igor Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 goede morgen allemaal. een kort nachtje gehad. ik was om 5 uur al wakker . ik ben helemaal lek gestoken door de muggen. maar hopen dat ik ervanaf kan blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 OOOPPSSSSSSSSSttaaaaaaaaaaaaaaaannn. het zou een zonnige ochtend worden dus allemaal gauw het bedje uit. koffie staat al klaar. strecher klaar zetten en bikini aan (voor de dames ) en buiten weer lekker verder slapen. het poetsen kan morgen wel weer.koffie en joghurt met vruchten staan op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 en als jullie gewassen en de tanden gepoetst willen hebben, even netjes achteraan in de rij aansluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Jan ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 ik ben benieuwd hoe het met blondie gegaan is????Wil succes met het kiezen van een woningen ieder die het nodig heeft een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goeiemorgen!Igor, bedankt voor het ontbijt en jij ook veel succes vandag meid!Ff bijlezen.Gistermorgen druk in huis geweest en gistermiddag en avond training dus niets mee gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hoi Igor en ik zag Blondie ook al in het halletje staan;)Goedemorgen!Will:Hoop dat het je gelukt is om een leuk appartementje te vinden! Zal duimen....Jet:Datzelfde geldt voor jouw huizenjacht!Desi:Hoop dat je jezelf weer bij je kladden hebt weten te pakken, succes meis!Heb vast vele mensen vergeten... :$ Niet de bedoeling: bij deze een voor iedereen die het nodig heeft! We zijn tenslotte allemaal kanjers! Allemaal zien we in dat we een probleem hebben en we proberen daar iets aan te doen. Middels vallen en opstaan, maar we doen er wat mee!Vele lukt het en anderen volgen...het forum helpt daarbij.Hoop dat we elkaar steeds blijven helpen opstaan. Ik zie hiervan mooie voorbeelden.Sta zelf ook nog steeds:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Jij ook goedemorgen Sara, ik had je nog niet gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goedemorgen Igor en voor een ieder die later inlogt,Zal gelijk maar met de deur in huis vallen...Het gesprek gisteren is goed gegaan.Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin wat om de hete brij heb rondgedraaid, maar uiteindelijk toch mijn standpunt duidelijk heb kunnen maken. Al was het dan wel wat hakkelend en vrij emotioneel.In het begin was het zoals ik al verwacht had met name ontkenning en verdediging van zijn kant.Ik heb daar naar geluisterd en ook hem de mogelijkheid gegeven bepaalde dingen waar hij tegen aanloopt met mij te delen en gevraagd om ook een lijstje op te stellen omdat het ook bij hem vrij veel is wat hem dwarszit.Zo zie je maar weer, een open communicatie opent mogelijkheden om verder te komen in de relatie.Mijn partner is het er zeker mee eens dat er dingen moeten veranderen omdat anders de relatie geen toekomst heeft en erg geschrokken van mijn ultimatum dat wanneer er komende maand geen vooruitgang inzit ik dan alleen verder wil gaan met de kinderen.De wil is er bij beiden om te veranderen, echter nu is het afwachten of het omgezet wordt in actie. Ik heb al wat vaker de punten uit mijn wensenlijstje mondeling bij mijn partner aangehaald, echter dat werd aangehoord en vervolgens niks mee gedaan.Nu het op papier staat met een ultimatum erbij hoop ik dat het nu ook wezelijk voor een verandering gaat zorgen. Afijn, wordt vervolgt... Na gesprek overviel mij een groot gevoel van opluchting en vermoeidheid en ben ik vrij direct naar bed gegaan, vandaar mijn reactie nu pas...Ik zal waarschijnlijk ook minder op het forum aanwezig zijn, want dat was toch wel een van de punten van mijn partner, waar ik hem ook wel gelijk in geef.Ik blijf komen op het forum, maar ik ga het nu de prioriteit geven om samen met mijn partner te werken aan mijn herstel... en het herstel van de relatie !!! Liefs BlondiePs. Zonder jullie was ik weer gevlucht in mijn oude gedrag en het gesprek niet aangegaan. Mijn dank is groot hiervoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Blondie wat een mooi verhaal ondanks de relatiecrisis. Mooi, omdat je er op een in mijn ogen gezonde en constructieve manier mee omgaat. Hoop voor jullie beiden dat het goed uit gaat pakken en dat jullie relatie weer mag gaan groeien. Je onderschrift past weer prima bij je plannen!Heel veel moed en wijsheid:present:Succes is in deze misschien een stom woord, maar ik zeg het toch: succes met jullie missie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Thnx Eks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goedemorgen allemaal.Mijn dag 3 zit erop, eindelijk.Vandaag dus de 4-de.Jane4 heeft gelijk dat ik het gebruik deels op mijn partner afwentel...Als het in huis is kan ik er gewoon niet vanaf blijven. Heel lastig.Met feestjes vind hij het zó ongezellig als ik niet drink, en...Tijdens de feestweek heb ik de eerst frisjes gedronken...Zegt ie: 'neem alsjeblieft een borrel'.Hij raakte mij daarmee. Net alsof ik niet gezellig was ofzo. En het was juist heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hoi Borretje! Ook goedemorgen. Zat me vanmorgen ook al te verbazen over hoeveel mensen ik sinds mijn vakantie op het forum nooit meer tegenkom:Suus, Fleurtje, Dar, Madelief....en anderen.Het is ook moeilijk bij te houden vind ik (het forum) met al die wisselingen van deelnemers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Hallo Rachel,Dat is pittig: zo'n partner die aandringt tot drinken. Heb je hem gevraagd waarom hij dat doet? Dat zou ik dan wel willen weten denk ik. Goed dat je het niet gedaan hebt, lang leve de frisjes;)Vandaag heb je dag 4, goed zo! Heb je last van afkickverschijnselen? Of valt het mee? Ik sliep in het begin erg slecht (veel dromen en zweten en natuurlijk wakker liggen...). Nu gaat het slapen weer normaal, goed dus;) Dus lekker op het pad blijven en morgen kun je dag 4 weer van je lijste mikken en hop weer een droge dag erbij:)Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Oeps, 7.52 uur....Moet gaan haasten! Ben weer weg!Fijne dag iedereen en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goedemorgen lieve mensen..hier zonnetje begin zijn werk te doen...Blondie: veel succes...ik herken jouw verhaal....mijn man heeft dezelfde "foutjes"als die van je...heb bijna dezelfde handeling gedaan...en hij weet dat als ik iets meen of beloof dat gebeurt het...maar moet je ook de tijd geven want iedereen doe het op verschillende manieren en ritme...de beste dat ik kan doen is voorbeeld geven : wees de verandering dat je wilt in jouw leven zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Blondie: in 1 woord: super!!!!!!!Onvoorstelbaar hoe jij, nu samen met je partner, de problemen te lijf gaat dat verdient een:present::present::present::present::present::present::present:Wat jij ondertussen met je KMW al bereikt hebt, geweldig.Mooi te lezen dat er nu dus echte communicatie is, niet alleen verwijten enzo.Afspraken in overleg en kan ook begrijpen dat je wat minder hier zult zijn want merk zelf ook dat daar soms erg veel tijd (lees: aandacht en energie) in kan gaan zitten.Wens jou, èn je partner, heel veel goeds:heart:Hoi Eks!Rachel dat soort reacties komen voor. Kreeg ik laatst ook nog van een vriendin die het bijna niet leuk meer vond om met mij naar een feest te gaan.Jet: je overpeinzingen vind ik altijd heel erg mooi om te lezen. Hoe je dingen laat bezinken, ze van alle kanten bekijkt en er dan iets mee doet. Klasse! Maar vergeet niet om ook aandacht te vragen voor jezelf, hè?Zo, ff aanrommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goedemorgen allemaal, er zijn er al wat hé ?Goed geslapen als een blok, het heeft me goedgedaan, doch niet zonder hulpmiddel. Ik hoop dat dat me later geen parten gaat spelen.Blondje, dat is het beste nieuws dat ik hier al in dagen heb gelezen (of toch mee van). Dat je het forum bedankt omdat je anders steevast was hervallen en nu het dialoog bent aangegaan zegt veel over de kracht van dit forum en bevestigt ook mijn vermoeden hierin. Super, de weg is gelegd, nu samen bewandelen en er het best van maken. Eks, sommigen zijn weg, sommigen zitten elders, ikzelf zit op twee verschillende en kan geen van beide missen. Trek it alle twee de kracht en de moed om verder te gaan. Mag er niet aan denken wat ik nu zou aan het doen zijn zonder deze fora !!Ik heb om 11u een afspraak met de grote kanshebber van een nieuwe woonst, maar ben tevens in gedachten bij iemand die heel veel steun en positieve energie nodig heeft. Een familielid van iemand die maar een heel kleine kans heeft om er door te geraken. Maar die kans is er, hoe klein ook en ik geloof in positieve energie, helende energie.Gisterenavond is hier thuis alles goed gegaan. Geen woorden, geen slechte dingen, maar sereniteit. Berusting van beide kanten.Ik ben al keurig gedouched en geschoren, heb nog een woordje uit te praten met mr cactus en ga straks de nacht op.Nu koffie aan het drinken, buiten op mijn terrasje. Dat ga ik binnen enkele maanden best wel missen, tenzij ik een ander mischien nog mooier terrasje kan creëren. Borretje, sara, igor en rachel dewelke ik nog niet ken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Suz, jij ook natuurlijk en jet ook in de buurt ??Allemaal en Tja, ik ben maar een man hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ook goeiemorgen allemaal, beetje laat voor mijn doen, maar tsja. Blondie heerlijk dat het gesprek zo goed is gegaan. Nu dus samen de kar gaan trekken. Wil, hoop dat je afspraak van 11 uur een goed vervolg zal hebben. En wat ellendig van dat familielid. En ja, positief denken kan positieve energie geven/uitstralen, geloof ik ook wel in hoor. Zo, en nu een bakkie en een peukie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Lieve Will ik hoop voor je dat je kan een goede, mooie "home"...waar je kan tot rust komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Dankje, dankje, het is nodig. Wil verder bouwen nu, heb de moed gevonden. Hoop alleen dat het hier netjes kan worden afgerond, zonder al te veel problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Morgu Bol. Alles goed daar? Lukt het een beetje met het ruimen van het huis van jos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Ik heb werkmannen in huis. Dus ga met de kleine op pad. Vanavond log ik weer in. Iedereen een fijne dag en tot later!!Ekstertje, ik zal het mijn partner vragen, waarom hij 'aandringt'. Goeie zeg, nooit aan gedacht.Het is ook een heel proces. Vannacht idd liggen zweten, maar dat hoort erbij. Beetje hoofdpijn enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden