Spring naar bijdragen

Maandag 27 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo ff een kop thee.
Meer liefhebbers in huis???

Dankje Drup en ik hoop zo voor jou dat jij daar ook zult kunnen gaan aarden.
Tis hier ook klein hoor, de hele straat wist al wie er kwam wonen nog voor ik mn smoel had laten zien :D.
En toen kwamen er allemaal vriendinnen helpen en zij maar raden; is ZIJ het? Of toch die ouwe? Ja, die ouwe dus en nog wel met 2 HONDEN! Nou.....oké, ALS ze maar niet voortdurend blaffen hoor! En als ze maar aardig zijn tegen alle andere diersoorten :huh:.............
Maar nu, 8 maanden later, ken ik ze bijna allemaal en heb ik stuk voor stuk goed contact met ze, dus: er is hoop! Scheelt wel natuurlijk dat ik vrijwilligerswerk voor de kerk doe hier, maar............dit dorp heeft een geschiedenis en die heeft ervoor gezorgd dat ik nu in het hervormde deel woon (kerk staat 20 passen verderop) en tja, ik hoor dus bij "die andere club" :D, waarvan de kerk "over de brug" ligt en ja.....dat zijn toch anderen :wacko:.
Naja je begrijpt dat ik je begrijp hahaha!
Maar gewoon met iedereen een praatje maken helpt vast wel hoor. En mss met andere hondenbezitters?

Nou van speuren is vandaag niks gekomen, wat een budweer zeg, heb vandaag voor t eerst na de zomer de cv weer aangezet (ja ik ben van dat bezuinerige hihihihi).
Ga nu weer eens wat doen. Meest vervelende adm. is de deur al uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

%$#^&@* AAARGHHHH zat van alles te proberen om Igor welkom thuis te geven...............
enfin nu maar pc opnieuw opgestart.
Hier ben ik weer. Missch meer mensen met internerproblemen PP?
Anders zou ik het ook niet weten.

Igor,meis, vertel.......? Was t goed?
Moet je je doggies nog uitlaten? Zag net op buienradar dat er na 18 uur weer hardere regen deze kant op komt uit Dtsl. dussssss...............en wat ga je eten? Of heb je de luxe van therapie inclusief diner?

Heb best nog n boel te doen maar geen zin.
Net de horren stofgezogen en opgeborgen op zolder, net als de ventilatoren, netjes ingepakt. Zo. Ben klaar voor de volgende zomer...........of de winter, tis maar hoe je t bekijkt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè sjips, Igor alweer weg........................................

Drup: verzopen katje of niet? Moet jij Banjo ook altijd aankleden zoals Caro met S. doet?
Hier niet nodig maar aiaiaiai als ze dan weer met die modderpoten thuiskomen :angry:
Oh ja; dat van die zaklamp is hier ook!
We wonen toch niet int zelfde dorp hè :light: hahaha.
Leuk toch als je moet kiezen: 2 hondenlijnen, 1 paraplu, 1 zaklamp, 1 peuk..................euhhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara de warme hap zit er niet bij in :D. wel de broodmaaltijd. ik heb nog macronie staan van gisteren die doe ik in de magnetron. voor K&B heb ik nog vlees staan, even warm maken. en ik neem maar een ijsje als toetje. de afwas komt morgen wel weer, ik doe vanavond niets meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HA!!! Igor trug, fijn.
Hm als ik je zo lees was het een zware dag vandaag.
En jij verwent je hondjes maar zeg, straks eten ze je macaroni ook nog op :huh:
Och.... weet je, vroeger (jaja uit oma's oude doos hahaha) toen ik anorexia had heb ik wel eens letterlijk staan kwijlen als ik de katten voer gaf...........:$ erg hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké PP, duidelijk, eigenlijk best een goeie tip (voor mij ook).

Igor :D
heb ooit het advies opgevolgd om de honden knoflook te geven, schijnt erg goed tegen teken te werken..............nou, ook tegen mij :o:D

Over honden gesproken: ik ga ze uitlaten voor het weer gaat hozen!
Daarna eten, broccoli met iets wat ik nog niet weet.
Iedereen een goede maaltijd gewenst en tot gauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag. Zeg alleen even dag. Heb alweer te lang rechtop gezeten. Heb griep, gister begonnnen. Hele dag op de bank en tv gekeken. Voel me vandaag wat beter, dus weer even achter de computer, maar blijkbaar is zelfs dat te vermoeiend. Dus ga weer liggen of bankhangen. Blijf wel ingelogd hoor en blijf wel meelezen, maar nu weer even rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond, vanuit de port ;)

Mijn bod is aanvaard !!!!
Nu nog zien dat ik met T een overeenkomst bekom voor de afhandeling van de zaak, zodat de lening ook officiëel erdoor kan komen. Tot dan toch nog die onzekerheid, maar stap 1 is binnen ;)

Zo en nu ff teruglezen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, :$
Het is zo en niet anders. Doch enkele maar en dan huiswaarts, zonder meer. Had er geen problemen mee. Ik weet echter drommels goed dat dit niet wil zeggen dat ik daar volgende keer weer geen probleem mee ga hebben.
Ik zeg het, zeer woelige tijden, heel veel slechte bizarre gevoelens in mijn borstkas. Ik zoek mijn weg, klamp me aan alles vast wat ik kan om me een beter gevoel te geven.
Had daar en mooi oppeppend gesprek met mijn loodgieter, een man uit duizenden. Hij heeft me heel het verhaal in een nieuw daglicht kunnen plaatsen, en ben met een beter gevoel in mijn lijf huiswaarts kunnen keren. Zo'n verschil met de dag zelf.
Ik denk dat het besef van mijn beste maatje met T in volle kracht begon door te dringen. Nu kan ik het misschien een beetje laten rusten.
Woensdag ga ik voorschot al betalen op de woning en morgenvroeg heb ik een afspraak met een scheidingsnotaris. Voor een tweede opinie en om te zien of alles wel correct verloopt.
Ben daar best zenuwachtig voor, temeer omdat ik na de nacht ook al niet zal kunnen slapen.
D.w.z. morgen heel erge triggerdag. Ik kom zoveel mogelijk tussendoor hier, want ik wil absoluut niet drinken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...