Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 augustus

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Igor, en daar heb ik nog nooit drank voor nodig gehad, gewoon zo geboren :D

Bor; nog even reageren want ik vind dat ontroerend mooi wat je van je zoontje vertelde :heart:

Moet eigenlijk belastingen doen maar ben er helemaal uit, te lang met vriendin aan de tel gehangen en geen zin meer. Nah, vooruit, toch iets proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat zit er weer op! Alle restverschijnselen opgeruimd, nergens meer iets wat aan drank doet denken! Het is hier nu compleet herfst geworden dus maar weer naar m'n flat gegaan (vanuit m'n tuinhuis waar ik normaal de hele zomer woon). Zit hier nu aan de crodino, ook lekker alcovrij en geen frisdrank , daar heb ik nooit aan kunnen wennen. Slaap ook maar hier, i.v.m. ontwenning en evt insulten durf ik nog niet op een complex te blijven slapen waar de hulpdiensten niet inkunnen zonder dwars door de ingangspoort te rijden. Zal wel niet gebeuren want ik voel me prima, wel zweten vandaag maar op deze tweede dag viel me wat achterstallig tuin- en schoonmaakwerk op en het was nog lekker weer dus ik ben eens flink aan de slag gegaan dus daar kan het ook van komen. Pas om drie uur begon het te plenzen. Wat een enorme schuit zeg Will!! Ga die die alléén duwen? Van het kunstwerk is het nog niet gekomen, en als ik op een kind moet wachten die me er één geeft kan dat nog lang duren, ik heb er geen. Wel met grote letters op de ijskast "NO.I" geschreven wat zoveel betekent als DE EERSTE PRIORITEIT, en u weet wat ik bedoel en ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behoorlijk stoer werk zeg will! En kan dat kleine k**bootje dat zware geval aan?

Ja crodino is lekker, inderdaad prijzig maar anders had ik nu al dubbele uitgegeven aan wat anders. Ik ben een man hoor, of ben je Rotterdamse, daar zeggen ze meid tegen iedereen, geeft niks hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, De MSC Beatrice is één van de grootste containervrachtschepen ter wereld. Het vrachtschip kan circa 14.000 containers van twintig voet vervoeren. Het is 366 meter lang, 52 meter breed en 67 meter hoog.
Wij hebben deze al verschillende malen vastgemaakt hoor !!!
Wimmelt, dat kleine bootje is soms een speelbal tussen het schroefgeweld en de sleepboot, maar dat maakt het juist spannend.

Wijfie, Ze noemen ons hier bootmannen, en vroeger werd er hier verschrikkelijk hard gezopen. Onder meer door mij. Die tijd is echter gedaan, kan echt niet meer. Teveel werk, meer schepen, grotere schepen en veel minder volk.

Shift bijna afgelopen, heel misschien nog eentje, en anders......................huiswaarts, Yihaaaa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, was er nog wel, bezig met belastingaangifte.

Will............immens zeg, ik zou doodsangst uitstaan om bijv. overvaren te worden of om te slaan.

Wimmelt: hardstikke goed bezig man, zowel met t koppie als met t :heart:

En nu.................zou ik een fles open willen trekken. Waarom? Omdat ik moest huilen, waren nl. de belastingen voor mn moeder v 2009 en bij zoveel nota's e.d. kwamen de herinneringen....toen was het dus voor t laatst dat ze....enz.enz.enz.
Maar: ik doe het niet. Ik ga naar buiten, met de honden. Die ploffen zowat, stumpers.
Meld me vanavond nog wel.
Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal...

Terug van mijn therapie en dood maar dan ook doodop...
Gaat een volledige dagtaak worden heb ik wel door, maar wel een leuke groep waar ik me al snel thuisvoelde...
Ook de therapeuten zijn allemaal ex-verslaafden dus begrijpen gewoon heel goed waar je het over hebt, erg prettig...:D

Afijn morgen mn baas maar even bellen dat ik zeker de eerste 4 weken niet kom werken, aangezien dat volgens de therapeuten echt niet te doen is...
Bovendien zou ik dan een 48 urige werkweek hebben eraan om en te werken en de therapie te volgen...

Zo, en nu effe ontspannen voor de tievie met een potje thee...
Kijk zo af en toe nog wel effe om het hoekje;)

:heart: Thnx voor alle aanmoedigingen en lieve berichtjes...

Liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trek maar geen fles open sara, zou je moeder vast niet fijn gevonden hebben, maar het is wel een ramp die afwikkeling, ik ben er 4 jaar mee bezig, eerst m'n vader en toen m'n moeder, om gek van te worden, maar het moet gewoon, de belasting zeurt net zo lang achter je aan tot alles is geregeld, geef het anders uit handen aan een accountant. Een doos vol papieren heb ik hier en altijd is er weer wat. Heel goed om naar buiten te gaan met de honden, troost en ontspanning. Mijn moeder is al een half jaar dood maar ze schijnt nog steeds afval weg te gooien, krijg nog gespecificeerde rekeningen van de gemeente, na 6 keer bellen gaat het gewoon door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, een dikke knuffffff van Dunetje, omat je t moeilijk hebt, en omdat je lekker geen fles grijpt!
Kanjer! Moppie!
XXX

@Blondie,
Goed bezig met de therapie, enne idd licht je baas maar in, nu even om jezelf denken!!
Jij eerst meis!

jij ook knufs & kusss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...