Spring naar bijdragen

Zondag 19 september

Sara

Aanbevolen berichten

Jet probeer al n poos je te pb-en maar word er steeds uitgeknikkerd. Ik blijf proberen, ok?

GRRRRRRR stomme computersAAAAAARRRRRGGGHHHHH
ZELFS ANTWOORDEN LUKT NIET MEER.

Opnieuw proberen maar.
Hahaha het helpt me trouwens wel; door deze boosheid kom ik spontaan uit t dalletje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zo, ben ik ook weer even...

Net kids naar het zwembad gebracht en zelf even een stuk wezen lopen met de doggies...

Nu weer verder met aanvraag voor uitstel van betaling van mijn belastingen...
Wat een gedoe zeg !!!
Denken die idioten nu werkelijk dat ik ruim 9500 euro kan terugbetalen in een jaar met mijn inkomsten ?
Invullen van de formulieren geeft kopzorgen, maar moet toch een keer gebeuren...
Belastingdienst, makkelijker kunnen ze het niet maken ??? jajaja :devil:

Verder alles goed hier hoor !!! :D
Jet en Sara, pactmaatjes... Het werkt echt hoor !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam, als ik jou dag goed maakt door mei te corigeren dan zou ik zechen ga je gank joh.
Ik hegt veel meer waarde aan hoe ik men menschen om ga en ik vind het zoooo kinderagtig om konstand besig te zijn om te kijken naar hoe iemand sgrijft.. Dat is voor mij nied belangrijk. Zo goed?:)
Ga je gang.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
adam

Misschien vindt jij zo'n opmerking heel slim of normaal,

Groetjes, Adam
:present:

Adam, al er "ik" in de zin staat, of "jij" achter de persoonsvorm, wordt er geen t geschreven. Dus: Misschien vind jij.......
Alleen Rotterdammers hebben ontheffing van deze lagereschool regel. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik meld me even hier... voor kort, want ga zo even naar mijn bed! Daar is het echt weer voor...

Jetset, heb je verhaal gelezen, ben diep onder de indruk. Wat ben jij sterk! Zeker ook als ik de laatste berichten lees (kan het gewiste niet lezen natuurlijk) en zie dat je dan, terwijl je zo boos bent, toch nog weer een ander steun biedt! Super! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet alleen maar waardevolle berichtjes geschreven. Ik heb hier vooral de eerste jaren ook behoorlijk meegeflauwekult. Ok, voor mij waren die berichtjes destijds waardevol omdat schrijven op het forum zo'n beetje m'n dagbesteding was. Het maakte niet uit wat ik schreef, als ik maar schreef en er bij bleef.. ik was bang het overzicht op wat er zich hier allemaal afspeelde te verliezen als ik een dag niet mee deed. Ik wilde alles weten en me overal mee bemoeien.

Ook heb ik destijds dronkemanspraat geschreven, hiero... en een ban gehad. Van waardevolle berichtjes krijg je geen ban over het algemeen.

Maar het forum en ik zijn elk afzonderlijk van elkaar verder gegaan en veranderd. Het forum is voor mij geen dagbesteding meer maar een hulpmiddel bij het allert blijven, zoals ook meetings van AA en NA dat zijn en de serviceposities die ik inneem binnen NA, en het sponsorschap. Nu en dan lees ik Hier wat mee, en af en toe wil ik wat schrijven. Betrokkenheid is goed voor me, maar het kunnen loslaten is misschien zelfs nog beter. Verslaving is zo'n sluwe vijand van het leven, dat je al snel de kracht verliest om er wat aan te doen. Dus ik probeer verslavingsgedrag zo snel mogelijk bij mezelf te herkennen en er iets aan te doen, vaak het tegengestelde van wat mijn verslaafde wil wil.

OK, Adam, bedankt voor je complimentje maar zie het relatief..:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Jet. vraag je af of het wel waard is om je zo druk te maken.:) Er zijn toch echt veel belangrijkere dingen op de wereld? Je gaat nu zo goed en dat is toch veel belangrijker? Daarvoor zijn we hier. Om elkaar aan te horen en te steunen daar waar nodig is. En jij hebt zo'n waardevolle bijdrage hier. Dat zijn belangrijke dingen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...