Spring naar bijdragen

Friday 24th

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ik kom even aanwaaien,
kijken hoe het met de oude bekenden is en kenis maken met de nieuwe mensen hier!

Heb vandaag een zware dag ehad,dan kom ik altijd even langs.
Weinige bekenden??
igor en Bol:heart:

En voor ale nieuwe forumschrijvers..........goed dat jullie er zijn!!!!!!
Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hoi Bolletje! Gisteren lekker spelletje gedaan met vrienden, maar toch (misschien vanwege de drukte en de behoefte aan aftaaien na afloop) te laat naar bed gegaan. Vandaag gewerkt, maar het lijkt erop dat de effecten van de AD nu pas heviger tevoorschijn komen brrr...

Snap nu waarom veel mensen in de eerste week weer stoppen. Droge mond, zweetaanvallen, dizzy, wazig zicht... als ik bv naar links kijk lijkt t alsof mijn hersens een tel later draaien dan mijn ogen. Bah.
Zal blij zijn als dat over is! Van de narigheid toch wel een klein glaasje wijn gepakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee lieve Bol,

Pup is irritant maar wel erg lief:D
Vandaag et prinses in ziekenhuis geweest,
afspraak was half 11,
dacht toch wel snel weer thuis te zijn maar was pas half 7 thuis!
Onderzoeken,artsen,GGGRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!1:wacko:,elke arts komt standaard een uur te laat! ppfff!!
Toen nog 1,5 uur file waar ik normaal 10 minuten over doe dus mijn dag is GGGGRRRRRRRR!!!!!!!!!!!:devil:
M,n bad loopt dus ga zo relaxen met prinses,veel te laat eigenlijk maar nog even verwennen voor zondag!
:o

Wat wordt je watervalletje mooi zeg!
Me jaloers!!!!!!!:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ali sinds wanneer slik je A.D.? Ja die zweetaanvallen enz. kunnen misschien te wijten zijn aan het stoppen met alcohol.
Of dat ook te maken heeft met je ogen weet ik niet maar als het goed is, zijn die afkickverschijnselen met een paar dagen over.
Ben je niet bang dat als je A.D. slikt en drinkt dat dat niet goed gaat vallen? Mijn vriend mag niet drinken omdat hij ook A.D. slikt. De arts zegt dat de effecten van medicijnen dan minder worden.
Ja en het zou misschien ook met je bril te maken hebben als je die draagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yalala,

Dank je wel! Het is fijn als je een plekje vindt op het internet waar mensen een half woord al begrijpen. Als je in het zelfde schuitje zit dan is het toch wat makkelijker om begrip te tonen en te ontvangen.

Bolletje, wat ben je een creatieveling! Ik vind je waterval er ook mooi uitzien! Heb nog een grote emmer met keien staan... maar ja. Die stuur je niet even zo over de post!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Ben afgelopen maandag begonnen met de A.D. Helemaal stoppen met drinken leek me voorlopig niks, te weinig support om grote klappen te kunnen opvangen. In overleg met arts voor middel gekozen dat redelijk "kan" met alcohol, maar wel met het idee om zo snel mogelijk flink te minderen. Heb maandag dinsdag woensdag de helft gedronken, gisteren iets meer dan de helft (van mijn "normale" hoeveelheid).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala,

Heb me vorige week op het forum aangemeld, wil eerst even kijken of ik het zo red, met A.D. en minderen, gecombineerd met support van forum. Als dat niet of onvoldoende effect heeft overweeg ik inderdaad om het adb programma te gaan volgen.

Hoe lang is het geleden dat jij het hebt gevolgd en hoe gaat het nu met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Aliblabla (leuke naam heb je) dat is toch een mooi begin de helft van normaal.
En nu eronder zien te blijven en niet weer terug omhoog.

Bol, wat een prachtige waterval wordt dat. Knap dat je dat zelf allemaal kunt.

Woman, leuk je weer eens te zien!

Nog een antimuggentip die bij mij perfect werkt: zo'n anti-muggenstekker die je in een stopcontact bij je bed steekt. Ik word nooit meer gestoken. Je kunt ze zelfs met een knopje krijgen om ze harder of zachter te zetten. De stekker zelf kan iets geluid maken, vandaar de volumeknop. Maar ik slaap met oordopjes in dus daar heb ik ook geen last van.
Je kunt ze via internet bestellen.

Vandaag weer een overlegdag gehad op lokatie met naderhand een borrel. De dienbladen met bier vlogen over de toog. En iedereen met de auto. Nou ja moet er niet aan denken, brr.
Lekker een cola light genomen als oppepper na zo'n dag, en fris achter het stuur.

Zo lekker op de bank met mannie en een kopje zoethoutthee.
Dvd erbij en heerlijk alles loslaten.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ali,

Ik ben pppffff rond februari begonnen met de adb on line,
in het begin echt met moeite,
zat in de ontkenning,
wist niet zeker wat ik nou wilde.....
helemaal stoppen???????????
soms af en toe drinken??
Vond het een hele zware en moeilijke gedachte en beslissing mijn leven zonder af en toe alcohol te zien.

Toen ik eenmaal de rust heb gevonden en het allemaal een plaats heb kunnen geven gaat het eigenlijk alleen maar beter met me,vooral omdat de adb on line hulp me heet geleerd anders met de drank maar ook met je gedachten,oorzaak enz om te gaan.

Ik ben een heel nuchter iemand,hou helemaal niet van hulp zoeken enz,dus was zelf ook zeer blij verrast door deze ontwikkeling bij mezelf!!

Hoopdat je hier wat aan hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Yajala,

Nu snap ik je onderschrift nog veel beter! Je mag met recht trots zijn op jezelf. Drink je helemaal niks meer? Ik heb nog maar kort onder ogen gezien dat het tever is gegaan hier. Nu sta ik nog helemaal aan het begin van een nieuw traject... en ik heb er al zoveel achter de rug, pffff.

Maar goed, als jullie het kunnen is er voor mij ook nog hoop natuurlijk.

Ik ga zo even bankhangen.... filmpje kijken. Ben moe van alle rarigheid die de A.D. met zich mee heeft gebracht deze week. En als je gaat opletten op je drinkgedrag lijkt t wel of je de héle dag aan het denken bent aan drinken... pfffff is me nooit eerder opgevallen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeel herkenbaar Ali,
maar kom op!
Je ziet het in ieder geval onder ogen nu,
de eerste stap is gezet!
Die gedachtes zulen je nog wel even achtervolgen maar als je ze eenmaal aankan zul je elke dag dat je droog ben gebleven zo mega trots op jezelf zijn!

Ikben niet heel vaak op ADB maar mocht je me willen pb-en dan mag dat altijd!
Ik ga ook de bank op!
Zware dag geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...