Spring naar bijdragen

Woensdag 18 augustus, het breekt zo lekkah de week ;-)


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

WILLLLLLLLLLLLLLLL :heart:
TOPPERTJE!

quote:


Originally posted by:
will

Okay, even dit moment met jullie delen. Mijn vrouw was net bezig om een fles cava rosé in een ijsemmer te plaatsen en de TREK kwam in grote golven door mijn lichaam !!!




Ik heb dit erg raar of zelden, dus vandaar mijn verbazing. Het water kwam me in de mond.


Wat heb ik gedaan ?? Een heerlijk blikje tao opengetrokken. Een soort kruidendrankje dat erg fris is .




De TREK is verdwenen
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensjes,
even iets kwijt,...
heb me zaterdag aangemeld van een vergelijkbaar programma als hier,... (alcohol onder controle) het systheem werkt hetzelfde.
Enfin, ik kreeg maandag bericht en een paar open vragen,... en een personal coach (standaardverhaal voorstelling van de mevrouw)).
Ik natuurlijk meteen trouw mijn opdrachten doen. Zou antwoord krijgen binnen 2 dagen.

Nu ben ik wellicht iets aan de ongeduldige kant, maar ik heb inmiddels allerlei hersenspinsels in haar mailbox gedeponeerd...

en ik hoor niets..

kan het bijna geen hulp noemen.
ken iemand dit gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, ik had weinig geduld als je...maar weet je bijvoorbeeld vandaag moest ik mijn auto laten keuren, er was een lange wachttijd dus ik ging lekker naar de winkelcentrum en begon kleding te kijken en ik zag hoeveel ben ik aangekomen door de stome drank..ik denk 5 of 6 kilo's...ik baalde maar ik dacht Susana dit is niet op een dag gebeurt...dus het gaat niet morgen weg..geduld, gewoon lekker sporten, gezond eten en natuurlijk de boosdoener vermijden: alcohol!! deze keer ga ik geduld voor mezelf hebben,niet meer haasten..gewoon de tijd nemen, dan ben en word ik meer bewuste van mijn keuzes...
Liefs,
Susana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in een emo-dip van hier tot Athene, van kwaadheid naar verdriet, oud verdriet inmiddels.
Vertrouwen waarin ik hier lelijk op m'n donder kreeg voert inmiddels naar vertrouwen
waar ik als kind lelijk op m'n donder kreeg. Geeneens omdat er iets wat ik verwacht niet
uit zou komen, wel omdat iets waarvan ik vind, dat niet hoort te kunnen toch gebeurt.

Vannacht een waterval aan huilbui; een herinnering van dat ik als 15jarige te laat thuiskwam,
in het donker heel zacht naar binnen sloop, tergend langzaam de deur op slot deed,
naar de kapstok sloop, m'n jas ophing, treetje voor treetje de trap opliep, in het aardedonker.
Op de 5de tree, net als je denkt; dit gaat goed; kreeg ik me toch een hengst; ik lazerde die
hele trap weer af; kwade pa raapte me weer op en heeft me letterlijk de 2 trappen naar
m'n kamer doorgetrapt. De volgende dag liep ik dan sochtends vroeg maar weer m'n
verplichte krantenwijk; tjemig wat was ik eenzaam. Toch zong ik wel eens zelfverzonnen liedjes,
heel zachtjes op zo'n stille ochtend.

Geen drank, wel verdriet, dat is ok. Verdriet geeft ook wel ruimte, anders dan boosheid, dat blokkeert.

Bij m'n verdriet, op m'n werk gestort, veel werk te doen. Ik laat het niet gebeuren dat we het
dit jaar niet gaan redden, als ik er wat aan kan doen. Gisteren collega nr.4 van dit jaar gestopt, tjee.
Nieuwe regels, wetgeving, dit jaar zijn voor velen de nekslag. Oww en ik slaap veel,
tjee ben elke keer doodmoe na een klus. Wel lekker dat slapen, ik ben in ieder geval weg
uit m'n malende hoofd.

Het verdriet zou je ongelukkig kunnen noemen, maar dat ervaar ik niet zo,
zowel m'n emo als m'n werk is opbouw, al loop ik nog geen liedje te zingen.

Het uiltje wel, die is er savonds en snachts weer, lief uiltje.

Boompje staat nog, al dacht ik even dat iemand het weer met wortel en al had uitgerukt
en als oud vuil had weggesmeten. Maar ja ik zet m weer in de pot, blaadjes hangen wat slap,
wat verse aarde erbij, fris water, dapper boompje, wil te graag leven, weet je.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dhendro,

Wat een verhaal, ik kreeg er tranen van in mijn ogen...
zie je lopen met je puberschoudertjes afgezakt en je krantentas,

nu ben je volwassen en het leven valt nu ook verre van mee.
Verdriet hebben mag, dat zeker, net als je zegt, het blokkeert niet.

Maar herpakken moet! Kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter je!

Warme intense knuffel van een medestrijder!
Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeee Bammetje.
Ik heb een tijd lang de pc aan de wilgen gehangen.
Alleen de hoogst noodzakelijke dingen , meer niet.
Ben nog steeds bezig met verhuizen.
Instanties daarvoor zijn moeilijk bereikbaar.
Informatie komt mondjesmaat binnen.
Ik geloof wel vijf instanties die over mijn inkomen gaan.
Eind van deze maand heb ik nog een gesprek met Bureau voor Belgische zaken.
Want al emigreert U nog zo snel, de belasting achter haalt U wel.

verder gaat het goed.
Kwestie van geduld bewaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...