Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hihi, is zeker net een trein met frummers binnen komen lopen.... Ook goeie morgen Jane Goed he Niwi, dat belgs van mij? Spreek het al beter dan Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ja Jet, vind ik nou ook. Je ruikt de koffie met croissants door de laptop heen Lekker Niwi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 belgs bestaat niet he, Yvonne....tis vlaams of frans...eigenlijk zijn er ook geen belgen....tzijn walingen of flamonen...er is maar 1 belg...en das de koning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Goeiemorgen den niwi se en den Jane se.Ja het is mooi he als het leven lekker voortkabbelt YvonneZeker als je verhalen van sommige forumleden leestis het zeer zeker iets om dankbaar voor te zijn.Het mooiste van alle verhalen hier vind ik nog altijddat mensen zichzelf weer gaan respecteren en op zoek gaan naar wie ze zelf zijn en wat goed voor hen is.Die zoektocht is soms zooooo moeilijk maar eenmaal begonnen met wandelen op dat pad, kun je bijna niet meer terugen op de lange duur komt het dan vaak weer goed, als je tenminstedoor blijft wandelen met alle verhinderingen die je op je pad tegenkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 dat wist jij nog niet, Jet...maar het vlamingenmoppen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den Witte se...nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Kijk Witte, dat is nou weer zo'n mooi stukkie van je .... daarom dus! Oke dan niwi... mijn vlaams is volgens mij beter dan mijn fries, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Als jij de croissants doet niwi dan deel ik nog een rondje thee en koffie uitVoor iedereen een bakkieTast toe het staat ervoor;)\_/D \_/D \_/D \_/D \ _/D \_/D \_/D \_/D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 in de woestijn lopen er niet zoveel paden dood, geloof ik ??...en dienen andere vos is stillekes geworden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Lieve luitjes, Ik ga even met de hond ..... wordt wel tijd voor haar :$En daarna wat rommelen... Voor iedereen een bosje :present::present: , dat fleur zo'n bewolkte dag toch weer een beetje op... Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Zeer zeker soms ook een stukkie terug durven te lopen Jetseten wat eigenlijk nog het belangrijkste is (in mijn geval dan)Iemand durven vragen met je mee te lopen.Soms zwijgend, soms toelaten als je gezegd wordt dat het een foute weg kan zijn,ander inzchten is uitproberen,maar boven alles weten dat diegene naast je loopt en je niet alles alleen hoeft te doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 fijne dag Von, maak er een mooie zondag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jeminee, wat gaan we snel hier... Direct 2 pagina's verder...als je effe niet oplet...Koffie genoeg hier, vers gezet... tast toe !!!en lekker een croissant gaat er hier wel in...Yvon,Honden zijn het weekend goed gegaan, maar ik ga inderdaad niet wachten op een beet van ze richting mijn of andermans kids, dus beslissingen gaan gemaakt worden...Gaan eerst voor castratie en ik ga voor de periode dat ze alleen thuis zijn samen tijdelijk een muilkorf omdoen... Jimi is namelijk niet te houden in de bench... Breekt eruit !!! Daarnaast een gedragsdeskundige ingeschakeld voor Boots...Hoop dat dat voldoende is, anders zullen we er toch 1 weg moeten doenBeen doet nog wel zeer, ziet pimpelpaars maar heelt gelukkig goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jeetje blondie wat naar zeg als de dominatie vd honden in de weg zitDaar gaat het in dit geval toch om, begreep ik?Ik hoop dat de gedragsdeskundige er nog wat mee kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cherry63 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ik neem afscheid van jullie. Ik ga weer terug naar mijn oude forum. Dit is eigenlijk een forum om te stoppen met roken, maar krijg daar echt veel steun, ondanks dat ik nu rook. Dat forum is wat anders ingedeeld en maakt het makkelijker om op zichzelf staande conversaties te voeren. Veel sterkte en succes met het stoppen van die smerige alcohol. Ik ga verder en zal het, zo goed en zo kwaad als het gaat, droog proberen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Doeg CherryJammer dat je weg gaat.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den frummers se (dan heb ik ze allemaal hé)Will from the desser is calling Vandaag drink ik de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Dag CherryIk hoop dat je je doel bereiktwaar dan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ik loop met je mee door de woestijn, Will:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cherry63 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Vandaag drink ik ook die eerste niet. Volhouden mensen!!! Ik kom zo af en toe nog weleens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jet dankjewel meidik ga met het loslatenvan mijn krampachtige vasthoudenaan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Mooi he Jetset,nu lees je zomaar dat een ander inzichten krijgt doordatjij je verhaal hier gedeeld heb...Cherry het gaat je goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den niwi en blondje séJane, gaat het een beetje, lukt het loslaten wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden