Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 september

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nou, Bolletje,

dat was net een anticlimax met dat passen, hahaha. Ouwe uit, nieuwe aan, nieuwe uit, oude weer aan... en hopla, weer voor de tv...
VOETBAL!!!

Nou, dan ga ik mijn eigen aankopen nog maar eens aantrekken en kijken wat ik kan combineren...
En ik heb sinds tijden weer eens een nieuwe tas gekocht, die ga ik ook maar eens 'inrichten'...
Mijn man moet altijd lachen omdat ik van die grote tassen heb, en nooit niks erin kan vinden.. (volgens mij hebben alle vrouwen dat) hij zegt dan altijd: ik wacht nog altijd tot je er een duitser uithaalt die vanaf de 2e wereldoorlog in je tas heeft zitten schuilen... haha
Overdrijven is ook een kunst, toch?

:present: tobbertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo lieve forumvrienden, wat gaan sommigen alweer vroeg op bed, een vroege werkshift?
Dank je Sara, ik kruip wat meer uit mn schulp, vandaag de hele dag de deur uit geweest. Niet gedronken gister, kwas om half 6 al wakker, tot half 8 wat doorgeslapen. Anders is de dag er heeeeel erg lang.
Heerlijk geslapen, vandaag weer geen drank! Ik vind het best, als nu de knop maar om blijft in mn hoofd.
k Heb al aardig wat uitgespaard in deze 2 dagen. Meteen uitgegeven aan wat anders natuurlijk, maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rotervaring Hannah. Ik hoop dat je straks nog wel kunt slapen. Zulke dingen hebben altijd een grote impact op mensen. ook al is er niets ergs gebeurd, het gaat niet in je koude kleren zitten. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.
Ja als je er achter op knalt ben je geloof ik altijd fout. Maar het kan wel zijn dat de auto niet goed meer is en hij de schade van eerdere gebreken, nu gaat verhalen op jou. Dat zou minder zijn. Maar misschien kun je als nog een politierapport op laten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe... Hannah, da's inderdaad schrikken!

Ik heb ook eens een fikse aanrijding gehad, met mijn hoofd tegen de voorruit, (ruit kapot) maar naderhand kreeg ik pas de schrik, knikkende knieën en flinke huilbui... dus kruip inderdaad maar lekker tegen je dochter aan en je hond zal ook wel geschrokken zijn, arme puppie... ze moeten al zoveel nieuws ontdekken. maar dit was dan wel ff heel extreem...

sterkte!

:present: Tobbertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier...heb nog niet echt veel over mezelf geschreven maar allang blij dat ik gedurft heb iets te schrijven. Uit de ontkenningsfase aan het komen sakmarsegge...

Vind het geweldig zoals jullie elkaar steunen hier. Petje af!
Hoop hier ook steun en hulp te kunnen vinden. Want die ga ik zeker nodig hebben...

Dacht dat ik de enige was die niet kon slapen van de alco :s, 2 uurtjes de rest van de nacht tuchten bah.
En als ik een dag of 2 niet drink hele nachten nare dromen en wakker tig keer...ben er klaar mee!

Heb vanaf zondag geen alco mee gehad, afgelopen nacht geen oog dicht gedaan...
Dus hoop dadelijk wat te kunnen slapen.

Veel sterkte all! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Beate,

dat heb ik ook gedaan vandaag; het geld wat ik de afgelopen 9 dagen uit heb gespaard heb ik vandaag uitgegeven aan leuke kleren voor mezelf. Voor het eerst sinds tijden weer eens zin gehad in shoppen.
Dat is een mijlpaal voor mij... ik was een kluizenaar met mijn 'vriend' Alcohol...

Was wel even schrikken hoeveel geld ik normaal in 9 dagen mijn lijf in lag te gieten...:o

:present: Tobbertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Marga, k had nog bij Wie is wie...gereageerd. Ja, dat slapen he? Is je kind wat nog thuis is nog leerplichtig? bedoel zit je in het ritme van schooltijden? Je zult je toch overdag fitter voelen zonder drank, misschien wel moe vanwege de onrustige nachten, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Beate

hoi Marga, k had nog bij Wie is wie...gereageerd. Ja, dat slapen he? Is je kind wat nog thuis is nog leerplichtig? bedoel zit je in het ritme van schooltijden? Je zult je toch overdag fitter voelen zonder drank, misschien wel moe vanwege de onrustige nachten, maar toch.

Ik zag het vandaar dat ik het hier schreef. Ja,gelukkig weer schooltijden...vakanties is hopeloos bij mij...zo gauw structuur weg is ga ik voor de bijl...soms vaker :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marga; welkom!:present:

Geweldig dat je deze stap hebt gezet, je zal er geen spijt van krijgen.

Het is inderdaad heel erg fijn hier op het forum, dat steunt mij in ieder geval geweldig.
Super om ieders ervaringen, goede en slechte te lezen en weten dat je niet de enige bent die tegen het monster Alcohol vecht. Ik ben hier ook nog niet zo lang hoor, maar ik heb al heel veel lieve medestrijders leren kennen.
De stap om hier te komen is voor mij de ommekeer geweest! Ik ben bijna aan dag 10 alcoholvrij.
Morgen is misschien nog zwaar voor je, maar na de derde dag gaat het meestal beter, ook het slapen.
Dat weet ik uit ervaring uit eerdere pogingen, maar dit keer gaat het me lukken!

SAMEN STAAN WE STERK!!

Liefs, Tobbertje.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...