Spring naar bijdragen

Maandag 27 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen lieve mensen!
Hèhè eindelijk word ik niet meer van de site gegooid, hele weekend mislkukt bah.
Nu hopen dat ik berichtje kan verzenden.....
Zie dat Igor en Von alweer weg zijn, sicces meiden!
Ekstertje:beterschap, ziek het maar n beetje uit alst kan :present:

Blondie: still going strong?
Den Niwi sè..............

Laluna: ook goeiemorgen voor jou.
En jij Susana: nog ff volhouden, ik vind de stap die je genomen hebt zo dapper! Heb je al ander werk op t oog?

Moet bekennen dat ik het dit weekend niet "droog" heb gehouden, d.w.z. heb het restje marsala (wijn om mee te koken) opgedronken, dat waren 3 kleine glaasjes, 2 zaterdag en 1 zondag. Merkte de trigger om meer te gaan drinken, ja dat doet de alc dus, eenmaal de smaak in je mond en de eerste naar binnen.......heb zelfs met een fles rode wijn in mn handen in dubio gestaan, maar: NIET gedaan.
Dus toch niet echt uitgegeleden vind ik zelf.
Koken blijft zó vreselijk moeilijk voor me. Maja, wanneer kan ik nou weer eens warm eten dan? Eet al tijden brood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, juist gelezen. Straffe madame jij. Dus de eerste gedronken, de alcoholprikkel in je mond. In dubio staan met de fles wijn in je hand en ze dan toch netjes wegzetten.
Heel erg knap van je . Ik geloof nooit dat ik dat zou kunnen.

Moest ik dit wel kunnen, dan had ik natuurlijk misschien ook geen probleem ??

Deze is n u speciaal voor jou sé :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laluna; tellen helpt mij ook niet. Beschouw mezelf als een niet-drinker die zo nu en dan even uit haar rol valt...........................Gewoon weer doorgaan met niet drinken meid. We kennen dde voor en nadelen goed genoeg, om van de gevaren nog maar te zwijgen.

Borrie; en? Voldoende KMW gehad? Vind je reuze sterk!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondje, mijn moereltje :sun:

Ja hoor niwi, gisteren zo niet. De dag was echt slecht van begin tot eind. Jammer genoeg tot het bittere eind zelfs, maar ik verwacht vandaag (very soon i hope) telefoon, over dat bod van mij.
Ik ben zelf diene mens tegen het lijf gelopen gisterenavond nog (de verkoper), en hij ging dat allemaal in orde brengen. Is nen toff peer zelfs ;)

It's a small world hé !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Will, wat lief van je! Met jou oké naar omstandigheden?
Heb t niet meegekregen maar heb je al een andere woning?

Weekend was verder wel goed, d.w.z. vandaag is mn 2e dag pas, hè? ;)
Gisteren gespeurd met vriendin en onze honden, lekker relaxed in de zon.
Vandaag gaan we weer maar nu is het grijs en kil.
Moet veel administratie doen, ook hele vervelende en ik heb er al zo'n hekel aan.
Morgen weer werken en dan evaluatiegesprek; de 1e maand = proefmaand is om dus......maar gelukkig heeft bazin me al verzekerd dat ik blijf. Wil me toch ff goed voorbereiden want er zijn wat zaken die nog niet lekker lopen, bijv. de werktijden: te wisselend. En ik heb juist erg behoefte aan structuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: dank voor je tip. Maar eet wel gevarieerd hoor, met uit alle schijven wat, kaas, tomaten, sla, fruit en drink karnemelk. Krijg genoeg binnen (ook snoep nog helaas) maar ja......het enige dat goed gaat is mijn favoriete minestrone die ik zelf maak. Dat kan ik 's morgens maken zie je en dan is er niks aan de hand. Maar dat kan dus niet voor andere warme gerechten. Ja, lasagna ofzo, kan ik dan 's avonds in de oven zetten maar dat doe je niet zo snel in je 1tje.

Zo, ga ff aanrommelen. Piep straks nog wel even trug......
hihihi hopen dat er geen muizenval staat dan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondje, dat zal in een erg grote mate gaan afhangen hoe het komende vrijdag afloopt bij de notaris. En aan T natuurlijk.

Ik moet eerlijkheidhalve wel bij vertellen dat ik die verkoper ben tegengekomen, daar waar ik eerst niet wou komen. Je weet wel waar hé niwi. :huh:
Maar had telefoon gehad van mijn vaste loodgieter van de zaak hier, die inmiddels een meer dan goede vriend is geworden en wou me onmiddellijk spreken daar.
Het is zo, niets aan te veranderen, maar als ik de koop op deze manier heb kunnen beklinken, dan is het het waard geweest, denk ik !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...