pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Slaap lekker Jane, neem je nog steeds warme melk met anijn voor het slapen gaan.Leuk Jet een camper ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dag allemaal, eindelijk bijgelezen.Boeiende vandaag, dank jullie allemaal.en Will: GEFELICITEERD :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Kan nog steeds geen pb's sturen morgen nog maar es proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi pippie, zie pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ha die Jannigje, best veel he, om ff bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Oeps zie opeens hoe laat het is Hoogste tijd om mijn bed in te duiken.welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Oesje, nu pas je post gezien Heb nog enkele spiksplinternieuwe ps3 games in stock, mocht je interesse hebben.Enne bedankt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja Pippie, het was veel, maar ook erg boeiend hier en daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Slaapzacht jannigje, ikke nog een uurtje of 8 te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ach arme jij! Nu ben ik echt wegDoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Thank you jet, kletsnat, maar we kunnen ons afdrogen zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik ga nog even bankhangen Trusten voor straks en Will werkse!!!Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Thank you. I Will Tweede nacht vastgelegd in Würzburg. Yihaaaaa, it's coming, volgende week deze tijd ben ik al daar (hoop ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Poehee, eindelijk bijgelezen...En nu alwwer kwijt waar ik op wilde reageren, dus doe het maar niet... Ook een beetje achteraf...Pact gaat in ieder geval goed !!! Super om te horen meiden !!! Zo doorgaan, samen sterk !!! Nu nog effe verder met mn huiswerk voor stap 1... Wordt een latertje vanavond !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Meiden ? Meiden ? Pas op hé blondje, last time i've checked i was a man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi Blondie, Will, Pippi en alle andere nog wakkeren,Ik kom gewoon nog even welterusten zeggen,heb net bijgelezen.Allemaal veel liefsvan Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Slaap ze kore, nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Lieve mensen..die nog wakker zijn..leuke dag? morgen wordt het better... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Morgen better ? Ik heb andere dingen gehoord zulleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Regen, regen, regen, het lijkt hier de zondvloed wel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden