blondie6173 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Super Will, dat je die gremlins hebt kunnen weerstaan... Deels dankzij de refu, maar ook jij toont heel veel wilskracht in je verhaal !!!Top !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Prachtige beschrijvig Will,alsof we een klein beetje met je meereizenBlijf maar goed postten hier hoor, dat herinnert je er telkens weer aan.En samen met de antabus moet het dan goedkomen.Ik ben wel even nieuwschierig:Wat mis je het meest???De alcohol of je vrouw???Mocht het je antwoord je vrouw zijn: sms haar dat dan duuvels snel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Touché witje, en dat heb ik dan ook al meermaals gedaan vandaag. ik mis ze BIG TIME !!!c Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 eigenlijk ben je helemaal niet alleen op vakantie Wil,je bent voor het eerst met een virtueel reisgezelschapen wat voor een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ik fluister je ff wat in Will...(ook ff zeggen dat je haar van alles nog het meeste mist) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Klopt Jane, en ben er best fier over.Ik heb enkele foto's op facebook geplaatst, maar die link mag ik hier niet zetten zekers ?SSSSsst witje, ga ik doen, tegen niemand zeggen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 kuck mal an...der Will sie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Den niwi se, uns zie sprechen sie deutch jah ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 sometimes yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Zeg ik echt tegen niemand, das ons geheimpje Will;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ha die Will.Wein, Weib und Gesang he? Kijken mag, aankomen niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 WurzburgEn nu uit eten met Me, Myself and I. Of gaan jullie mee ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hoi MupNahhh Will,vertel straks maar hoe het eten was,Ik ben op dieet, dus kan helaas niet met je mee.Smakelijk eten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Zo weer afsluitenDeze dame gaat sporttenpfffff van het woord sportten hier tikken, word ik al moe........Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Ik viel er zomaar af. Will, eet smakelijk straks. Ik heb mn maaltje al binnen maar lees graag wat jij gehad hebt straks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Heej Will, je hebt je geweldig door al deze verleidingen heen geslagen!:beer::wine: Heeeel erg goed van je!Dat is een waard! En je ziet het gelukkig van de goede kant, morgen geen kater en lekker fris en energiek weer op!ik ben aan dag 4 droog... het valt me echt reuze mee! Dankzij dit forum dat ik eindelijk heb durven bezoeken... Het wordt mijn redding.Geniet van het alcoholvrije bier en maak er een mooie dag van morgen. En samen staan we sterk!! Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lieve Chardonnee,het gaat geweldig goed! Bedankt voor je steun, en de kracht van het 'pact'... dat doet echt wonderen!Nooit gedacht dat het zo relatief gemakkelijk zou gaan. Dag 4 droog! Ik voel me energiek en fit.Mijn man is supertrots op me.Zaterdag trakteer ik hem op een avondje bios. En ik ben de bob dus dat komt helemaal goed.Dit forum wordt mijn 'lifesaver' Dank jullie wel!!!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Hoi Tobbertje,Dag 4 alweer!!Je gaat goed heFijn, dat je je er zo positief over voelt, en leuk dat je ons gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lieve Bolletje,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een hele fijne dag van!Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Lieve Bolvan :heart:e !!!Welkom in de sixties:DLieve Will:present:Sara, het allerbeste gewenst voor morgen!!!!En voor jullie allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Tjee,Waar is iedereen.Misschien iets leuks op T.V?Ik ga ook maar even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Klopt het dat ik Saar zie???? Hoe was je eerste werkdag? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 ik zie dr ook hoor Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Wurzburg By NightHeb de forel van mijn leven gegeten, zo lekker zeg !!'s Avonds alles nog veel mooier en gezelliger. Alleen het aan tafel zitten, moederziel alleen terwijl iedereen romdom mij zit te keuvelen is iets minder. Heb uit verveling uitbundig een spin op jacht bestudeert. Fascinerend !Nogmaals voorbij de wijnmarkt gelopen en nu deed het me minder. Denk er wel aan, maar niet meer zo doordringend als vanmiddag. Heb lekkere cappuchino gedronken op terrasje wat verder.Morgen via Weikersheim recht naar het schilderachtige Rothenburg ob der trauber.Tobbertje, dankjewel en ben blij dat je de kracht van dit forum ervaart. Zonder had ik niet gestaan waar ik nu sta (niet letterlijk hé ), maar ik denk er net zo over als jij Kore, mup, afin, iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Haaah Vonne, jij ziet ook alles Was ff aan t bijlezen.Mijn eerste werkdag is echt supergoed verlopen!Het is nog veel leuker dan ik dacht.bazin heeft deze 2 dagen min of meer vrij gepland om mij alles uit te leggen.Maak aantekeningen en werk die thuis uit, morgen gaat ze navragen hihimaar ik was vergeten hoe ontzettend veel lol ik altijd hebben in leren, studeren.Er komt een "ouwe saar" in mij naar boven die ik lang n beetje heb laten onderstoffenroept veel op maar ben er erg blij mee.Ben moe, maar in t koppie , niet lichamelijk. Ze wilde me om 4 uur eigenlijk naar huis laten maar het is 5 uur geworden, terwijl ik eig. tot half 6 moet. Ze wil me langzaam laten inkomen, super toch?Nu was ik nog fit genoeg om v wandeling m honden te genieten en eten te koken.Lieverds, morgen moet ik wel om 9 uur present zijn dus ga ik nu rusten.Dank voor jullie medeleven en slaap lekker straks.Morgen zal ik weer meer op jullie proberen te reageren, goed?Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden