Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

Drup is het niet zo dat je in je vorig huis meer moeite moest doen om toch vooruit te kunnen. Nu het je makkelijker gemaakt wordt is het inderdaad misschien weer een bevestiging dat je invalide bent. Als ik dat woord mag gebruiken en je daar geen pijn mee doe.
Je schrijft nog al vaak hahaha achter je berichten, zeker als ze voor mijn gevoel erg pijnlijk zijn. Daarmee krijg ik dan vaak het gevoel "mensen neem mijn pijn niet al te serieus. Maar daamee zwak je je eigen berich ook af.
Je hebt pijn, hebt geen gezond lichaam, maar je slaat je er toch doorheen. Ik denk dat het toch ook een langzaam proces is om te accepteren dat je niet meer alles kunt. en dat doet pijn. Voor jou heel veel :heart:
En nogmaals ik hoop niet dat ik te direct ben, en je pijn doe, want dat is echt niet m'n bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo kanjers/maatjes/lotgenoten/medestrijders:present:

Ik ben helaas weinig op het forum de laatste 2 weken, omdat we een 10 maanden oude puppie hebben met een rotjeugd achter de rug, dus ze heeft heel veel liefde, aandacht, rust maar ook beweging nodig... en daar ben ik nu heel druk mee, samen met mijn man.
Het is een dankbare 'klus' want we krijgen er zoveel moois voor terug...
Ze kwam hier binnen als een verdorde paardebloem en begint nu open te bloeien als een baccara-roos...
En het mooiste van alles is: wij hebben haar leven gered, en zij redt nu het mijne... ik dénk niet eens meer aan alcohol! Ik ben nu aan dag 34 droog, en dat worden er nog veel en veel meer.
Ik voel me sterk, fit, krachtig en blij, met een paar mooie doelen in mijn leven.
Mijn gezondheid weer terug, een trotse partner, en een schat van een hond! mijn dochter is ook heel trots op mij en dat is een heerlijk gevoel.

Ik hoop dat ik de positieve energie die ik nu ervaar kan laten doorstromen naar jullie.
Samen staan we sterk!:present:

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs:heart: Tobbertje.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Toppie wat stom van me. Ik heb niet op jouw ontzettend fijn bericht gereageerd.
Wat heerlijk meid dat je nu weer een doel hebt om voor te leven. een trouwe 4voeter. Heerlijk dat je je zorg nu kwijt kunt en resultaat ziet van je werk. Ik ken dat gevoel maar al te goed.
Net of je een nieuw kindje in huis hebt gehaald en daar zoveel voor terug krijgt. Ze weten dat hoor die kleine drolletjes en blijven je altijd dankbaar.
Fijn dat het zo goed gaat met je.
EN WANNEER VERANDER JE JE NAAM NU EENS:angry::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm...... ik dacht laat ik nou ook wat van me laten horen, anders blijft het hier zo stil. Maar nu is blijkbaar ook niet echt de juiste tijd. Dan ga ik me maar afmelden, want dan kan ik zonder problemen bankhangen, tv-kijken of lekker aan mijn tekening werken.

Groetjes en misschien tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk binnen, bijna heel de tijd in de gietende regen gestaan, maar nu ziet het er wat rustiger uit. Misschien zelfs even tijd om wat te gaan rusten.

Nobody anymore ??

Vandaag het schattingsverslag gekregen van onze woonst en het bleek veel meer dan verwacht. Mijn voordeel ?? Geen idee, de notaris zal het wel uitmaken komende dinsdag.

Heb wel woorden gehad met de (stief)dochter. Het haatgevoel van haar kant mindert maar niet en ik word het een beetje moe om de kop van jut te zijn. Mijn geduld is niet eindeloos.
Ook van mijn maatje niks meer gehoord. Hmmm, conclusies worden getrokken :angry:

Wat wil ik graag dik twee maand verder zijn. Hoop alleen dat het zonder oorlog gaat gebeuren. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had je al gezien meiske en hoopte al dat je even iets van je ging laten horen.
Nee, oorlog is het laatst wat ik wil, ondanks alles. Ben niet haatdragend en wil asap verder met men leven.

Opnieuw bouwen voor een betere toekomst. Heb al mooie dingen gezien en gedaan. Tijd voor nieuwe uitdagingen ;)

Hoe gaat het met jou ?? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof me, ik heb het niet altijd niet even makkelijk gehad hoor !! Maar ik heb ook doorzetting en optimisme. Waar worstel je juist mee meisje ? Je mag me ook in pb antwoorden hoor.

Als ik iets kan doen ? Raad geven, of mijn ervaringen en gevoelens delen ?

Ik maak uit je woorden uit dat je in een soortgelijke situatie zit, of heb ik het gewoon mis ??

Wat een vragen hé, sorry hoor ;)
Je hebt me een beetje nieuwsgierig gemaakt :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, juist voor degene die geen oorlog willen, kan een "oorlog" best helpend zijn. Het geeft de mens andere inzichten endus een andere kijk op zijn/haar situatie waarin ze zitten.

Mijn gevoel zegt me dat jou als je jou "oorlog" face to face aangaat, dat het je weleens verder zou kunnen helpen.
Maar ik dek me in alle fronten in. :D Ik denk dat maar, denk dat ook te voelen en mijn levensvisie speelt hierbij ook een rol. Maar dit komt er bij mij naarboven als ik jou postings lees deze nacht.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, elke situatie heeft zijn voor en nadelen veronderstel ik, doch ik kan het niet over mijn hart krijgen om lelijk te gaan huishouden. Het ligt niet in mijn aard en ik voel ook aan dat T dat ook niet wil met mij.
Pas op, als ik echt geraakt word, dan kan ik terug raken, geen probleem.

Tot hiertoe kan ik best leven met de situatie, ondanks ik vind dat mijn maatje me diep heeft in de steek gelaten. Buiten dat kom ik alles te boven. Het raakt me het meest dat hij nog steeds verloochent wat er aan de hand is. But frankly ? I don't care anymore.

Nu eerst MIJN leven opnieuw opstarten en in goede banen leiden. Topprioriteit n°1 !!!
Ik apprecieer je inbreng heel erg, trouwens van iedereen.

Als het echter niet anders kan, dan zal het oorlog face to face worden, no doubt, maar eerst proberen er zo uit te geraken, zelfs als ik daarvoor moet inbinden. Ik heb het er voor over, maar niet teveel ;)

Ben er trouwen zeker van dat T of mijn maatje (ex?) meeleest hier. Maar ook I don't care anymore.

Nu ga ik even rusten, want dat zal er al niet veel meer van komen vrees ik.

Forumverslaafd ?? Moi ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, het is mooi om te lezen dat je vooruit denkt. Je anticipeert op wat komen gaat.
En dat je weet dat je vriendelijk kunt zijn maar ook de strijd niet schuwt.

Soms is strijd bitter hard nodig!
Je recht van spreken mag nooit ontnomen worden; het enge wat je hebt!
Bij het spreken gaat er het erom dat je zegt : wat van jou is.
Geen invulling, geen verwijten. Maar wel behoeften en wensen. Dat is okay.

Alles wat anders is, en waar je moeite mee hebt> pech, mee leren leven of niet.

Ik vind het soms heel simpel.
Maar ja: leg dat die ... ander maar es uit....
Probeer in de communicatie met anderen dingen te scheiden: leer wat men éigenlijk zegt!

(en je eigen communiceren...)
Tip: het boekje: "hoe bedoelt u?" van F, Schultz von Thun.

Nou nou, hoe je het wendt of keert: er gebeurt wel wat in jouw leven: make the best of it en niet te hard gaan.........! heart;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat een tijdstip om hier te zijn...
zal me even verantwoorden: heb een hele mooie brief naar mijn werkgever gestuurd.
Iets in juridische zin..... met een flinke hap tevredenheid van mij om het sowieso onder woorden te brengen.
Dat voelt okay en dan is het het waard om het laat te maken...
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath, eender hoe laat, ik vind het een prachtig iets, je berichtje. Je hoeft je er zeker niet voor te verantwoorden hoor, maar hetgeen je schrijft siert je wederom. Ik voel dat je er een flinke hap tevredenheid uit put en dat is goed.
Het zijn die kleine dingen die er voor zorgen dat we ons kunnen optrekken in de taaie strijd die "leven" heet.

Kop laten hangen ?? Nooit, ttz, heel even maar, dat kan ook niet anders, we zijn immers maar mensen niet ? Maar dan, poot uit het zand, of hoofd terug omhoog, blik naar de hemel met zicht op een hogere macht die alles schijnt te" leiden en de dingen laten gebeuren, die gebeuren moeten.

Laat dit een boodschap zijn aan iedereen die het moeilijk heeft of voor moeilijke tijden staat. Alles heeft zijn ongeschreven reden, en er komt een tijdstip dat we beseffen dat al het voorgaande moest gebeuren om te komen waar we dan gaan staan. Maar dat weten we dus nooit op voorhand hé, and that's what life all about !!!!

Nu nog vlug één groot schip met dikke stalen draden gaan losgooien, even mijn kracht daar op richten om dan huiswaarts te keren. Soon to be ex-house, maar het nieuwe lonkt.

En wet je wat ??

IK KRIJG ER ZIN IN !!!!!!

Voor iedereen :sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...