Spring naar bijdragen

woensdag 15 sept

igor

Aanbevolen berichten

Het gaat redelijk Jetset. Alleen thuis he zijn de problemen nog niet opgelost. Zal zijn tijd nodig hebben.

Mijn katten Fieke en Nollie hebben zich gebeten. Nol is nogal jalours. Fieke heeft een gat in haar rug. Denk tot op het bot en is waarschijnlijk aan t ontsteken. Ik ga vandaag met haar naar de dierenarts ik vertrouw het niet. Ze is ook al heel stil. Ze heeft gelukkig wel gegeten. Kun je daar zelf iets aan doen, weet iemand dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Desi

Het gaat redelijk Jetset. Alleen thuis he zijn de problemen nog niet opgelost. Zal zijn tijd nodig hebben.

Mijn katten Fieke en Nollie hebben zich gebeten. Nol is nogal jalours. Fieke heeft een gat in haar rug. Denk tot op het bot en is waarschijnlijk aan t ontsteken. Ik ga vandaag met haar naar de dierenarts ik vertrouw het niet. Ze is ook al heel stil. Ze heeft gelukkig wel gegeten. Kun je daar zelf iets aan doen, weet iemand dat?

Idd beter even naar de DA Dees..ik ga even met mijn moeder naar het ziekenhuis...

Kom net van de kaptafel, heb het idee datmijn huid en haar aan het opknappen zijn...

Laters
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik moet hier ook weer gaan...
Rennen is er nu niet bij en fietsen ook niet...
Zal met de bus moeten, die over een minuut of 15 gaat...

Jimi in de bench, vind ie echt niet leuk !!!
Maar liever een piepende hond dan een dooie...

Desi ; Beter het zeker voor het onzekere nemen, ga naar de dierenarts, daar zijn ze voor !!!
En wat betreft je problemen thuis...
Komt misschien wat hard over, maar als jij nu eindelijk eens aan jezelf gaat denken en de hulp met beide handen vastpakt die je aangereikt krijgt en niet blijft vluchten voor de realiteit van het leven zonder de drank, dan is er misschien nog toekomst voor jullie...
Realiteit ? Ja !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees als jij drinkt, word jouw schrijven inderdaad heel anders. Je kruipt dan in een slachtofferrol. Ik heb dan het gevoel dat je alle verantwoording bij die ander legt, en het zelf helemaal niet meer weet.
Misschien heb je er wat aan.
W.b. de kat, ja als een kat pijn heeft worden ze stil en trekken zich wat terug. Ze zijn dan kwetsbaar.
Ff naar de D.A. dan krijgt ze hoogstwaarschijnlijk antibiotica en is als het goed is na een paar dagen weer de oude.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees maar dat hulp vragen is er wel als je gedronken hebt. Wat ik al zei, je schiet dan in een soort slachtofferrol. Terwijl je erg krachtig overkomt als je een tijd niet drinkt. Dan neem je ook echt deel aan het forum, terwijl als je gedronken hebt, je in een hoekje kruipt. Dan wordt het kontact ook minder.
Ik hoop niet dat ik je er pijn mee doe. Dat is niet de bedoeling.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Dees, das fijn te horen meis, en hoe vaak krijg jij nu Antabus? Hebben ze die nu ook opgehoogt?
Toch vind ik het hoe dan ook, heel knap dat je iedere keer de draad oppakt hoor. Je laat nog steeds de moed niet zakken.:present:
Maar hoe zou je nu zelf de kracht op kunnen bouwen om niet meer te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Antabus neem ik nu ieder dag in een aangepaste dosering. Eerst was het 3x in de week. Nu totaal :7. Houd me beter bij de les.
Ik moet stoppen. Alles om me heen gaat aan diggelen. Moet het voor mezelf maar ook voor P. en mijn kids doen.
Ik moet veel meer structuur in mijn leven krijgen. Ik ben op het moment dolende. Niks lukt en structuur is ver te zoeken. Ben bezig met werk zoeken maar schiet niet op. Als dat maar weer eens in orde kwam dan zou het veel beter met me gaan. Misschien ben ik te ongeduldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Struuctuur...ik dacht dat de oplossing was voor mijn problemen...maar helemaal niet waar, als ik alles gestruuctureerd doe ben ik ontzettend ongelukkig, past niet bij mij....dus ik heb gekozen om in alles wat ik doe een portie passie toevoegen, speelse door het leven gaan en zo doe ik niet uitstellen en heb ik veel "struuctuur"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...