bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 WILLLLBBBIIILLLIIEEEE 2 mnd. Geproficiateerd hé. Wat ontzettend knap hé? Merk je al dat je conditie beter wordt? Meer energie enzo?Saar de internist dacht aan Kahler omdat Jos z'n eiwitten niet helemaal goed zijn. Dat is nu 7 jaar geleden en Kahler duurt meestal 5-6 jaar en dan overlijd iemand. Maar ze gaan het nu weer eens goed na kijken en hoewel het een erg grote kwal is die vent, is hij wel erg goed, en daar gaat het nu om.Letty en ik denken echt dat het alleen maar psychisch is en hij lichamelijk gewoon erg gezond is. Dat is hij n.l. altijd geweest. Ze hebben nooit iets gevonden. Tuurlijk, iemand op die leeftijd kan iets gaan mankeren maar zo erg als dat Jos altijd doet overkomen is het niet.Jos zit psychisch gewoon erg in de knoop en wil altijd boven anderen staan. Dat kan niet meer omdat hij van de andere kant zich als patient gedraagd. Maar goed we horen misschien vanmiddag al meer.Och Borrie vergeten. Alsjeblieft meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Heeeeeeeeeeel veel succes Dees.ennu saar, ik had er ook overheen gekeken, sorry, Wat een verschrikelijk lieve kop heeft hij/zij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 He bol wat een gedoe steeds hé. nou maar hopen dat er iets uitkomt (niet iets ernstigs hoor) maar dan ben je misschien van het gezeur af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dankjewel forum, dankjewel. Zonder jullie had ik dit niet kunnen bereiken :$Het is zo, en niet anders Buiten de naweeën van het afgelopen weekend, voel ik me supersterk, bolletje, meer dan ook, en dit voor verschillende redenen.Morgen neem ik de antabus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goeie morgen Ari. Lekker een daggie thuis werken. Hoef je niet door de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Bol, ook goeiemorgen overigens....Ik hoop voor je dat er nu toch eindelijk daadwerkelijk iets uit gaat komen. Plek in verpleeghuis of wat dan ook, maar al dat onzekere , dan weer wel, dan weer niet..... yeg, dat is echt ellendig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Luitjes, ik ga er weer vandoor. Voor iedereen een fijne dag. Hou het zo droog mogelijk, hihi..... En anders de plu of het regenpak maar.... laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja dat hoop ik ook Ari, maar de wachtlijst is gewoon erg groot en Jos wil met alle geweld een éénpers. kamer dus dat zal niet makkelijk worden.Maar we komen er wel hoor, het heeft alleen tijd nodig. En als het niet anders kan zal hij toch moeten accepteren dat hij met iemand op de kamer gaat liggen.Maar dat wordt voor die persoon dan ook niet makkelijk en daar kijken ze ook naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Fijn Caro dat het beter gaat met drup. geef ze maar een dikke knuffel van mij en K&B heeft ze het nu een beetje op orde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Klopt Ar. ja en daarom is het ook zo moeilijk, en inderdaad ook voor hem. Ook iedere keer weer vreemden in zijn kamer, daar heeft hij ook ontzettend veel moeite mee. Ook een vreemde omgeving. En dat gebeurd nu ook weer. Dus het is inderdaad erg belangrijk dat hij op een éénpers. kamer komt te liggen, met vaste mensen die hem verzorgen. Maar ja, dat kan nu eenmaal niet.Maar goed lieved we kijken wel.Bol gaat eens even aan de slag. Dan kom ik vanavond weer in een lekker schoon huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja joh, gaat es werken jij. Weet je wel wat dat kost, de uren vd baas:devil::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 ik ga ook eens wat doen.tot laterssszzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Wat een drukte hier zeg !!!Zal wel door het mooie regenachtige weer komen;)Hier zo weer door weer en wind naar therapie:D Zin an !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Will gefeliciteerd met je 2 maanden!Dat er nog vele mogen volgen.:light::moon:Bolhoop dat Jos krijgt wat hij graag wildat geeft rust voor iedereensterkte ermee..Igorhoe was de verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dank je heer Alf, ik voel me er uitstekend bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dat is mooi,maakt het doorgaan makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Alf de verjaardag was normaal gezellig. ook nog bij een vriendin/vriend wezen eten, dus was een gezellige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ok Igor, mooi zo.Was zelf gisteravond naar de filmInception...indrukwekkend geheel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi,hoi ben weer terug.Gesprek was dit keer eens diepgaander. Meestal weet ik nog niet waar ik aan toe ben als ik terugkom. Mijn contactpersoon is normaal niet zo'n diepgaander. Het gesprek ging dus over mijn wel/niet terugkeer naar dagtherapie. Ik heb mijn twijfels aangaande de goede verloop aldaar na mijn negatieve ervaring met hun.Dinsdag heb ik weer een gesprek met P. samen. Het gaat vooral erom in welke vorm ik het ga doen. Dagtherapie of individuele therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Trouwens Jetset: wat is helder nu ik rondloop met een paarse bult en veelal koppijn na mijn uitglijder van de vorige week maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Den Will, 2 maanden....van harte gefeliciteerd Hij is er nu niet, maar die woestijnvos is nooit ver bij me vandaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Den niwi sé, bedankt hé maatje, collega rekelvosje Wat voel ik me goed vandaag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Den Will se....ik wist dat je niet ver was....Geniet van de momenten dat je je goed voelt, rekellotgenoot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 wat is nuchterheid toch een mooie belonging, he rekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Rekel is dat Belgisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden