bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Aha ik weet het al weer. Onze Kaners Willbillie en Blondie. Will ouwe woestijnvos, lekker op vakantie joh? Hoelang ga je? Nou nog hopen dat het weer mee zit hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sara : Ik lust ook wel een stukkie appeltaart hoor met een flinke dot slagroom graag, waar moet ik wezen ?Donderdag beginnen, fijn hoor voor je... Ga ervoor !!! En ja ik ga goed hoor, maar ook ik moet alert blijven!!!Gisteren na het gesprek met mn begeleidster toch wat lichte trek...Gedachten gingen even naar de verkeerde kant..."Mijn god, mijn hele leven zonder alcohol"Kon het gelukkig goed tackelen door mijn gedachten terug te sturen..."Nee, Blondie, Yesterday is history, Tommorow is mistery !!! Denk aan vandaag en vandaag alleen, neem de dag per dag en vandaag neem ik de eerste niet !!!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 quote: Yesterday is history, Tommorow is mistery !!! Zalige uitspraak blondje, me like Op 10/9 terug werken bollie. Daartussen en morgen 100% quality time en de is besteld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hahaha, Will...Is niet van mezelf hoor... Mysteryland Maar zo waar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goedemorgen lieve mensen....hier met een prachtige zonnige dag, hoop dat zo blijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Zo ik ga naar mijn moedertje.Tot laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Nou Dees, geniet ervan... Fijne dag... Goeiemorgen Susan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Appeltaart...Sara; ik wil ook!!Goedemogen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Wat voor nieuwe baan heb je lieve yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 sorry Sara bedoel ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Vandaag weer een fijne nieuwe vrije dag.Zijn nu bezig nog even een ruitje boven de voordeur aan het maken.Ook dubbel glas, waren ze vorige week vergeten.Straks om 10.30 m'n wandelvriendinnen op de koffie.Kunnen ze meteen m'n nieuwe huisje zin.Heb lekkere tompousen gehaald.Daarna wandelen als vaouds.Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Eén tompouske voor mij is goed zenne rapi, lekker. Samen met een stukje appeltaart van suz en mijn dag kan al niet meer stuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Blondie..wat goed van je...bij me ook af en toe gaan mijn gedachten naar de verkeerde kant, gisteren nog mijn buurtvrouw wie drinkt heel veel begon me te roepen: Susana kom eventjes bij me...ik dacht: lekker wijn bij haar, maar gelijk dacht ik: ohh jee..nee!! ik zei tegen haar: andere keer..vandaag niet (ik wilde mezelf beschermen van die gedachten).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Petje af Susan, gaat hartstikke goed dus. Dames, heer ook natuurlijk, ik ga ervandoor. Ga de dag benutten, luie spieren in beweging brengen. Eindelijk aan de slag met de kilo'tjes die er weer bij waren gekomen... Het zonnetje schijnt hier... goed teken. Fijne dag allemaaal , Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goed getackeld Susana !!! Toppie !!! Je mag trots zijn op jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Dat noemen ze nu triggers herkennen en pareren suz. Knap van je, er gaat een dag komen dat je er wel met plezier naartoe gaat, zonder angst en lekker iets anders drinkt dan ONderhoud van de zaak roept, ben ff weg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Will,Nee, al dat gebak is niet goed voor je joh,Wordt je veel te dik van:DSusana,Goed van je hoor.Zo blijf je de verleidingen voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Iemand gehoord van Dune?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hé, neen, is even geleden. Moeten we ons zorgen maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rapilos: het gaat alles naar wens met je huis ( wat ik lees)...neem ik aan dat veel werk maar daarna lekker genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ik maak me wel zorgen....ik hoop dat alles goed met ze is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hihihi wat een stelletje snoeperds zijn jullie :D!Nou de appeltaart moet nog gemaakt worden maar Rapi hééft al tompouzen dussss.........Dank voor jullie medeleven, doet echt goed weet je Susana sterk van je! Mijn nieuwe baan is als hoorassistent in een hoorapparatenwinkel.Ook al komt t uit Mysteryland ook ik vind die uitspraak treffend, Blondie:"Yesterday is history, Tomorrow is mistery "...gek ik vergeet bijna dat ik vorige week zondag nog de uitglijder had die me deed besluiten helemaal nix meer te drinken.......Was dus echt een "foutje" want daarna gewoon weer zonder verder maar herken wel die tricky gedachten.Ha Bol, gelukkig dat je er weer bent. Was ff bang dat je voor mij weg was gegaan Moet je werken vandaag? Hoe heeft de vijver zich gehouden met alle regen?Hier toch een foutje door buurman die zich nu bedacht heeft dat het toch beter is om de kolk in t terras maar aan te sluiten op de rioolafvoer .....Dus weer tegels eruit, T-stuk erin enz.enz.Gelukkig staat de kennel op het hogere dus droge deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Inderdaad Dune een poosje niet gezien.Dune???Ga aan de slag voor zover mogelijk, heb nu 2e dag migraine en de pillen werken niet echt dus bah.Moet wel verder want programma iets naar voren halen i.v.m. uitvaart vanmiddag.Okidoki, tot later allemaal;good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ja Susanna,Dat raampje is het laatste, dus dan wordt het echt genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Zo, hier op naar de bedrijfsarts en de rest Fijne dag allemaal, latersssss......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden