will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Saartje ik probeer, maar kan het nog steeds niet zo goed. Zit muurvast vanbinnen.Ik lees wel wat mee de laatste tijd. En ik weet dat ik niet de enige ben met problemen allerhand.Ik wens iedereen de sterkte toe die ze kunnen gebruiken. Het kleine beetje dat ik heb deel ik nu graag, want ik heb ook van jullie al heel veel sterkte gehad.
bloempje Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2010 even snel om hoekje kijken hahahaha dag iedereen was vanmorgen de eerste hier maar het was erg stil nog zo even de volgende pot koffie zetten .
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Will ; Behalve een flinke griep onder de leden gaat het hier best oke hoor...Gelukkig vandaag een dagje vrij van therapie dus kan ik even bijtanken.Jij, veel sterkte bij de advocaat... En zoals Sara net zei, krop je gevoelens niet op, maar uit ze !!! Delen is helen !!! Sara ; Ik ben bij de huisarts geweest en heb mn tetanusprik gehad, over een maand en over 7 maand weer en dan ben ik er weer voor 15 jaar vanaf:DZij wilde inderdaad niet hechten en twijfelde over een AB-Kuur, maar is daar gewoon heel voorzichtig mee...Ik ga zo mijn wond onder de douche even uitspoelen en dan even kijken of het toch niet verstandig is om nog even langs de HA te gaan...Eigenwijze verpleegkundigen toch, denken het allemaal beter te weten Susana ; Succes met je gesprek straks, en ja Kalmte/Moed/Wijsheid
Yvonne Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Goeiemorgen Odilia, Susana, blondie, bor, Saar, bloempje, wil en bol.wat een volle bak alweer. zie nogal wat grieperige koppies... blijf ik toch maar een beetje uit de buurt hoor... heb geen zin in ziek zijn..
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Igor lieverd, heel veel sterkte in de strijd tegen de alco. Het wordt steeds makkelijker maar daar heb je nu niets aan hé?Hannah wat fijn dat het nu veel beter gaat met de pup.Borrie heel veel suc6 met het intakegesprek vandaag. Hoelaat is dat?Blondie grieperig aan het worden meis? Neem maar lekker een kop thee met honing hé? En dan een flinke scheut citroensap er in. Vitamientjes.Willbillie afspraak met je advocaat? Hoelaat? Bah wat een ellende allemaal hé? Ik hoop dat het gauw weer wat rustiger wordt.Susan hoelaat heb je een gesprek? Hopelijk kun je vannacht weer beter slapen en valt het allemaal mee.Goeie morgen Saar en Marga.
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hatsjoe... Snotter,snotter,snotter, goedemorgen Yvon:D
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Moghu Vonneke.Zo Bol gaat vandaag haar tuinmeubelen opruimen en eens kijken of ze kan beginnen aan een watervalletje voor de klein vijver.Vanavond heb ik vergadering van de D.A. Er gaat weer een hoop veranderen hahaha. Dat hoor ik iedere keer maar zie nooit dat ze het waar maken.
bloempje Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2010 gooit een zakdoek in de box
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Dank je Bloempje;)Waren net op bij mij...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Nu eerst even douchen...Latersss....
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Bedankt Bolletje....gesprek is om 13:30, wat zo spannend maakt is het niet weten...mijn baas zei (letterlijk): ik heb enkele klachten van de opdrachtgever gekregen, ik moest van schrokken....toe in vroeg: wat gaat het over (gesprek ging via mobiel)? ze zei: liever niet via telefoon praten........dus het niet weten maak me gek....ben misselijk van gewoorden
Yvonne Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Bor........... heeeeeel veel succes bij dat gesprek hoor, zal aan je denken blondie.... naar de dokter..... gewoon doen, beter een keer teveel dan te weinig gaan, echt. En op de terugweg even een pot met c1000 vitamine halen en er daar drie per dag van.... is niet wetenschappelijk bewezen, maar mij helpt het elke keer . En wat je teveel aan die vitamine binnenkrijgt pies je gewoon weer uit, kan dus geen kwaad. bol... tuinmeubelen binnnen???? Dur kan toch best nog lekker weer komen toch??:$: Hoop ik tenminsteSaar, lees dat je het toch weer wat moeilijker hebt.... sterkte hoor , Susan, hoop dat het gesprek goed verloopt. Bloem, ik ken je nog niet...net als marga... aangenaam kennis te maken....
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Bedankt Yvonne...wat ik verwacht is dat ik kan mezelf bemanen...ik ben iemand die heel emotioneel is...dat werkt altijd tegen me....
Yvonne Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Klinkt inderdaad onheilspellend susan. maar probeer rustig te blijven hoor. Jij hebt gewerkt naar eigen eer en geweten. Als er dingen niet naar de zin zijn van de opdrachtgever, zou het misschien wat charmanter zijn geweest als hij./zij dat eerst met jou had overlegd..... mag je ook rustig zeggen. En verder proberen tot een oplossing te komen, vooruit kijken en denken samen met je baas over hoe jullie het die opdrachtgever wel naar de zin kunt maken. . Niet in de 'schuldigvoelen' rol gaan zitten hoor. AANPASSING: TOEVOEGING PAAR WOORDEN.
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hoi Bollie, om 11u moet ik er zijn. Het is zuiver informatief, wil er niemand kwaad mee berokkenen, maar moet weten waar ik eventueel voor sta. Het laatst wat ik wil is een vechtscheiding !Ik ga nu douchen en me klaarmaken.Tot later iedereen
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Susan om 13.30 en Borrie om 14.00. Nou dan begin ik om 13.00 te duimen voor Susan en ga dan om 14.00 door voor Borrie. Ff. kijken dat is twee en een half uur. Moet kunnen.Willbillie het loopt allemaal toch zoals het moet lopen. Ja en het blijft vervelend als je niet weet hoe alles gaat lopen.Dan ga ik nu beginnen met werken, ben ik tegen die tijd klaar.
bloempje Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2010 even het suikerspiegel meten (ook weer zo,n nasleep van de drank) en dan koffie .
zoermuis Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Goedemorgen allemaal,Wat een drukte al zo vroeg en wat een vele afspraken voor iedereen vandaag.Allemaal succes met alles wat er vandaag gebeurd en we nemen de eerste niet.Bollie als je de tuinmeubelen al naar binnen haalt blijft het zonnetje misschien weg, niet doen hoor!
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 goeiemorgenIk kom ff Bor een onder de riem steken, hopelijk weten ze nu iets meer en krijg je is wat meer zekerheidSusana jou wil ik ook veel sterkte wensen en bedank je baas maarvoor je onzekerheid deze nacht. Sommige weten echt niet wat ze andereaandoen he met 1 telefoontjeWill goeie insteek geen vechtscheiding aangaanMaar wel op blijven letten he, dit gaat over je toekomstdus met een destructieve houding kom je niet ver.
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Witje bedankt, ik probeer, ik probeer.
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Graag gedaan Will en denk maar goed aan mn woordentijdens het gesprek. Koppie dr bijhouden in ieder geval
bloempje Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2010 ik duik er nog even in was vanmorgen weer veels te vroeg ,iedereen sterkte en succes vandaag van mij tot laters en anders tot morgen .
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Dank je bloempje jij nog even weltrusten....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden