Spring naar bijdragen

donderdag 23 sept

igor

Aanbevolen berichten

Dat is een goeie Jetset: oefenen met loslaten... Zo moet ik het ook maar zien. Zo had ik in het begin hier een pactmaatje. We mailden via de PB dagelijks en zelfs wel meerdere keren per dag. Dachten zodoende veel van elkaars leven te weten en steunden elkaar waar nodig. Hadden zelfs elkaars mobiele nummer zodat we konden sms en wanneer de trek toesloeg en we mogelijkerwijs op het punt stonden om een fles open te trekken. Plots stopte dat contact van haar uit, niks geen aanleiding. Ook kwam ze hier niet meer op het forum. Ze was gewoon ineens weg. Nu denk ik dat ze weer is gaan drinken, een andere reden kan ik er niet bij verzinnen eigenlijk. Heb haar nog ge-smst omdat ik me zorgen maakte...niks. Dat maakt ook dat ik me nu moeilijker bloot geef op het forum en zo. Me binden aan een nieuw maatje zie ik me ook niet snel doen. Ik zei je al, ik probeer zo te halen en te brengen wat in mijn macht zit. En inderdaad oefenen in loslaten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jet:
Voelde me ook een tijdje verdrietig en maakte me eigenlijk vooral zorgen over die ander....Hoop ondanks alles dat het goed met haar gaat, meer kan ik toch niet doen. Machteloosheid daar draait het ook voor een stukje om, je kunt niks. Dat heb ik ook wanneer hier op het forum iemand dronken komt. Ik wil graag helpen, maar voor mijn gevoel kun je niks...Alleen in het traject voordat de fles leeg is kun je wat of voordat iemand de eerste pakt. Daarna ben je hem of haar geestelijk kwijt, een machteloos gevoel..
Tja, van het ene onderwerp fladder ik weer naar de andere. Wordt er zwaarmoedig van! Is toch ook weer niet de bedoeling;) Ik ga mijzelf onder mijn billen kietelen, ofwel......

ik ga weer aan de slag hier! Ga zo ook eens op zoek naar iets voor mijn keel, voelt niet goed en ik heb geen zin in een keelontsteking:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk toch, die nazomerse dagen. (al is de herfst vandaag begonnen).

Niwi, mooi gezegd: ik ben blij dat het levenslang is.
De waarheid is simpel en spreekt voor zich.

Desi, wat goed van je dat je weer stappen gaat zetten.
Ik wens je veel KMW toe :present:

Ik heb een inspirerende cursus binnengekregen dus ik denk dat ik hier de komende tijd weer minder ben.
Kom af en toe wel even piepen.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...