druppeltje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Tomme kan Tactive niet wat doen? Ze zijn altijd snel met ingrijpen en nu zie je ze niet. Hallo daar er zit iemand in nood !!! Geef wat adviezen en doe wat.
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Jane, lieverd...Is goed hoor, Hou je sterk, oke ?
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Will als je mij bedoelt met je beste vriendinnetje laat je in de steek bij deze heb ik misschien meer gedaan als een ander ooit zou doen voor je.Will heb je gezegd don't mess with me!!!!!Je hebt nu je zin en jezus wat ben je dom aan het doen nogmaals sorry tactive maar gaat even om een leven hier.Ik heb gedaan wat ik moets doen, sorry allemaal kost me handenvol beltegoed maar ach een mensenleven is meer waard.Liefs aan allen en nogmaals dank.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Sorry zit even over mijn kookwater of hoe je het ook zegt.
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bekkie je hebt echt gedaan wat je kon meid. Misschien zou je moeten proberen om het een beetje los te laten. Iedereen is echt verantwoordelijk voor zijn eigen leven, dat kun jij niet over nemen.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Er is hulp onderweg, en nee Will je hebt me er te ver ingetrokken om dit ongedaan te maken. Ik geef om je en laat het niet toe om jezelf zo te ruineren. Ben je helemaal gek.Ik ben de contactpersoon in deze dus als er nieuws is horen jullie direct van me.Will get a life and you gonna be strong enough handle it it come on.
druppeltje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 *Bericht verwijderd door de moderator*
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Lieve Bekkie,Laat je nu niet van de wijs brengen door wat Will nu zegt he !!!Hij is ladderzat en met zijn leven aan het spelen... Weet ook nu niet wat hij zegt en wilt... De alcohol heeft de controle overgenomen... Duidelijk !!! Jij hebt gedaan wat je kon... en zoveel meer... Meer dan dit kun je niet doen !!! Thnx
haddock Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Ik heb begrepen van beksie dat de vrouw van Will op de hoogte is, en er voor kiest om toch uit te gaan. Zij laat zich niet manipuleren. Mijn persoonlijke mening is dat wij geen ingrijpende maatregelen moeten gaan nemen zoals ambulance bellen etc. Dat is een zaak tussen man en vrouw. Met het niet ingrijpen: eens.Die vrouw; laat zich niet manipuleren, maar doet 't als de beste, wil 'm gewoon klein krijgen, terugpakken of zo iets. Maar ook dat is tussen hen.The Cock in the Henhouse
druppeltje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ja Jetset rust in de toko. Maar is moelijk als een lotgenoot in de penarie zit.
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Sorry hannah maar daar is het te laat voor heb een goed gesprek ook gehad met T, en zij kan het ook niet meer aan en Will gaat nu lullen als brugman om zich niet te laten opnemen. Will kan het niet aan en ziet dit als een excuus om zoveel av vrije dagen aan zich voorbij te laten gaan. Ik ben de enige zowat waar hij terecht kan en zal ontzettend boos zijn op me dat ik de hulpdiensten heb gebeld maar so be it.Heb gedaan wat ik kon, vanmiddag was dit al zijn voornemen daar weet Niwi vanaf, die heb ik gepeebeed.We houden elkaar op de hoogte zullen we dat afspreken?Liefs
druppeltje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ja lieve Jetset maar kan er niet goed tegen al iemand problemen heeft en geen hulp krijgt. Word ik weer te veel Amsterdammer met mijn grote mond.
haddock Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Rebus op de Belg, alle Alcies: kijken!
druppeltje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Bekkie fijn dan jij je best doet en meer kan je niet doen. Soms kan je helpen en soms ben je machteloos maar lief dat je het in elk geval probeert.
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Lieve Bor,Kind ben je niet kwijt, daar vecht je voor !!!
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Lieve allemaal, Ik heb net de dochter van T gesproken en Will wordt een nacht opgenomen in het ziekenhuis. Waar weet ik niet en ben ook benieuwd of Will nog contact met mij opneemt omdat hij des duivels zal zijn.In ieder geval weten we dat hij nu in goeie handen is.Ik houdt jullie op de hoogte en andersom ook graag.Liefs
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Uhhhh Borretje ik weet niet of dat persé moet ken hun band niet zo heb hem wel iets gevraag per pb heb het over Niwi dan.Ik wil hem ook bellen als je dat moeilijk vind, PB het anders maar even
bekkie Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 En nu sla ik mezelf voor mijn kop en denk ben ik te ver gegeaan?Pffff heb zoveel intensief contact gehad met Will en hoop dat ik het goede heb gedaan.Tnx jetset
bolletje Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Inderdaad het is weer wat rustiger, en dat voelt weer goed. Laten we niet vergeten dat Will het een hele tijd wel goed gedaan heeft. Hij was wel sterk en zelfs tijdens zijn vakantie heeft hij niets gedronken. Dit geeft ook aan dat er een andere Will is, een Will die wel sterk is geweest.Dit is nu gebeurd en heel erg rot. Ik vind het in ieder geval heel fijn dat Bekkie er voor gezorgd heeft dat Will een nacht is opgenomen. Toppie Bekkie.Verder had ik vanmiddag geschreven dat de dag hier goed gegaan is maar ff last had van zucht omdat ik met mijn eigen agressie in de knoop zat. God dank heb ik steeds hele negatieve ervaringen met refu. gehad.Dit heeft me vanmiddag ervan weer houden om te gaan drinken.Lieve mensen ik ga afsluiten voor vandaag. Ik hoop dat iedereen toch goed kan slapen. En Bekkie maak je niet druk om kwaadheid van Will. Hij zal je misschien morgen wel heel dankbaar zijn.Trusten mensen en tot morgen weer.
haddock Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: bekkieEn nu sla ik mezelf voor mijn kop en denk ben ik te ver gegeaan? Nooit 'n keer, jij doet wat JIJ doet, da's goed.Wel denk ik dat er door de nieuw nuchteren hier af en toe wat overspannen gereageerd wordt, hoe vaak is 'n alcie thuisgekomen zonder dat ie wist hoe? Gaat goe, toch?'n Onbaatzuchtig goed hart maakt geen fouten, werpt hoogstens hindernissen op.De heuvel beklimmer
igor Geplaatst 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 september 2010 zo nu kan ik ook rustig slapen ZUchtttt. nou laten ze hem maar voor straf 6 weken daar houden ik ga afsluiten moet er morgen weer optijd uit.Weltrusten allemaal en slaap lekker, morgen weer vrolijk op. wij tenminste zonder katerkoppie
blondie6173 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Truste Igor, Morgen weer fris op !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden