Mupke Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jet, het huis wat je morgen gaat bekijken is dan dus wweer een 'gewoon' huis waar jullie kunnen blijven zolang je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Bol, heb even buienradar geconsulteerd.... maar de nattigheid komt ook jouw kant op hoor.... kan er niets aan doen.... Hier overigens nog steeds lekker droog en windstil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Dan zit het je nog steeds erg hoog Jet. Het is goed dat je dat met ons wilt delen meis. En laat het maar gebeuren hoor dat is goed. Het lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Huilen is ook oke jet, dat lucht misschien wat op...ik mik even een grote boerenzakdoek jouw kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Vonnie Ga gauw beginnen dan tussen de buien door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ik vind het wel bijzonder dat je dit hier geschreven hebt. Ik zou het niet durven. Heerlijk .. allemaal een eigen kamer én een badkamer. Wat zul je genieten dan.Is de kans groot dat je het krijgt? Waar hangt dat van af?Aanpassing: je gaat in de leesstand zie ik. Dan horen we het morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jet, jouw verhaal doet me met stomheid verslaan. Jij moet een ongelooflijke sterkte vrouw zijn met een onvoorstelbaar doorzettingsvermogen. Wat een moed moet jij hebben om toch telkens keer weer die draad te zoeken en opnieuw op te nemen. Dank voor je verhaal en ik ben gelijk je pb opnieuw aan het lezen die ook al zo de moeite waard was. Je inspireert mij en waarschijnlijk vele anderen om het heft van hun leven opnieuw te zoeken en met beide handen vast te nemen. Mijn (onze) dank daarvoor om dit te delen.Je brengt een boodschap over van moed, zelfvertrouwen en eigenwaarde aan dit forum.Laat dit gezegd zijnde. Wat hoop ik diep dat je vierde leven er eentje gaat worden van rust en sereniteit.Samen als één blok hier op dit forum.Mane in spiramentoDank voor je "zijn" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Sorry Bol, natuurgeweld is niet te stuiten , zelfs niet door mij...Jet , lekker even in de meeleesstand dan. Bakkie thee of koffie... jezelf even verwennen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Goeiemorgen allemaal.Jet ff op de meeleesstand en ik er ff vanaf om jou te zeggen dat ik mega respect voor je heb.Wat is het leven toch ingewikkeld he, en dan ook nog dat je er helemaalgeen erg in hebt.Deze ff voor jou hoor:heart:Rudy zou zeggen delen =helen en hopelijk werkt het voor jou ook positief dat je dit verhaal gedeeld heb.Eigenlijk wil ik ditzelfde zeggen tegen BorretjeJou wens ik ook heel veel moed toe:heart:En Will ook natuurlijk En eigenlijk voor iedereen die het nodig heeftDeze dus voor alle andere forumschrijvers :heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Zit iedereen nu in de leesstand? Ik zal iets opbiechten. Ik ben om 9 uur richting tankstation gereden voor sigaretten. :$ Binnenkort maar weer een nieuwe poging ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Nou Witte, dan voor jou ook een hele hoop :heart::heart::heart::heart:Want je bent dan meestal wel een heel rustig iemand... maar je geeft een heleboel mensen hier altijd een enorm duwtje de goede kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ach mup... ik ken dat.... rottig, maar eens lukt het voorgoed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 En nu je het er toch over hebt: ik ga nog een bakkie maken en een sigaretje roken .... brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 wow, zomaar vier op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ken te gek ook he Yvonne daar zal ik is een einde aan maken4 op een rij, moest niet mogen:DWat lief dat je me zoveel liefde geeft, das echt een zondag gevoel;)Met jou ook alles ok trouwens???Jammer Mup, maar alcoholdebaas maar ff op eerste plaats zettenJe kan eenmaal niet alles tegelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 AdB staat nog bovenaan ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ik ken het mupke, eerst adb zeker en vast, maar bij mij zijn er nu ook nog andere dingen die in de weg stan, om ook die stap te wagen. Wou het doen na mijn motortrip, maar door de omstandigheden, nog maar eens uitgesteld.Het komt, het komt, nu eerst reorganiseren.Hoi Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jetset Wat ben jij een ongelooflijke kanjer...Jij en je kids hebben het absoluut niet makkelijk gehad en ik ben vol bewondering hoe jullie samen op deze manier door het leven zijn gegaan... Zoveel liefde voor je kinderen spreekt er uit je verhaal, ik ben er stil van...Diep respect voor je doorzettingsvermogen !!!Dank je voor het delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Je verdient het Witte. En met mij alles goed.Drukke, hele drukke week achter de rug, op werk en thuis, maar vandaag heerlijk vrij. Zit lekker rustig alleen hier beneden, hondje ligt ook bij te komen van alle drukte, Kees slaapt nog, geen radio of tv even aan, alleen de geluiden van de enkele vogel in de buurt die zin heeft om, ook redelijk lui, wat te kwetteren. Ik kan gewoon zo genieten van de stilte. Straks op mijn gemak even met de hond uit. En dan lekker rustig wat rommelen in huis... niet te veel, is ook niet nodig, had ik vande week al gedaan, beetje bijhouden... Vanmiddag lekker op de bank met een boek. Ik realiseer me dat ik best een bofkont ben. Heb een mooi gezellig huis, heb een baan (mag je ook dankbaar voor zijn tegenwoordig) en eigenlijk best een goede baan. Heb de liefste hond van de heeeeeeeeele wereld. Heb twee kinderen die schitterend zijn opgedroogd; dat kun je ook nooit echt sturen, dat is een heel klein beetje opvoeding, een deel karakter van je kinderen zelf en een heleboel mazzel denk ik. Heb een partner, gaat lang niet altijd over rozen (en dat is vaak nog zacht uitgedrukt), maar ik hou van hem en hij houdt van mij. Eigenlijk ben ik over het algemeen heel dankbaar voor alles wat mij ten deel valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 goedemorgen jongelui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 En ondertussen is Blondie ook binnengekomen. Smorguns Blondie, hoe ist met je been? Toch weer trubbels met de honden las ik he? wat verschrikkelijk ellendig. En wat moeilijk om te moeten kiezen. Maar dit is ook geen leefbare situatie. En inderdaad: tot nu toe elkaar pakken en lelijk naar jou... maar wat als jouw kind (of dat van een ander) gepakt wordt? Heel veel sterkte hoor. Want dit hakt er in bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jeetje, den Niwi se..... ook al binnen. goeiemorgen Niwi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 en good morning to you too:light:ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den Von se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den Jet se...zal ik dan rond gaan met de croissants ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden