wimmelt Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 GOED ZO SARA!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Last van opvliegers, Bol? Tjee Co wat heb jij een mooi, wijs onderschrift"inzicht zonder handeling brengt geen verandering".............Doet me denken aan de vriend van mn beste vriendin. Heeft ze nog niet zo lang een relatie mee en hij drinkt (te) veel, rookt als een schoorsteen en werkt zichzelf in de schulden. Had vandaag een gesprek met vriendin en hij ziet het dus iedere keer dat ze hem ermee confronteert wel in, voelt zich dan ook schuldig en lijkt goed te weten dat er dingen moeten veranderen, alleen....het gebeurt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Wimmelt; VASTHOUDEN dat gevoel zeg! weet je dat ik er blij van word om dat te lezen?Maar nu ga ik een verdiepinkje lager, neem een grote cola, wikkel me in een plaid en ga met links en rechts een hond nog tv kijken.Dag lieve allemaal, nog een relaxte avond en alvast weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Maatje bij de kabouter was het goed. Ik heb hem verteld dat het niet door kan gaan in het Zorghotel maar ik heb hem wel gezegd dat we er alles aan gaan doen om te proberen om een eennpers. kamer in het verpleegtehuis te krijgen. Vond de H.A, ook veel beter. Hij kan onmogelijk bij een ander op de kamer liggen, hij gaat zich aan alles ergeren en voelt zich niet meer vrij.Dat wordt een hel voor die ander en voor Jos zelf ook. Hij was er toch wel rustig onder. Gelukkig. Heb z'n baard nog geknipt want die hing ook op z'n buik.Hoe is het vandaag met jou gegaan wijfie?Hahaha die Saar toch. Vrouwen van 60 hebben de mooitste fantasien over hoe de man van hun dromen er uit moeten zien.Sean Connery, is ook zo'n stuk, wel een stuk ouder maar dat geeft niet. Kijk daar krijg ik het zo wamme van héIk mis trouwens Alf al een paar dagen. Weet iemand waar hij uit hangt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Mensen ik wens jullie een goeie nachtrust toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Trusten allemaal... Duik er vanavond vroeg in !!! Morgen weer fris en fruitig naar therapie !!!Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Jennifer,hoe gaat hetben niet één van ons augustuspact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja ik denk wel dat je er bij zat danje naam kwam me zo bekend voor.Meis alcohol haalt zelden het bestebij ons boven. En als het de baas lijkt,ja dat voelt belabberd.Maar 3 maanden ADB zijn is niet gek, dus je hebt bewezen dat het kan.Wat heb je nodig denk je om weer zover te komen?En liefst wat verder natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Heb je hulp (gehad)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Misschien dan toch de begeleiding hiereens proberen? Ik heb er erg veel aan gehaden nu heb ik ook wel individueel therapie hoorwant door het stoppen moest ik toch de onderliggende oorzakenonder ogen zien. Dus het is niet gemakkelijker gewordenmaar ik begin wel mijn zelfrespect terug te krijgenen merk juist aan de omgang met de kinderendat ik op de goeie weg zit.En de mijne zijn 14 en 17, dus kan nu oprecht zeggendat ik het goede vb geef t.a.v. alcohol.De jouwe zijn jonger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik weet het jenmaar je weet ook dat na die eerste dagen die energie juist weer toeneemten bij de meesten het slapen beter gaatbij mij duurde dat erg langmaar zelfs zonder goede slaap verbeterdemijn humeur naar mijn kinderen wel snelomdat mijn geweten eindelijk zuiverder werdnaar hen.En dat merken ze jenkinderen voelen zo veel aan van onzegemoedstoestand.Ik neem aan dat je dat nog weet van die 3 maanden dat je je steeds beter ging voelen? Op het euforische af misschien zelfs, zodat je dacht nu kan het wel weer?Nu weet je dat dat de valkuil was en kun je die hopelijk weerstaan de volgende ronde.ik gun je echt dat deel van het oogsten hoor.Je hebt er al zo lang aan gewerkt inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 OK welterustenik ga ook gelijk:lips:en je mag altijd pben als je wilt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Lekker gedanst vanavond, nu nog beetje eten en dan heerlijk slapen. Morgen heb ik nix dus een dagje voor mezelf. Fijn !!Toedeloetjes en de groetjes xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ha de aflossing,je mag het overnemen hier op wacht Woman,fijn dat je het goed hadmorgen lekker uitrusten,al een bad geregeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden