Spring naar bijdragen

Zondag 29 augustus


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tja, echt sterk ben ik nog steeds niet, maar ik groei elke dag een klein beetje meer.
Heb gisteren voor het eerst in mijn leven tegen de garcon gezegd "ik drink geen alcohol" daar hij wat aandrong op die pousse-café.
T haar oogjes blonken waarachtig B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal
!4 dagen nu, ik ben wel in een kluizenaar veranderd maar verder geen problemen, ik begin de alco al zowat te vergeten. Begin last te krijgen van het roken, alcohol verdooft ook dat vervelende gevoel, maar twee dingen tegelijk is me nog net iets te veel. Heb hier wel geleerd om gelijk'sochtens als ik wakker wordt te denken "vandaag de eerste niet nemen". Dromen als een gek, m'n hele verleden gaat op herhaling, hoogtevreesdromen en ga zo maar door, de hersenen moeten het allemaal inhalen lijkt het wel. Volgende utdaging: 15 september naar Gran Canaria, zuipeiland bij uitstek, ik moet er aan het werk dus extra reden om niet terug te vallen. Week 3, ik lust je rauw!!!.!Ik moet m'n gebruik niet bagetaliseren heb ik hier ook geleerd, het was te erg! Suc6 iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge allemaal.

Zo wat voel ik me fit. Gisteravond mijn eigen feestje gehad en heel makkelijk doorstaan wat drinken betreft. De hele avond anderen wijn en bier geschonken en zelf netjes droog gehouden. En waarachtig zonder problemen. En gezellig was het ook nog. Zo gaat ie goed. Vandaag de eerste ook weer niet.
Nu vanmiddag nog wat bezoek maar zij zullen niet drinken. Mijn vriendin en vriend moeten nog terug naar huis en dat is nog 2 uur hier rijden vandaan.
Ik zal dadelijk eens beginnen met opruimen want een rotzooi dat het is.
Ben er blij mee dat het gezellig was maar ook blij dat het achter de rug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor susanna en voor Desi:present:
Top dat jullie je hebben laten meezuigen in de flo
van het feest.

Het steeds maar nee moeten zeggen, zoals jij susanna
dat is nog erger dan niet drinken vond ik altijd
Continu die druk die andere op je zetten.
Petje af dat je 101x nee hebt kunnen zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen dank, Jet...met alle plezier....
Maar destijds altijd maar weer met die hoogmoed...ik dacht het altijd alleen te kunnen redden...ik los dat wel even op....
en in feite kon ik niks alleen....ik kon niet drinken en ik kon niet stoppen....
Pas na het toegeven van mijn grootste nederlaag, lukte het wel...
dus het toegeven van mijn grootste nederlaag is mijn grootste overwinning geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en een andere is zelfbeklag, Jet...
ik kon zo lekker in een stoel zitten, me zelf te beklagen....
dat ik niet kon drinken, dat ik weer teveel had gedronken...dat ik niet mocht drinken....
ik kan nu zo lekker in die stoel zitten, me gelukkig zitten prijzen
dat ik niet meer hoef te drinken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er iemand me eens vraagt waar ik niet drink, zal ik zeker nooit zeggen dat ik medicijnen gebruik, terwijl dat niet zo is....
ik heb geen zin om daarover te liegen en stel dat er verder gevraagd wordt, waar ik die medicijnen voor nodig heb en wat ik mankeer...
of stel dat ik diezelfde mensen een paar weken later weer zie en dan weer over die medicijnen moet gaan liegen...????...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...