Spring naar bijdragen

woensdag 15 sept

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dag dag lieve Dees en heel erg veel sterkte.:heart:

Jet, doe maar rustgaan lieverd. Ik vind je een kanjer omdat je voor iedereen een vriendelijk woord hebt. Rust maar ff lekker uit.:sun:

Wijfie ik hoop toch echt dat je dadelijk samen met je man, in je andere huis kan zonder teveel last te hebben van je zoon. Je hebt het nu onderhand toch wel verdiend.:present:

Zo Bol heeft visdraad gespannen en daar is ze de hele middag mee bezig geweest. Knappe reiger die daar nog doorheen vliegt.:angry:En anders zal ik mijn luchtbuks eens van het zolder halen. Kijken wat ie dan doet.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Igor toch. Nee hoor ik schiet niet. Als het echt te gortig wordt dan maak ik een blaaspijpje, weet je wel van vroeger. Zo'n wit pvc pijpje. En dan maak ik een pijltje van papier en schiet ik hem tegen z'n kont aan. DEHIHIHIHIHIHIHAHAHA En reiger met een pijl in z'n poepertje.
Maar reigers moeten we ooit halen bij de D.A. Het zijn zulke mooie tere vogels, zo sierlijk echt pracht dieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Igor nog steeds aan de dongel. Gisteren mijn rechtsbijstand ingeschakeld en nu kan er opeens morgen iemand komen kijken. Mag hier niet plaatsen hoe ik er over denk maar begrijp dat jullie me wel zullen snappen hoe mijn vocabulaie was hahaha
Had je vandaag therapie? Hoop dat ik het goed onthouden heb van ma-wo vr? Zo niet dan geef me maar op mijn kop en zo ja hoe was het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat nog genade. Mijn nieuwe badkamer is binnen. Had hem al betaald maar was ontertussen glibberen en bibberen op het wachten van de spullen. Klusjesman ook weer blij want die kan weer aan de bak. Die zaak is morgen om 9 h open en dan staat hij voor de deur. Heeft er zin in de man maar ikke ook hoor want als mindervalide je vasthouden aan een douchegordijn is ook niet alles en vooal niet als je moet dwijlen omdat het kreng niet eens past hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup is je hoofdwond goed genezen ? anders kan ik niet op je kop gaan zitten :D
en hoe het is : spannend
leerzaam
vermoeiend
gezellig
maar ik ben pas 2 dagen geweest.

maar kun je niet beter in een teil gaan zitten drup?( zo groot ben je niet dus moet passen) ik weet dat die douchestangen ook niet zo heel stevig zijn, en als je een plastic douchegordijn hebt...... kunnen ze jou vandaag of morgen opdweilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik dat op mezelf betrekt, Jet
ik heb me gerealiseerd dat ik geen drank nodig heb om problemen op te lossen, integendeel...
met drank raken ze totaal niet opgelost...
Ik heb moeten erkennen, tegen over mezelf dan, dat ik niet normaal kan drinken,
en dat mijn drankgedrag leidde tot zelfvernietiging...
En ja, nuchter worden is een heel proces...aanpassen van levenswijze ook meer...
ik was niet gewend nuchter te leven en kon dat in het begin ook niet....
en ook naar anderen toe heb ik me anders moeten leren gedragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bollie dat pijltjes blazen ken ik nog :D ik weet ook dat er wat zo vals waren om een speld in de punt te doen. :o
DUS JONGENS ALS JULLIE EEN REIGER ZIEN MET EEN PAPIEREN PIJL IN Z'N KONT DAN IS DIE BIJ BOLLIE GEWEEST. D.A. NOORD HOLLAND BELLEN DUS ( of wat was het ook weer :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...