bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 He die Niknok. Goh wat leuk je weer te zien joh. Hoe is het met je? Gaat het nog goed? Ik lees je dadelijk wel joh, ga nu tievie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Adam dank je wel voor dit bericht. ik heb er gedeeltes uit gelezen maar zal het morgen vroeg met een helder verstand nog even helemaal goed doorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Goedenavond!Altijd goed nogeens te lezen Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bol ze krijgen een dentastick voor het slapen gaan en joghurt door het eten. een rauw ei vindt ik prima maar niet ook nog met schil bbrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ik wordt er nu al naar van, het idee kknnnnarsssss knaarssssssssssss en dan een lekkere lik door het gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ik ga met m'n pups gibbs bekijken tot laters of tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hier geen regen. De hele dag niet Bol,Ik ben naar de fuchsiakwekerij geweest. Heel erg mooi. Ik heb zelf een hang-fuchsia besteld. Mag ik komende maand Mei ophalen.Ik kon het toch niet laten om even een blik te werpen op de bbq. Ik voelde me er niet meer thuis; ik ben gegroeid naar andere mensen (en een ander leven) toe. Toen dochter en ik weggingen kwamen we vriend tegen. Het gekke is, dat ik zo opnieuw voor hem zou kunnen vallen. Ik weet dat hij "bad news" is en dat het gewoon een laagje vernis is die zijn innerlijk vertroebelt. De meeste vrouwen vallen ook niet voor hem, maar ik doe dat als een blok. Ik benoemde het al aan dochter dat ik toch steeds maar weer met hem bezig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 ik ga mijn best doen, al las ik het bericht zo laat dat ze wellicht al naar bed is quote: Originally posted by: igorDune, stuur eens heel gauw wat straaltjes hiernaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Dune de zon of wij :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 De zon natuurlijk, jullie zijn vanzelf al zonnetjes!!!! quote: Originally posted by: igorDune de zon of wij :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Mensen,Wat een heerlijk vooruitzicht dat ik morgen weer lekker nuchter op kan staan!!!!!En dat komt alleen maar doordat ik vandaag niet heb gedronken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Adam: heel erg bedankt voor het goede stuk.Ik kende het nog niet en las het met heel veel herkenning en emotie.Ga morgen het origineel eens opzoeken.Jemig..........ben gewoon ff van mn stuk, dingen die ik zelf niet zo goed onder woorden kon brengen heel helder uiteen gezet.Dank!!!Nou ja, Igor.............een suikerklontje???Pfff wacht maar tot jouw pups grote honden zijn en domweg een half uur in de stromende regen met je willen lopen hihi:DHad geen slechter tijdstip kunnen kiezen het kwam met bakken uit de lucht , moet ook bij jou gepasseerd zijn Igor.Niknok ken je geloof ik niet, zal es bij wie-is-wie kijken. Welkom!Bol: wat een mooi beeld en wat gróót zeg! Heb jij iets met oosterse culturen?Stuur je zo een pb.Ja, voor de verandering leuke dingen op tv vanavond. La Grande B. ken ik (vind ik ook heel goed), Asterix, hm, kan ik altijd enorm om lachen maar ga misschien toch voor Zomergasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Tatum wat fijn dat je vandaag genoten hebt lieverd. Ik hoop dat als je de fuchsia thuis hebt er een mooie foto op het forum komt. Welke kleuren heeft hij?Ja dat je valt voor je vriend is vaak niet te verklaren voor anderen. Het is jouw gevoel, jouw behoefte aan hem in jouw omgeving. jouw liefde voor hem. En dat is een mooi gevoel, koetser het maar meis, ook al doe je er voor de rest misschien niets mee. Het gevoel dat je gelukkig wordt als je hem ziet, zegt al meer dan genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Dune wat ben je een kanjer lieverd. Geweldig. Kost het je erg veel moeite of valt het mee? En inderdaad, sóchtends met een frisse kop opstaan geeft al zoveel energie, de natuurlijke slaap die je nu hebt, het gevoel van echt uitgerust zijn. je bent nu bezig je lichaam te vertroetelen en dat heeft het verdiend. Nu kun je er echt zuinig op zijn, en kijk eens wat je er voor terug krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bolletje, wat ben jij een kanjer!Een echt lieverd!Je opbeurende woorden zijn zo waardevol..Thanx!!Ik zit al de hele avond allemaal oude berichten te lezen van dit forum..Ondanks dat ik overwoog te gaan minderen ben ik op voorhand al bang dat ik ga verliezen, ik ken mezelf een beetje, en mijn grenzeloosheid die onheroepelijk de kop op gaat steken na het drinken, zal mijn plannen danig in de war gaan sturen,...mits.. ik er toch met behulp van de coach grip op ga krijgen...anders kan denken.. geen idee nog...Weet het allemaal nog niet zo zeker. Ik heb me aangemeld voor het online programma.. het zal zich wel wijzen uiteindelijk...Ik zou binnen 3 dagen iets horen, hoop morgen. Laat het wel weten, want ik vind het wel spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ja mijn lijf heb ik in de loop der jaren al veel aangedaan...Ik heb nu nog een helend been van een dubbele beenbreuk (na een val met drank en hoge hakjes)Er zitten pennen en scroeven in mijn been, en ik ben er nog langgg niet!Maar ik ben ook zeer veel afgevallen (70 kilo) en heb diverse operaties ondergaan (buik en borstcorrectie)...heb 3 kindertjes gekregen, En heb haar het laatste jaar behoorlijk volgeplemt (las ik hier ergens)En ben eingelijk pas 42....Enfin, lijfje is nu toen aan lieve dingetjes....heb een afspraak gemaakt voor harsnageltjes volgende week, heb mijn ooglijntjes permanent laten maken (tattou) en ga binnen kort eens lekker naar de kapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Tuurlijk is dat spannend. Ja en je afvragen of minderen of stoppen beter voor je is, zal je daar met behulp van die behandeling wel achter komen. Ik ben er van overtuigd dat minderen of soc. drinken voor mij niet is weg gelegd,maar P. P. b.v. kan het weer wel goed. Iedereen is anders en het heeft misschien ook te maken met waarom je bent gaan drinken. Ben je een probleemdrinker of een alci. Ik val onder de laatste categorie, dus zal ik nooit met mate kunnen drinken.Maar misschien gaat het dadelijk zo goed met je dat je zegt, ik heb het gewoon niet meer nodig. Ik taal er niet meer naar, er zijn nu zoveel mooiere dingen in m'n leven gekomen, die zijn veel belangrijker. Tenminste zo is het wel bij mij gegaan. En ik hoop dat dat bij jou ook zo zal lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Wat heb je voor puppies? ik heb ook pups,... maar dan een heel nest, hihihih quote: Originally posted by: igorHoi Bol. Ja hier regent het nog steeds. de oortjes hangen nog bij alle twee flapflapflap gaat het met het lopen en de staartjes recht omhoog je zou de neiging krijgen om ze even lekker in de billetjes te bijten ze zijn nu 3 maand kan dat al het wisselen? ze waren vandaag wel erg ontdeugend en veel slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hardstikke goed Dune!Mij heeft de online-behandeling erg geholpen, het geeft handvatten waardoor je grip op de situatie, jezelf en de drank krijgt.Oordeel niet te hard over jezelf meid, de kunst is om een positief gevoel te krijgen en vast te houden!!!"Rome is niet in 1 dag gebouwd" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bol, je hebt het treffend gezegd. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 hier goot het ook Sara. ik heb een afgezette tuin ik geval van 'hoge nood'kunnen ze het in de tuin doen of in de 'kattebak':) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Onder de over... (lapping) hoe heet dat ook al weer alweer tikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 hoi Bor. heb je een fijn weekend gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ik werd vriendelijk verzocht door de pups om naar bed te gaan zodat ze de tanden kunnen poetsen.nou maar doen dan. weltrusten allemaal en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 wordt het nu iedere keer langer, vaker Bor of vergis ik me geniet ervan ook voor je zoon een dikke vette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 weet je al wanneer je de opname hebt Bor?Bol ik ben aan het tenissen met vliegen. flinke schemer en ze zijn niet zo vlug meer ik luister nu naar de pupsszzzzzzzzzz trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden