ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Dat is een goeie Jetset: oefenen met loslaten... Zo moet ik het ook maar zien. Zo had ik in het begin hier een pactmaatje. We mailden via de PB dagelijks en zelfs wel meerdere keren per dag. Dachten zodoende veel van elkaars leven te weten en steunden elkaar waar nodig. Hadden zelfs elkaars mobiele nummer zodat we konden sms en wanneer de trek toesloeg en we mogelijkerwijs op het punt stonden om een fles open te trekken. Plots stopte dat contact van haar uit, niks geen aanleiding. Ook kwam ze hier niet meer op het forum. Ze was gewoon ineens weg. Nu denk ik dat ze weer is gaan drinken, een andere reden kan ik er niet bij verzinnen eigenlijk. Heb haar nog ge-smst omdat ik me zorgen maakte...niks. Dat maakt ook dat ik me nu moeilijker bloot geef op het forum en zo. Me binden aan een nieuw maatje zie ik me ook niet snel doen. Ik zei je al, ik probeer zo te halen en te brengen wat in mijn macht zit. En inderdaad oefenen in loslaten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Jet:Voelde me ook een tijdje verdrietig en maakte me eigenlijk vooral zorgen over die ander....Hoop ondanks alles dat het goed met haar gaat, meer kan ik toch niet doen. Machteloosheid daar draait het ook voor een stukje om, je kunt niks. Dat heb ik ook wanneer hier op het forum iemand dronken komt. Ik wil graag helpen, maar voor mijn gevoel kun je niks...Alleen in het traject voordat de fles leeg is kun je wat of voordat iemand de eerste pakt. Daarna ben je hem of haar geestelijk kwijt, een machteloos gevoel..Tja, van het ene onderwerp fladder ik weer naar de andere. Wordt er zwaarmoedig van! Is toch ook weer niet de bedoeling;) Ik ga mijzelf onder mijn billen kietelen, ofwel...... ik ga weer aan de slag hier! Ga zo ook eens op zoek naar iets voor mijn keel, voelt niet goed en ik heb geen zin in een keelontsteking:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Zo ik moet nu ook ff er tussen uit.Tot laterz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 den Jet se...ja, nog droog hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Bol voor Jet,Schrijf over de mobilofoon. Hier alles goed. Ga nu stoppen met werken. Veel te wamme, Over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 ik ben eigenlijk wel blij dat het levenslang is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Moet je niet lekker in het zonnetje zitten Jet? Of schijnt ie alleen bij jou in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 ben bol se...over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Waar is die andere kanjer van je? Muizen aan het vangen in de woestijn? Over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 ook al zijn we niet samen zichtbaar, in gedachten zijn we bij de kudde...over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ik kom wel graven hoor, geen punt, hoe groot wil je hem gaan hebben? Verder heb ik nog koi's voor je als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 hoi Jet hier is alles droog.ben nu weer weg. Veel te lang lui geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Wat heerlijk toch, die nazomerse dagen. (al is de herfst vandaag begonnen).Niwi, mooi gezegd: ik ben blij dat het levenslang is.De waarheid is simpel en spreekt voor zich.Desi, wat goed van je dat je weer stappen gaat zetten.Ik wens je veel KMW toe Ik heb een inspirerende cursus binnengekregen dus ik denk dat ik hier de komende tijd weer minder ben.Kom af en toe wel even piepen.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 tja, Kate...stel je voor dat ik levenslang zou moeten drinken,dan wordt het zo levenskort he...denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Levenskort, levensmoe, lamlendig....Nee dan liever lekker lang fris!Mooi hoe je de dingen zo nuchter kunt zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 ik heb het destijds altijd moeilijker gemaakt dan het was, Kate...simpel gaat het ook he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Met heldere ramen is het goed naar buiten kijken Ben nu meerdere dingen tegelijk aan het doen. Andere computer die vastloopt, routeplanner en Tomtom, was opruimen. 1 ding tegelijk dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 staat er niet ergens geschreven...het belangrijkste eerst ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 En man mailen.O ja first things first! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 De straf voor mijn uitspatting bestond uit een koppijn die de hele dag al duurt. Dus nu maar weer braaf met sinas op de bank Allemaal een goede dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hoi hoi,Het is lekker rustig nu, dan kan ik eens even binnenkomen. Alles goed? Hier de hondjes uitgelaten voor de regen, en een berg administratie weggewerkt pfffff..... niet mijn hobby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hmmmmm iedereen is aan het koken denk ik...Hier gaat pizza vegetale in de oven.... maar dan even versierd met hamblokjes en wat extra ui. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ja het is hier ook tijd om te gaan koken zo. Wij eten "verse" tagliatelle met gebakken zalmfilet, peultjes, doperwten en crème frâiche. Het lijkt wel lente. Alleen buiten niet helaas, gadverdarrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ik ga nu afsluiten moet dadelijk weg. Doei allemaal en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden