Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 september 2010


ekstertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yep, Jet.
Soms denk ik wel eens "verander ik nou nooit eens ECHT?" maar de verandering zit 'm niet in dat IK als persoon anders word maar in hoe ik daar mee om ga!!! Het herkennen, leren er anders mee om te gaan, dat wel. Dus.......... er is hoop!
Ow, doet me weer dat lied in t hoofd brengen dat ik de afgelopen dagen vaak in de kop had van Freek de Jonge "Er is leven na de dood" en dan vooral heel hard en heel sarcastisch meeblèren.

....................................................................................................................................

Ik heb zóveel om blij en dankbaar voor te zijn
het leven heeft zóveel moois
de natuur is zó prachtig
................
waarom heb ik dan toch steeds weer dat gevoel dat het voor mij niet meer hoeft?
Dat ik "opgezadeld" zit met een leven waar ik niet om gevraagd heb?
Dat ik het liefst naar de andere kant zou willen waar de mensen die ik het meest heb lief gehad al zijn?
................
oeioeioei sorry mensen, dit is wel erg zwaar voor de zaterdagochtend.
Enfin nu weten jullie n beetje waar en hoe ik sta.

Ga nu echt uitloggen en de honden uitlaten.
Stakkers liggen al een uur hoopvol te wachten.

Hoop dat jullie kunnen genieten van de prachtige zon vandaag!
Dagdag, tot de volgende keer!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

najaaaa, had stukje getiept en tis zomaar foetsie...

Saar, ik herken wel dingen die je zegt.
dat er zoveel is om blij om te zijn en zoveel om dankbaar voor te zijn.
maar ook het gevoel van 'is dit nou alles' .
heb ik als ik een heel sombere bui heb, of erg verdrietig ben of gekwetst.
gelukkig maar heel soms.
Ik krijg het gevoel dat jij in een echte depressie zit.
heb je er wel eens over gepraat met je huisarts?
Misschien een idee om (voor korte tijd) AD te gaan slikken?
Om je een zetje te geven om uit de put te kunnen komen .
Om je net dat kontje te geven zodat je de rand van de put kunt grijpen er je er verder op eigen kracht uit kunt hijsen?
Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen igor, bloempje, kruimel, Yvonne, Deesje, will, blondje,

Vandaag nieuwe dag, gisteren heb ik het heel erg zwaar gehad, daar ik ben te weten gekomen dat mijn allerbeste maatje (al 35j lang) iets heeft met mijn soon to be ex-wife).
Groot verwerkingsproces en aanvaarding, anderzijds een beetje opluchtig. Geeft me reden te meer om verder te stappen, geeft me de moed om de draad weer op te nemen.
Kan en wil mijn maatje niet opgeven, no matter what, wil alleen geen schijnheiligheid meer hebben. Mano a mano, anders niets , snap je.
Ik hou me nog steeds sterk wat drinken betreft, maar loop nu wel op een erg scherpe lijn !!

Ga er nu vandoor, want het pc werk roep.

Kom strakjes nog wel terug.



:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben er weer. Heb een inbusssleutel nodig om dat ding uit elkaar te halen. DIE HEB IK NIET:angry: Tenminste niet zo'n kleine maat.
Jammer want ik denk dat het het koelsysteem is en dat zou niet zo moeilijk moeten zijn om dat zelf te maken. Verder heb ik niks noppes nada verstand van comp. dus als het iets anders was, had ik hem toch moeten laten maken. Nu heb ik hem schuin staan dus komt de vent. denk ik niet tegen de kast aan en nu maar kijken of ik een keertje iemand kan op trommelen.
Nou ff alles lezen hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Will. Wat een ontzettend :devil::angry:bericht kerel. Wat moet dat een pijn gedaan hebben. Maar nu weet je ook dat het toch niet helemaal alleen aan jou ligt dat je vrouw niet verder meer wil.
Ik wens je heel veel sterkte toe.:heart:

Goeie morgen Blondie. Geniet vandaag maar van het mooie weer. Je doet het nog steeds zo ontzettend goed hé? Heerlijk dat we mee mogen genieten van jouw groeiproces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat was flauw Jet, sorry
natuurlijk word je laaiend, maar ook wat Wil schrijft opluchting,
een relatie die niet lukt en als je niet zelf kiest voor het beeindigen ervan,
dan wil je weten wat je eigen aandeel daarin is, maar het aandeel van T
verklaart nu wel alles wat hij al die tijd niet snapte.
sorry als ik foutief voor je invul Wil, maar zo voel ik het zelf dus.
laat dit een aanleiding voor je zijn weer even wat meer hier te komen
het is al zo'n eenzaam proces waar je nu zit:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Jet. Dank voor je advies maar ik denk dat de vent. wat los zit. En die komt tegen de kast aan. Nu heb ik hem scheef staan, dus de achterkant wat naar boven gezet en ik hoor niets meer. Ik krijg dat rotding niet open anders had ik hem inderdaad wat uit kunnen zuigen. Maar nu is ie tenminste weer stil.
Dank voor hewt meedenken meis.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jetset en Will (en natuurlijk alle anderen)

Ik lees mee over Will zijn ogenschijnlijke berusting, Jetset, maar ik denk dat er fases zijn bij het verwerken van zo'n groot verlies als een scheiding. Het is een rouwproces, en wat ik er zelf nog van weet is dat het was zoals later bij de ziekte en het overlijden van mijn ouders. Als je voor je gevoel onverwachts iemand verliest (mijn man ging er in mijn zorgvuldig geplande tweede zwangerschap met de oppas vandoor) dat je dan door alle fases van rouw gaat: eerst ongeloof, dan veel verdriet, dan woede en een gevoel van onrechtvaardigheid en uiteindelijk (en wat kan dat lang duren) bezinning en aanvaarding.
Als het zo is Will, laat het dan zo zijn nu, neem de tijd en probeer niet te drinken zodat je straks HELDER terug kunt kijken op deze periode die je moet gaan helpen bij het besef dat het echt over is en zo heeft moeten zijn...
Jeetje, wat klink ik belerend, ik ga die avatar van schooljuf maar 'ns opzoeken..:D
Maar ik bedoel het goed, neem dat van me aan.
En wat ben ik toch blij met dit forum, ik ben er niet veel op te vinden en vaak is het na 23.00 uur muisstil maar ik lees veel terug en heb (vooral op de momenten dat ik zelf nog zo'n trek heb) heel veel bewondering voor al dat doorzetten en steunen.
En dat het niet altijd serieus hoef te zijn, heb ik vannacht nog gelezen op dat ei-draadje. Ik heb hier om 02.10 uur vannacht geheel nuchter keihard zitten lachen....
HUMOR ZAL ONS REDDEN!
Ook ik ga straks werken, misschien tot vanavond en Will,....hou vol!!!

By the way: TOBBERTJE, waar zit je, ook namens Dymph; we zijn bezorgd om je!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...