Spring naar bijdragen

Woensdag 1 september

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorregen!

Will: GOEIEREIS en heb heel veel PLEZIER!!!!
Ben nu al benieuwd naar je reisverhalen!

Meiske: sterkte in het ziekenhuis:present:

Haha Blondie nou dat is echt irritant zeg. Maar wie weet mss heeft hij het ergnes anders opgeslagen of op schijf gezet?

Igor :D de appelaart jaja, en dan K&B zeker ook mee(vr)eten....blijft er geheid nix over ;)
Maar lijkt wel gelukt ja, had zelfs nog spuitslagroom dussssssssss ga ze strakjes verrassen!

Ehm langslaper, ja helaas. Had voor de 1e keer het doorslaapmiddel genomen. Nou dat spul hoef ik niet meer hoor; was na 3 uur toch weer wakker en door de wekker heen slapen kan ik ook al zelf en hèb me toch n bittere smaak in de mond :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, er zijn van die wizzkids die van een harde schijf nog foto's kunnen halen die ergens diep diep verscholen zitten. Voor ons gewone mensen zijn ze gewist, maar zij .....
Heb het ooit gehad met een kapotte harde schijf. Bij de winkel konden ze er niets meer af krijgen werd me verteld.
Collega van dochter (van indertijd) zei: " oh, geef dat ding maar een keertje, kijk ik wel wat ik kan...... " praktisch alles gered vervolgens...
Tis het proberen waard toch???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal :present:

Lieve Will,

Hee, ik wens je heerlijke dagen, en hoop dat je veel inzicht krijgt in de dingen die je momenteel bezig houden!
Geniet ervan, ik zal regelmatig je story lezen

Voor iedereen vandaag een heerlijke dag gewenst, zet hem op en hou hem droog.
Ga zo naar mijn werk, laatste slok koffie er nog even in gooien :D

Liefs en dikke knuff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen toch allemaal, het is hartverwarmend.

Blondje, nog even dit ! Kijk eens op je C:\ of er geen windows.old staat. Zo ja, dan heb je wss al je foto's nog ! Ga dan naar C:\windows.old\gebruikers\accountnaam\documenten.

Heb je ze iet, dan heeft hij een clean install gedaan en kan je proberen om het progje Recuva te downloaden en te runnen. Vele foto's kunnen zo gerecupereerd worden !!!

Antabus is mee, laatste kleinigheden nog bijeen grabbelen.

Goh, ben best een beetje zenuwachtig :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Dees, toch niks ernstigs hoop ik met je dochter?

En Suus.........nee, niks meer gezien en heb daar ook niet zo'n goed gevoel bij.

Yvonne; ben btje jaloers, rokertje bij de koffie. Heb mezelf naar buiten verbannen met de peuken dus koffie zonder en voor de peuk zometeen in de k.k.k.kkou brrrrrr! En eh....ja doe ik mezelf aan maar helpt wel om aanzienlijk minder te roken en t stinkt niet meer zo in huisB)

Bol: hoe gaat het met je? Hoe was het gesprek bij de psych gisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Saar, wat lief dat je dat onthouden hebt.
Ja goed en weer een hoop duidelijk geworden. Wel gisteren een mailtje van Jos z'n dochter gekregen waarin ze schreef dat Jos mensen tegen elkaar opzet. Ik snap niet wat ze daar nu precies mee bedoeld. Hoe doe je dat, mensen tegen elkaar opzetten.
Verder vanmiddag een gesprek met de verpleging en Jos zelf, hoe nu verder. Als Jos weer naar huis gaat is het over een paar maanden weer raak.
Verder heeft Jos de Sternumpunctie afgewezen. Wil dat niet dus nu maar kijken.
Ga jij vandaag nog iets leuks doen?
nog geprobeerd om de hond in de kennel te doen? Voel je je niet schuildig als je hem daar in doet? Net of je hem straft?

moghu Igor. Ben je weer schoon gelikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, oké doe je dan de groeten? en een dikke :sun:
voor jullie allebei een hoor :sun:
Hoe gaat t trouwens met je kittens en Struikrover?

Will tuurlijk ben je beetje zenuwachtig, wie niet vóór zo een vakantie?
Hou het koppie er droog bij, gooi er op tijd een antabus in en laat die literglazen staan hè:huh:
Heb t goed, Motorrekel :heart:

Ga gauw ff verder.
Hier ist grijs en koud, bij jullie ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, jij liever dan ik Jane, maar een heeeeeeeeeeeele fijne dag. Schijnt heerlijk te zijn als je er van houdt.

Saar, het is hier wel een beetje koud, maar grote flarden blauw en een soort wolken die doen denken aan een heel pak zig-zag watten dat leeggehaald is....
In ieder geval beter dan die grijs zwarte luchten van een paar dagen geleden.
heb gisteren nog heerlijk in de tuin kunnen zitten, zonnetje op mijn toet... yes, dat is vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CARO :D:huh::D!!!!!
Geweldig zit te schudden van de lach!
WHOEHAHAHAHAAAAAA:D

Bol dat is niet zo moeilijk voor sommigen om mensen tegen elkaar op te zetten, helaas heb ik er (teveel) ervaring mee............en het levert altijd ellendige misverstanden op.
Tja dan maar geen sternumpunctie, zoiets kon je va hem wel verwachten natuurlijk.
Ja en naar huis gaan geen optie............hm in het ziekenhuis blijven waarschijnlijk ook niet.
Nou ja wát je vandaag ook met de verpleging bespreekt: DENK OM JEZELF :heart:
laat je niet weer voor een karretje spannen lieverd!!!
O ja; de hond in de kennel gaat heel goed. Breid het langzaam uit, gisteravond bijna 2 uur en hij heeft er echt geen moeite mee hoor. Hij kent het ook wel natuurlijk van alle keren dat hij in pension is geweest. Hij heeft speeltjes en ik geef hem een bot met worst erin mee, issie lang zoet mee. Blaft alleen nog wel als de buren in de tuin zijn maar leert al dat dat oké is en stopt dan. Nee gaat heel goed, hij heeft buiten meer te beleven dan bij mij binnen in de gang! Vandaag weer trainen.

Nou echt voortmaken.
Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...