Spring naar bijdragen

donderdag 16 september

bloempje

Aanbevolen berichten

Dag ochtendbloempje, ken je nog niet maar je leest fijn en duik er nog maar lekker even onder hoor!
Hoe is het spreekwoord ook alweer? "vroege vogeltjes zijn voor de..........poes" ;)

Hemel, Bol, je kunt niet aan het werk hoor, je moet al vanaf 11 uur beginnen te duimen: eerst voor Will!

Will :heart:
Weet niet hoe dat in België is, hier kun je besluiten samen 1 advocaat te nemen, als je het eens bent over de scheiding tenminste. Maar misschien is dat in t geval van jullie (zaak) niet zo goed.
Wat lief dat je nog komt steunen, maar weet dat dat echt niet hoeft hoor, je mag rustig een tijd op ons leunen, man!!! Het feit dat je hier ook nu komt is sowieso al goed!!!

Ja Von, heb t ff niet zo lekker. Euforie van de eerste week is voorbij, loop tegen feieten maar vooral tegen mezelf aan. Gisteravond nog de zeer verraderlijke gedachte "Gos, eigenlijk voelde ik me met drank toch een stuk beter" gehad. Niet fijn maar ging over. Zit momenteel in de gedachten van Alf: er zijn geen gouden bergen na het stoppen met drinken, integendeel. Moeilijk dus om mezelf te blijven motiveren. Wat werk betreft merk ik dat het feit dat mn bazin aan een ernstige chronische ziekte lijdt eerst positief leek, omdat ze begrijpt waar ik vandaan kom en welke moeilijkheden ik ervaar in het weer aan de slag gaan, maar nu merk ik langzaam dat het ook negatief werkt: asl zíj zich zo goed er doorheen slaat.....wat zit ik dan te zeueren? Mijn zogenaamde problemen zijn echte peanuts vergeleken bij haar..........En dan kan ik mezelf mijn eigen gevoelens niet meer toestaan. Vandaar de wrijving in mezelf. Heb al een paar dagen het gevoel dat er onder de oppervlakte een giga huilbui zit maar dat "mag" niet van mezelf. Tja. Wat zijn we toch goed in het moeilijk maken voor onszelf, hè ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Saar,
Als ik het gevoel heb dat er een flinke huilbui zit, en ik wil dat graag kwijt dan ga ik op de bank liggen en vind mezelf erg zielig. Ik heb het zwaar, vind er allemaal niets meer aan, relatie is zwaar, ik heb dit en ben dat. Ja dan komen de tranen wel. Vaak weet ik niet waarom ik me zo rot voel, dat komt er pas uit als ik gehuild heb. En zelfmedelijden is een goed gevoel hoor, niks mis mee, als je er maar niet in blijft hangen.
Ook helpt het me vaak om het op het forum te zetten. Alle lieve woorden komen dan extra binnen en de tranen komen binnen een mum van tijd.
Misschien helpt het je om het zo eens te proberen, het lucht mij meestal op. Niet hetzelfde moment maar een dag daarna voel ik me vaak stukken beter.:present:
O en lieverd, en maak je gevoelens niet kleiner dan ze zijn. Jij bent nu op dit moment belangrijk en laat die tranen maar komen hoor.
Een stevige virtuele arm om je van mij.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara dan wordt het snel tijd dat je weer vriendjes met jezelf gaat worden.

Het kan niet anders dan dat je het ook weer even moeilijk krijgt als je leventje
anders is geworden.
Nu moet je er voor zorgen dat je er goed doorheen komt
en nee idd alcohol is 1 van de redenen die je niet verder brengen.
Het is naar maar waar, je moet er doorheen.
Probeer het wat positief te zien dat je nu juist voelt wat je echt voelt
In het verleden dempte je alles en heeft dat je verder gebracht???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank, lieve Bol :heart:!!!
Maar het "mag" gewoon ff niet van mezelf; moet "flink" zijn, bewijzen dat ik het wèl kan enz.enz. kortom: gevoel zit achter slot en grendel.....En heb ik alles weggeredeneerd dan mag ik het niet.............voor de honden. Tja. Is trouwens wel zo dat m.n. herder erg reageert op "uitbarstingen" van mij, is helaas enorm stressgevoelig. Hij komt niet bij me zoals ouwetje doet om mn tranen te likken maar weet zich gewoon geen raad, dat zie je aan zn gedrag (wordt juist vervelend). Moet me dus ook voor mn "kindjes" maar groot houden. En het komt ook wel weer goed alleen overzie ik de "berg" even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jetset

en iedereen die k vergeten ben (ja, jullie vergeet ik ook aldoor von, witte, sorry, is geen desinteresse......jullie gaan zo rustig goed....als een vitaminedruppeltje dat ik iedere dag binnen krijg: je merkt het niet, maar het ondersteunt toch.

