will Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goeiemorgen frummers,Ik ben al druk in de weer, rugzak volgepropt (kan geen speld meer bij) en de laatste voorbereidingen aan het maken. Eerst vlug een koffietjes maken sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Zo, i'm off, even vader wegbrengen, alles staat klaar. Ik kom vlak voor vertrek nog wel even terug.Ik maak er hier een soort van dagboekje van, of moet ik daar een draadje apart voor opstarten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 goede morgen Wil. wij zitten er klaar voor hoor. je hoeft geen apart draadje voor te openen hoor, is zo'n gedoe heen en weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goedemorgen lieve Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goedemorgen Igor..Will: spannend...zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 susan en desi ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 jetset ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goejemorge Will.Klaar ervoor?Kan ik mee in een van je tassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goejemorge Igor, JJetset,Suzanna en allen die nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Jetset..ik moet lachen van jouw commentar: " soort moeder-dingen"...want ik moet de spel spelen iedere dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goedemorgen Hee motor woestijnvos gaat er al vandoor; goede trip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goedemorgen allemaal,Hier een beetje gefrustreerd... en boos !!! Vriend heeft gisteren op mn lappie windows 7 gezet en nu ben ik al mijn foto's en bestanden kwijt...Alles weg !!! Grrr...Hij mag vanavond wel oppassen, want ik ga hem killen !!! En zijn lappie werkt dus nog gewoon... Afijn,Will : Heel veel plezier met de motor en hou het droog !!! Zo en nu effe lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goedenmorgen allemaalWill een hele fijne vakantie,en hou het droog makker:Dmaar dat zal wel lukken.Ik moet er weer vandoor naar het ziekenhuis voor een LTT test (lactose tolerantie test)gaat minimaal 5 uur durenWens degen die het nodig hebben heel veel sterkte en fijne dag allemaalen voor de volhouders:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Nou meiske veel sterkte. blondie, laat wel iets van je vriend over hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Geen spaan laat ik van hem heel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Wow blondie das echt een reden voor killing.Kan ik me 100% voorstellenMaar wel blijven ademhalen he;)Nou meiske dan ga ik toch echt liever werken hoorpfff 5 uur onderzoek, moet er niet aan denken.Maar ja, tis voor een goeie zaak, zullewemaarzeggeIk ga dr vandoorFijne dag allemaalLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Werk ze Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 oeps vergeten...nogmaals goeie reis willGeniet ervanEnne lekker her op de draad schrijven hoor, Ruimte zat tegenwoordig;)Thanx Igor jij ook fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Goeiemorgen igor, bolletje, Sara, blondie, kruimel, wimmelt, Desi, en witte.... Volle bak al hoor. Nou wil...... nog een half uurtje dus.... HIer alles oke, Vraag me af wat er toch met Suusje is gebeurd. Heeft nou helemaal niemand iets meer gehoord van haar de laatste tijd??? zo, ff snel bakkie halen en een rokertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 goede morgen 'langslapers' nee ik heb ook al een tijdje niks van suus vernomenSaar is de appeltaart gelukt? (zal ik eerst een stukje komen proeven, stel je voor dat hij niet lekker is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Blondie..ik ken het gevoel....foto's kwijt!!!uyyyy, weet je iets grappig (nog ben ik beetje boos), toen mijn eerste kind was geboren hadden we geen digitale camera dus gewoon met de rolletjes fotos gemaakt, ging daarna naar c1000 om te la ontwikkelen..1 week terug wat was gebeurt: rolletjes kwijt!!!!! ik kon ze vermoorden want een bevalling kan je niet overnieuw doen..dus geen fotos van zijn geboorte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Tot Laterzzzzzz..ff met dochter naar huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Willbillie, een hele fijne vakantie joh. Geniet maar lekker en rustigaan doen hé? je moet uitrusten.Dees, ik zie dat al, jij in de koffer mee. Dan verdenken ze Will dadelijk ook van terrorisme hahaha.Blondie wat vervelend van die foto's zeg. Kun je ze nu niet meer terug halen?Meiske suc6 met je L.T.T. test. Tís nog al niet wat zeg, 5 uur.Witje fijne dag lieverd.Vonneke ik heb ook niets meer gehoord van Suus. Hopelijk dat het goed gaat met haar. Maak me ook best wel bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden