Spring naar bijdragen

Woensdag 1 september

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Tobbertje,
Zit je alweer op de goede draad?
Met mij gaat het prima hoor, maar ja, dat mag ook wel na 2 jaar drankvrij.
Geweldig, dat je zo goed gaat
Natuurlijk, gaat jou dat ook lukken.
Fijn dat je ons gevonden hebt.
Vooral bij moeilijke momenten, kan je hier veel steun vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond iedereen, of toch diegenen die er nog zijn.
Alles goed verlopen so far, maar in de namiddag een ware paniekaanval gehad of zoiets. Ik kreeg hartkloppingen, angstzweet, en heel negatieve gedachten. Ik wist niet waar ik het had.
Ik was plots heel erg hard moe, maar kon niks slapen en lag met open ogen in bed na te denken.
Kan me niet voorstellen dat het met drank te maken had, want trek heb ik niet, no sweat.
Het is het feit dat ik nog nooit helemaal alleen op reis ben gegaan denk ik. Een heel ambetant gevoel in elk geval, maar na een uurtje of twee is het vanzelf verdwenen.
Ben dan vlug het hotel even ontvlucht, hapje gaan eten, dan terug, douchke genomen, en nu op het gemakje even internetten. Filmpje staat klaar om te kijken, en voel me opnieuw rustiger.
Ik blijf nog wel even in de buurt hier.
Schrijven hier is een ware weldaad voor mijn gedachten, het kalmeert me ;)

Jet, wat een nare situatie zeg, kan me het nauwelijks voorstellen dat je op zo korte termijn alles moet gaan herschikken. Ik hoop dat je vlug opnieuw gesetteld kunt geraken. Man, man, man, wou dat ik meer kon doen ! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey woestijnvos,
Dat is beroerd voor je dat je zo angstig was zeg. Misschien last van hyperventilatie? Er wordt wel eens aangeraden als je dat krijgt om een papieren zakje bij je te hebben en daarin te blazen, en de zelfde lucht weer naar binnen te ademen. Als je hyperventileerd krijgen je hersenen door het snelle ademhalen wat je doet (door angst) teveel zuurstof en als je dan in dat zakje ademt vermindert die de zuurstof en daardoor ook de angst. (als het goed is).
Misschien heb je er wat aan. Ik hoop dat je verder de vakantie fijn en ontspannen kunt genieten:heart::sun:

Zal ik jullie eens wat vertellen??? Bol gaat afsuiten. Waarom????? Niet schrikken hoor maar morgen vroeg komen ze me om 6.30 halen. We hebben het erg druk op de D.A.
Vrijdag komt mijn schoonzus met haar man op bezoek. Dat is de zus van Jos. Heerlijk en ik zie er dan ook erg naar uit.
Ik heb net mijn Refu. maar ingenomen want morgen vergeet ik het met die drukte.
Lieve mensen slaap lekker en tot morgen allemaal.:present::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolletje, hyperventilatie heb ik nog nooit gehad, kan het me nauwelijks voorstellen. Het is het alleen zijn denk ik. Ik moet er nog wat aan wennen veronderstel ik.
Het komt wel goed, voel me veel beter nu.
6.30 ? zo, dat is best vroeg. Verzorg de beestjes maar goed hé :D
Gaat de zus van Jos ook regelmatig op ziekenbezoek bij hem ? Zo ja, is hij dan ook zo tegen haar ??
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid, je hoeft er niet op te antwoorden hoor als het te persoonlijk is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie :heart:

Ja, het is geen zicht anders hé. Hoe gaat het met jouw ? Ik probeer zo goed als mogelijk te volgen, maar er zijn soms zoveel frummers met allemaal verschillende problemen dat ik ze soms wat door elkaar haal.
Je gaat nog steeds goed hé, als ik het goed heb begrepen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Will: goed aangekomen, dat is ook wat. Vergis je er niet in dat je van extreme drukte ineens in je vakantie ploft! Heel veel mensen vallen dan letterlik en figuurlijk in een "gat" geef jezelf even de tijd om eraan te wennen, je lichaam heeft een hele omschakeling te verwerken. Misschien komt nu een boel stress en vermoeidheid van de laatste tijd eruit? Kijk wel uit op de weg hè?

Borrrrrr........sterkerd!:present:

En nu weet ik t ff niet verder. Met mij gaat t goed. Ben erg moe van alle gevoelens die door me heen vliegen en die rotpil v slapen neem ik noooooooit meer wat heb ik me beroerd gevoeld vandaag.
Maar de appeltaart is goed ontvangen en morgen werk ik alleen 's middags.
Meld me voor die tijd nog wel even.
Maak typevout op vout zit giga te klunzen ben te moe.
Stop er nu maar mee en wens iedereen nog een goede avond en alvast welterusten!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, blij je nog even te hebben gehoord. Ik kijk dubbel uit hoor en hoop morgen wat meer "gewend" te zijn.
Ga maar gauw naar je bed, want zo te zien slaat de vermoeidheid goed toe ;)
Slaap lekker, en we lezen elkaar morgen wel verder.

Waar moet ik voor oppassen bor :D ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Will,

Dank je wel, ik bloosde ervan! Ik ben zo nuchter dat ik snel geraakt ben, ook in de positieve zin!
Ik heb begrepen dat je op vakantie bent bij de oosterburen.
Weet je waarom die zo'n groot hoofd hebben? Anders past die grote bek er niet in!
Sorry voor de betrokkenen maar een grapje moet kunnen toch???

goeie reis morgen en welterusten! Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jetset,

Zie dat jij en ik samen zijn overgebleven. Ik slik geen medicijnen en ben zo wakker als wat zonder alcohol op, maar verder ligt bijna iedereen al in zijn/haar mandje...
Zelf moet ik ook om 06.15 uur opstaan maar wanneer ik niet drink barst ik van de energie en kan ik alles combineren; werk, gezin, bijkomende besognes....
Jij hebt ook uithoudingsvermogen, merk ik.
Dat is nou typisch een positief iets van niet drinken he; je avond is veel langer....
Mocht je toch niet meer aan kletsen toe zijn, dan welterusten, slaap lekker en morgen fris weer op (las ik elders op de site, is een leuke!) Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Rapilos,

het gaat geweldig sinds ik het forum heb ontdekt! Alleen die dagdraad, dat is zo zoeken, zoveel pagina's... Ik probeer links en rechts wat te reageren, maar vind het lastig om de mensen te vinden...
Ligt misschien aan mij, maar ik ben ook nog maar een nieuweling:D Maar ik sta 4 dagen droog en voel me geweldig, en ik hoop dat ik wat positieve energie kan doorsluizen naar de andere nieuwkomers.
Stoppen is moeilijk, maar SAMEN LUKT HET!!
bedankt voor alle steun, ik zal er nog veel nodig hebben.

Ik ga ervoor!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej lieve jetset,

het is nog een beetje zoeken, maar het forum is mijn redding! Sinds ik hier ben belandt sta ik al 4 dagen droog zonder problemen... ongelofelijk!! ik ben best een beetje trots op mezelf en voel me goed.
Ik hoop dat ik wat positieve energie kan doorsluizen naar de andere nieuwelingen.

Samen staan we sterk!

Liefs, Tobbertje :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...