Nou Jetset dit vind ik nou een hele mooie zin (hoe bedenk je m)
Daar ben ik echt blij mee, want idd af en toe vraag ik me wel is af, wat doe ik hier nog.
In de zin van, heb ik iets toe te voegen, dus bedankt hiervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jet, daar zit m nou juist t probleem: ik denk steeds IK KAN HET NIET IK KAN HET NIET.......
En hoe hard ik ook tegen mezelf roep "Je kunt het WEL" dat haalt het gevoel niet weg, %$#^&@.
Ff laten uitrazen maar. Zo met de honden naar buiten, de zon in, helpt vast wel.
Tot later.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer luitjes...
Wond weer uitgespoeld, valt mee qua infectie, dus nog even aankijken...
Heb wel verschrikkelijk veel last van mijn allergie voor de pleisters, gebruik nu al papieren pleisters, maar bij het afhalen trok ik toch mijn huid open, auwch !!!
Zodra ik mn boodschap binnen heb dan maar lekker aan de openlucht laten... Met een goed boek in mn ochtendjas op de bank !!!
;)

Saar, lieverd... Gevoelens toelaten en niet tegen vechten, dat kost zoveel energie !!!
Dus als je wilt gillen, lekker gaan gillen, huilen, lekker gaan huilen desnoods onder de douche (doe ik ook) Laat je gevoelens gaan !!!
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee saar, ik niet ok.
Als ik zo bijlees dan is dit een hele zware dag
zowel fysiek als emotioneel voor velen hier, ook voor mij.
Ik heb net maar even een mooie kaars aangestoken.
laten we delen hier en er zijn voor elkaar mensen.
Susana, Will, Bor, ook deze dag gaat voorbij.
Sara, gun jezelf die huilbui meis.
Als jou werkgeefster nog moeilijker zit dat jij, help je aar niet,
door je eigen sores te bagatelliseren. Pas als je jezelf serieus neemt,
(zonder drank dus:D) kun je haar ook serieus nemen.
Bij mij werken de consekwenties van een echtscheiding door, die langzaam richting
vechtscheiding escaleren. Niet fijn met een dochter van 14 ertussenin, en wat met
mediation begon, dreigt keihard uitgevochten te gaan worden.
Ik heb geen antwoord op de vragen in mijn hoofd, voel me te emotinoneel om dochters verjaardag
morgen bij ex te gaan vieren, maar moet haar dat nog wel vertellen en ik weet niet hoe.
Zal blij zijn als het zaterdag is.
ook voor jullie, dan hebben we vandaag weer gehad.
En ik wil graag met jullie een extra dagpact sluiten: vandaag drink ik niet, liefst met jullie samen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lateringelogden.

Jet ik stil? Er is helemaal niets aan de hand hoor lieverd, maar ik heb het weer een beetje druk. Gisterenmiddag de hele middag bezig geweest met visdraad spannen, tussendoor bezoek en daarna weer aan de gang. Maar alles hier toppie hoor.
Vanmiddag flagstones halen voor m'n waterval, hoor ik net van de buurman. Yes heerlijk.
Nee ik mag niet klagen hoor.:rose::)
Zo nu weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Liekelief; welkom ook van mij.
Fijn dat je meteen mee doet!

Wandelingetje heeft idd goed gedaan, altijd wel iemand hier int dorp waar je ff een praatje mee kunt maken en da's fijn.
Is een goeie tip, Jet, het omkeren. Maar er woont zo'n gemeen duiveltje in mijn kop dat overal wel weer een negatieve draai aan weet te geven. Heeft er hier iemand behalve gremlinmeppers toevallig een duivelmepper in huis hihi?

Jane :heart:; wat een moeilijke (s)t®ijd moet jij doormaken...................
wens je heel, heel erg veel kracht en hoop dat jij en je dochter hier samen goed uit gaan komen.
Zal ook een kaars aansteken.

Dagpact? Oké, ik doe mee, ook vandaag neem ik de eerste niet.

Ga nu ff andere dingen doen.
Moet vanmiddag werken dus.....tot later lieve mensen.
Good goan!!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...