Spring naar bijdragen

ZONzondag 22 augustus

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha Yvon, dat heb ik nou met :beer: i.p.v. :D hihihi.
Zal wel aan onze motoriek liggen, hè ;)

Oja, stiefdochter en gezin hebben een pup: kruising Maltezer / Shitzu. Ga gauw ff kijken. Ze heeft zich al aangemeld voor puppycursus. Jij gaat ook gauw beginnen he Igor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nee niet gaan zoeken hoor, het staat her en der verspreid.
In elk geval was ik 2 keer nogal boos omdat ik me gebruikt voelde. Vind het erg dat haar nieuwe vriend zo zuipt, schulden heeft/maakt en zij daarin mee gaat. Wilde het eigenlijk zeggen maar toen ze eenmaal hier was durfde ik weer niet. Mja, tis ook een wervelwind die dan binnenstormt en bovendien gewoon een ontzettend leuke meid waar je vreselijk mee kan lachen. Ik moet dus niet zeuren vind ik nu; take it or leave it. En ik wil haar niet missen, is het een veel te gave persoon voor.
Ben uitgenodigd om vandaag op verjaarspartij van vriend te komen, komen ca 40 mensen en ik kan je nu al zeggen dat daar heel wat drank door zal gaan. Ik ga niet. Ook al zei ze "Je kunt rustig komen hoor, er zijn er die nog veel gekker zijn dan jij", hahahahaha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me wel indenken dat je niet wilt gaan saar, maar als er op let zullen er vast nog veel meer mensen zijn fris drinken .....

Het is dus gewoon een hartstike goeie vriendin..... fijn mens.
Tsja, dan zou ik dat 'weeffoutje' er maar gewoon bij nemen.
Heb je gelijk in hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed Igor en hoe beviel het jou en de pups? Leuke groep? Goeie leider?

Bol jij hebt ook veel verstand van dierengedrag. Wil je ff wat voorleggen. Mensen die niet in hondenverhalen geinteresseerd zijn: scrollen!
Doe africhting met herder. Laatste keren reageerde hij heel onzeker/agressief naar de 2e pakwerker (eigenlijk nooit mijn vaste man). Wat blijkt? Die kerel zat in scheiding en heeft zn ex nu dusdanig behandeld (mishandeld) dat hij een straatverbod heeft gekregen. Mijn hond had het dus helemaal goed! Hij is daar supergevoelig voor. Maar dat betekent ook toch dat ik als baas eigenlijk voortdurend de rust zelf moet zijn??:$ Pikt hij ook op natuurlijk, wist ik ook wel, maar werd er weer mee geconfronteerd. En ik kan mijn eigen spanning echt niet voorkomen, verbergen heeft geen zin; dat voelen ze toch!
Zou ik hem op tranquillizers zetten (evt. homeopatisch) als ik ZELF een onrustig/gespannen tijd doormaak??
Sorry voor lange verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou Saar....
maar jij bent wel iemand anders dan welke pakwerker dan ook .......
jij bent zijn baasje.
En tuurlijk voelt jouw hond jouw buien feilloos aan.
Maar dat moet toch geen reden zijn om aan rustgevende tabletten te gaan lijkt me.
de rust die je dat geeft is ook onnatuurlijk en ook dat zij hij wel aanvoelen.
Een hond kan een hoop aan wat dat betreft hoor.
(ben geen expert, maar heb al wel mijn helel leven honden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Von, je hebt gelijk, die conclusie had ik ook al getrokken.
Ze zal me ook nooit willen kwetsen. Ik haar ook niet. Maar ja onder vriendinnen moet je elkaar toch ook op een rustige manier de waarheid kunnen zeggen? Doet zij ook wel maar ik durf dat niet, eigenlijk heel oneerlijk van me. Maar weet gewoon niet hoe. Volgens mij zijn er meer mensen hier die daar moeite mee hebben, assertief zijn enzo. ("Nee" zeggen).

Oh,ooooow de tijd vliegt, lees straks even bij, nu ff rommelen.
Hihihi als je snel leest staat er "frommelen"........zou ook kunnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara ik heb met m'n andere hond daar ook getraint, en ze wisten nog heel goed wie ik was :$ en de groep is leuk ja. m'n vriendin gaat ook mee want met twee honden trainen lukt niet echt :D en wat gevoel betreft bij de beestjes, m'n vorige hond had me heel goed door ;) hij was zo ontzettend lief toen er een familielid stierf, als ik verdrietig of vrolijk was, hij had het heel goed door. en als ik iemand tegenkwam op straat die ik niet vertrouwde dan moest ik er echt met een boog omheen :D hij had het vaak nog eerder door dan ikzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frommel ze Saar...
en soms.... ach soms is het niet zo belangrijk om je wrevel te uiten... hangt er van af wie het betreft.
Maar als het je dwars blijft zitten.... toch een keertje luchtig ter sprake brengen..... zo in de trant van.... ben zo blij met jou als vriendin maar begrijp niet echt waarom jij ....
of zo..
ben er ook niet zo goed in hoor om eerlijk te zijn ;)
Maar als iets me echt dwarszit zeg ik het, als die persoon het me waard is tenminste..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha die allerliefste Saartje van me. Nee hoor je hoeft de hond geen kalmeringstabletten te geven. Ik weet niet hoe oud ze is maar ze voelt en ruikt de lichaamsgeur van mensen, ze ruikt onraad. Dat ze die pakwerker filnk pakt zal misschien te maken hebben met een dominant persoon. Als de hond van nature ook wat dominant is, kan ze hem als bedreiging zien. En misschien voelt ze wel hoe de man in elkaar zit. D. H. zijn daar suppergevoelig voor.
Als ze voelt dat jij ook gespannen bent, hoef je haar niet te kalmeren, jj maakt deel uit van haar roedel en ze zal je alleen maar beschermen.
Herders zijn van nature, zeker als ze nog niet zo heel oud zijn, wat zenuwachtige honden.
Maar niet z'n zenuwen onderdrukken want dat moet er juist uit. Het is jouw kameraad en het is niet erg dat je juist met men deelt. Lekker tegen je dier aan kruipen, als je gespannen bent.

#$%%^&%% Had ik de hond eerst aangezien voor een Reu, dacht toen dat het een teefje was dus berichtje veranderd IS HET TOCH EEN REU:angry: Nou verander ik het niet meer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Von w.b. honden.
Tja maar deze heeft helaas al teveel meegemaakt in zn jonge jaren en daardoor een soort angstagressie ontwikkeld. Ik merk het echt aan hem wanneer ikzelf vanbinnen ontspannen ben, dan is hij bijna een andere hond. Heel gevoelig dus. Heeft ook allergische reakties die er negatief door beinvloed worden (door spanning). Moet zeggen dat de verhuizing hem goed heeft gedaan; hij leert hier een heleboel wat hij nog niet kende plus dat ik me hier beter voel.

Nu moet ik opschieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol :D
hahaha maar t geslacht maakt niet zo heel veel uit in dezen ;)
doe je kalm aan in de tuin? Als je vanaaf nog moet werken?

Dag Von, heb een lekkere boswandeling! Bij jou ook al zo veel paddestoelen?
Hier ook een overvloed aan bramen, jammie. Goed bramenjaar geloof ik.

Morgen Ron, ken je ook nog niet.

Uhh hardlopen Igor?! Moet ik eerst stoppen met roken geloof ik :$
Heb de fiets wel eens gedaan maar nu alweer een tijd niet en vind dat eigenlijk heel eng want zie mezelf al op de grond hoor als hij de andere kant uit wil :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...