Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

Goede morgen lieven mensen, hier met een prachtige zonnige dag, vandaag zijn mijn man en ik 9 jaar getrouwd, we gaan lekker naar de bioscoop...deze dagen ben ik niet zo vroeg wakker want ik heb vakantie en wil ik tenminste 2 weken uitslappen.....
hoe is het me jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dank je wel Igor, dag begin heel goed, man lief zorgt voor de kinderen en gaat ontbijt maken...ik ga lekker in bad...
Voor de mensen die meer dat 9 jaar getrouwd zijn, hebben jullie tips voor me, wordt het beter, moelijke, makkelijke? ik ben gewoon nieuwsgierig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Rudy en Bolletje!
Witte alweer weg, toch: werkze!

Die Tas:D

Igor toch.......hoezo "opvoeden" ;)
Er is een hondenschool in E waar de mensen geleerd wordt weg te lopen bij negatief gedrag van de hond. Komt er laatst een stel bij mn vriendin dat bijna hun huis niet meer in kan omdat rottweilerpup hen steeds verder heeft weggedreven, nouja................

Nou moe, word ik net gebeld door de psych dat het haar heel goed uitkomt als ik vandaag niet kom :huh:.....Nah dan over 2 weken maar weer, is ook niet urgent meer gelukkig EN ik heb zoveel positiefs te vertellen! Komt mij ook wel goed uit, heb t toch wat overschat ben nog niet helemaal in orde en bovendien heb ik dan de tijd om de kopij voor t kerkblad te verzorgen; deadline (hihi hoezo uitstel-gedrag ;)).

Rudy, rust en evenwicht, voor mij immer een baken in woelige golven. Gek alleen je aanwezigheid geeft me al rust echt waar.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susana: gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag:present:
Samen een biosje pakken, gezellig. En drank????
Kan je niks over jullie toekomst zeggen lieverd, dat vind ik zó persoonlijk.
Hoop dat jullie nog vele jaren samen gelukkig mogen zijn.

Jet: dag1? Kun je meedoen met Co en mij!
Ja zo ontdek je steeds nieuwe persoonlijke triggers, ik ook, naast de HALT.

Bol: take it ea---:moon:--ea--:moon:--sy :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susanna zorg dat het huwelijk geen uitgelezen boek wordt maar blijf schrijven, zodat het niet saai wordt.
Gebruik je creativiteit en laat dingen spannend blijven.

Jet ook goeie morgen meis. Dat je geen hoofdpijn hebt is helemaal niet erg, je wordt er vandaag toch zat aan herinnerd. Vandaag begint Co en Saar ook opnieuw. Misschien dat je je bij haar kunt aalsluiten en dat jullie er samen aan kunnen gaan werken, dan staan jullie er niet alleen voor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen al aanwezig. De tol van het lang slapen is dat de huiskamer al goed gevuld zit.
Ik ben precies mijn verlren uren aan het inhalen, gisteren tot 15u !! geslapen, vandaag weeral 9u !! niet van mijn gewoonte zeg.

En zo begin ik achter de lopen met het werk enerzijds, anderzijds doet dit me zo goed hé !!

Suz, hartelijk gefeliciteerd zenne, eentje je voor jou :present:

En voor de rest gewoon, omdat het een mooie dinsdag is :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bor; geen vazen genoeg :D?
Steek ze maar lekker in je hart!

Jet: tijd voor AKTIE!
Ik ga zo de honden uitlaten en dan over tot de orde van de dag.
We spreken elkaar weer, hou je!

Bol: weet niet waarom maar ergens iets in mij maakt zich n btje zorgen om je.
Gaat het wel goed? Ja, je hebt lekker geslapen, maar je bent wat teruggetrokken de laatste tijd of niet? Is er iets dat je met ons wilt delen? Of gewoon een periode van zelfreflectie waar je even de tijd voor nodig hebt? Je weet het hè; je mag boos worden, schoppen, aaien, EN over jezelf praten :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, igor, vandaag vrij, zowel haven, als de zaak, als de pc's, maar dat laatste is altijd tussen haakjes, want daar doe ,ik steevast toch altijd wel een kleinigheidje aan.

Sara, tja, het gebeurt gewoon, ik ben dat niet gewoon. Is dat een goed teken ??
Hier thuis begint alles precies een beetje normaler te worden ook. Al enkele dagen ruzieloos, en 's morgens wordt er al eens gewoon gepraat zonder steevast in discussie te vallen. Dat helpt misschien ook al hé ;)

{{{:heart:}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Saar, ik teruggetrokken? O dat gevoel heb ik zelf niet hoor:) En er is echt niets aan de hand lieverd.
Maar moet nog best veel doen voordat de winter zich weer aanmeld. Ja en verder heb ik wat meer dienst gedraaid misschien is dat het.;)
Verder wordt er toch erg veel geschreven en kan het met mijn oude dag niet meer zo goed bij houden hihihihi.
Nee het gaat hier prima.:present:

Morning Wilbillie:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...