niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Will vroeg me ook hier, namens hem zijn verontschuldigingen aan te bieden voor hetfeit dat hij het zelf niet kon komen vertellen, zijn hoofd staat er niet naaren is innerlijk op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Niwi, wil je Will zeggen dat ik met hem meeleef !!! Geen excuses, Hij moet eerst aan zichzelf denken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Goedemorgen lieve mensen, een heel fijne dag toegewenst...Lieve Will: ik wens je sterkte, wijsheid en veel liefde in deze moelijke momenten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 dank jullie...ik ga hem straks ff bellen.ik maak me toch bezorgd om hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Caro ; Zo duidelijk gezegd en helaas de brute waarheid...Wanneer een verslaafde stopt met drinken verandert hij/zij... Een relatie kan dan buigen of barsten... Ik zie het ook in mijn relatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik word hier even niet vrolijk van.maar het is de harde waarheid. en daar moet ik ook tegen kunnen.Ik wens jullie heeel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 goeiemorgenOf moet ik dat goeie eraf laten gezien dit laatste berichtje van Igor?ff bijlezen maar eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Helemaal mee eens...relatie verandert maar hoef niet altijd slechter worden, ik geloof dat als echte liefde er is...het wordt alleen maar beter...natuurlijk moet je ook voor werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Morgu allemaal. Tsja, weet ook niet goed wat te zeggen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Tsja Bor, Heb je wel gelijk in. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me gisteravond rot schrok toen ik het mailtje las..... .... en is ook het eerste waar ik aan dacht toen ik opstond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ja idd ik hou het maar gewoon wel op goeiemorgenWe moeten eerst Will zelf maar afwachten, maar neemt nietweg dat het een vreselijk naar bericht is.Ik hoop dat niwi vandaag even contact met hem krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Juist Bor...Goedemorgen... Het is triest en verdrietig, maar ook niet blijven hangen...Doorgaan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 goeiemorgen Hannah en Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Relaties...zo moelijk om te onderhouden...maar ik zie het zo (nu vroeger geen clue): meestal er zijn dieper liggende problemen dat de alcohol (met of daarna zonder) brengt ze naar boven en je moet mee dealen...daar is wanneer moeten we onze emotioneel inteligentie gebruiken .....(ik weet theorie mooie..praktijk moelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Bor, vraagje over jouw situatie, als je er niet over wilt praten moet je dat gewoon zeggen hoor.Zitten jullie nog in de fase van niet weten hoe nu verder of is al 'definitief' uitgesproken dat jullie uit elkaar gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ik moet trouwens weer weg.Laatste dagje en dan weer weekendIk lees jullie zondag weer, ben er ff tussenuit dit weekendVeel sterkte voor die het nodig hebbenen onthou dat alcohol nog nooit iets opgelost heeft, dat het alleen een tijdelijke werking is, die meestal nare gevolgen heeft.Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Tot straks lieve mensen....een heel fijne dag voor iedereen toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 fijn weekend Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Pffff, Bor, dat wist ik helemaal niet. Word ik ook even erg stil van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lieverds,Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik mijn vorderingen etc. bijhoud op het pactdraadje en ik begrijp heel goed dat het voor velen gewoonweg ondoenlijk is om alle draadjes te lezen...Toch wilde ik mijn bericht van vanmorgen aldaar even met jullie delen, aangezien ik het idee heb dat er soms gedacht wordt dat met het stoppen met drinken het leven fantastisch wordt...Komt ie... -----------Vandaag dag 62. En ik neem de eerste vandaag niet !!! Ik zit sinds een aantal dagen in een stuiterbalfase... Niet echt leuk, maar het hoort nu eenmaal bij het proces van herstel... Emoties stuiteren van positief naar negatief, het ene moment ben ik de optimist zelve en het andere moment kan ik als een blad aan een boom omslaan naar een pessimist... Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de momenten dat ik mij positief voel en daar energie uit te putten voor de momenten dat ik in een dip geraak...maar dat is niet makkkelijk !!! Wie heeft ook gezegd dat het makkelijk is... Ik verander, wat niet wil zeggen dat het leven met al zijn mooie en minder mooie momenten verandert... Nee, het leven blijft zijn pieken en dalen hebben, alleen is het nu zonder de A net even beter te hanteren, niet makkelijker... Zo straks weer naar therapie en dan mag ik gaan vertellen dat ik een enthousiaste sponsor heb gevonden die mij door de moeilijke periodes heen wil slepen... Betekent niet dat ik nu lekker achterover kan gaan leunen, maar het is fijn om te weten dat er mensen zijn (zowel mijn sponsor, alook dit forum alsook mijn therapiegroep) die je kunnen en willen steunen op de moeilijke momenten, en die heel goed weten wat het is om verslaafd te zijn... Ik kan het niet alleen en ik moet het ook niet alleen willen doen... Mijn erkenning van machteloosheid tegenover mijn verslaving... ----------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Goeie morgen lieve Borrie:heart:Heb net ook het verhaal gelezen van Will. Vreselijk allemaal. Je zou toch zeggen dat, als je stopt met drinken, juist alles beter moet gaan. Waarom is dat dan niet zo.?Zou een mens dan zo veranderen als hij stopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Bol; Ja, een mens verandert en zal moeten veranderen als hij/zij stopt, anders zal diegene weer in hetzelfde gedrag vervallen... Dat is mijn mening !!! Ik zie het bij mijzelf gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Blondie jij gaat goed en daar wordt ik weer iets vrolijker van Knap hoor hoe jij je erdoor slaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik hoop dat ik net zo enthousiast erover ben als jij Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden