Spring naar bijdragen

Donderdag 26 augustus


will

Aanbevolen berichten

WILLLLBBBIIILLLIIEEEE 2 mnd. Geproficiateerd hé. Wat ontzettend knap hé? Merk je al dat je conditie beter wordt? Meer energie enzo?

Saar de internist dacht aan Kahler omdat Jos z'n eiwitten niet helemaal goed zijn. Dat is nu 7 jaar geleden en Kahler duurt meestal 5-6 jaar en dan overlijd iemand.
Maar ze gaan het nu weer eens goed na kijken en hoewel het een erg grote kwal is die vent, is hij wel erg goed, en daar gaat het nu om.
Letty en ik denken echt dat het alleen maar psychisch is en hij lichamelijk gewoon erg gezond is. Dat is hij n.l. altijd geweest. Ze hebben nooit iets gevonden. Tuurlijk, iemand op die leeftijd kan iets gaan mankeren maar zo erg als dat Jos altijd doet overkomen is het niet.
Jos zit psychisch gewoon erg in de knoop en wil altijd boven anderen staan. Dat kan niet meer omdat hij van de andere kant zich als patient gedraagd. Maar goed we horen misschien vanmiddag al meer.

Och Borrie vergeten. Alsjeblieft meis:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dankjewel forum, dankjewel. Zonder jullie had ik dit niet kunnen bereiken :$

Het is zo, en niet anders ;)

Buiten de naweeën van het afgelopen weekend, voel ik me supersterk, bolletje, meer dan ook, en dit voor verschillende redenen.
Morgen neem ik de antabus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat hoop ik ook Ari, maar de wachtlijst is gewoon erg groot en Jos wil met alle geweld een éénpers. kamer dus dat zal niet makkelijk worden.
Maar we komen er wel hoor, het heeft alleen tijd nodig. En als het niet anders kan zal hij toch moeten accepteren dat hij met iemand op de kamer gaat liggen.
Maar dat wordt voor die persoon dan ook niet makkelijk en daar kijken ze ook naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ar. ja en daarom is het ook zo moeilijk, en inderdaad ook voor hem. Ook iedere keer weer vreemden in zijn kamer, daar heeft hij ook ontzettend veel moeite mee. Ook een vreemde omgeving. En dat gebeurd nu ook weer. Dus het is inderdaad erg belangrijk dat hij op een éénpers. kamer komt te liggen, met vaste mensen die hem verzorgen. Maar ja, dat kan nu eenmaal niet.
Maar goed lieved we kijken wel.
Bol gaat eens even aan de slag. Dan kom ik vanavond weer in een lekker schoon huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,hoi ben weer terug.

Gesprek was dit keer eens diepgaander. Meestal weet ik nog niet waar ik aan toe ben als ik terugkom. Mijn contactpersoon is normaal niet zo'n diepgaander. Het gesprek ging dus over mijn wel/niet terugkeer naar dagtherapie. Ik heb mijn twijfels aangaande de goede verloop aldaar na mijn negatieve ervaring met hun.
Dinsdag heb ik weer een gesprek met P. samen. Het gaat vooral erom in welke vorm ik het ga doen. Dagtherapie of individuele therapie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...