Spring naar bijdragen

zaterdag 2 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor wie ligt er nu om 5 uur s'ochtends op de bank te ronken zeg. Dat hoor je in bed te doen.
Kun je K&B niet leren om klok te kijken? Pas na 7 uur wakker maken?;)

Goeie morgen Harrie. Met dit regenweer is het binnen blijven of niet? Klussen binnenshuis?
En vanmiddag weer hard werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol, ik durf het niet te zeggen, maar misschien
was mijn idee dat het een beknelde zenuw was, toch goed.
Ik heb me door de dokter laten overtuigen over een ontsteking,
maar het voelde anders. een vette pil gisteravond genomen, en
òf die werkt nog hard door, òf de zenuw is losgeschoten, want ik ben er zo
goed als vanaf en dat kan met een ontsteking toch niet he?
Nou des te beter, morgen weer beachen ter afsluiting en dat wil ik niet missen.

Jet, you make my day!!!
ik had het ook kunnen zijn hoor, lief naief noem ik dat deel van mezelf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig ontbijtje gedaan, Bolletje.
Nu even naar de bakker, dan koffie

Rustig aan dus en straks inderdaad werken.

"Nur die ruhe kan uns retten" zeggen onze oosterburen en daar hebben ze wat mij betreft helemaal gelijk in.

Ga jij leuke dingen doen behalve van die mooie jongen dromen?

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn te horen Jane dat je schouder weer wat goed aan voelt. Nu nog hopen dat het morgen mooi weer wordt zodat je lekker kunt volleyen.

Meeste tijd klopt het wel Harrie wat de buren zeggen maar ook het spreekwoord Rust, Roest is waar.
Jos heeft een half jaar gerust en nu zitten z'n knieen vast geroest en kan ie niks meer.
Ikzelf heb dienst vandaag maar ga straks, als ze mij niet bellen ff naar hem toe. Voel me altijd toch wat zenuwachtig omdat ik nooit weet wat er allemaal boven mijn hoofd hangt.
Toch merk ik dat ik wat ongevoeliger word, en niet meer die drang heb om als hij klaagt of kreunt, gelijk maar in te springen en proberen het te veranderen, want 5 min. daarna is er weer iets anders.
Dus ik verander ontzettend naar hem toe, en dat voelt heel goed aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Jet.
Ik was nog helemaal vergeten te vragen hoe het eten was bevallen gisteren met de kids.
Zal vast erg gezellig geweest zijn.
Ja ik voel zelf die groei ook heel duidelijk. Het is een fijn gevoel want nu besef ik ook wat voor 'n voordelen het heeft om te stoppen met de alc.
Ja w.b. die gevoelens die ik af en toe heb als ik een mooie kerel zie.
Een vos verliest wel z'n haren maar nooit z'n handen. Heu hoe was dat spreekwoord nu ook al weer.;)
Nee ff zonder dollen. Met alc. worden niet alleen de rotgevoelens gedempt maar alle gevoelens, ook die van het genieten van het leven. Genieten van alle kleine dingen die er zijn. Je beseft dat pas als je de alc. een tijd hebt laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Jetset wat moest ik lachen om je verhaal maar wel erg jammer dat je nog steeds niets hebt gevonden.
Dank voor je lieve woorden.

Yvonne toevallig zag ik vanmorgen ook een roodborstje in de tuin en dacht wat vliegt de tijd want nu komt de winter er alweer aan. Toch werd ik even emo want vroeg me af of hij me hier gevonden had want in Amsterdam had ik er ook altijd een in de tuin.

Heb mezelf verwend met een senseo dus weer een apparaat waarvan ik niet weet hoe het werkt hahaha. Inmiddels een mega stapel met gebruiksaanwijzingen liggen maar heb er geen geduld voor omdat ik erg visueel ben en dan snap ik het wel. Naja de koffiezetter werkt nog en moet nog 6 dozen met boeken uitpakken dus een pracht smoes om het uit te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jetset

je lacht weer, o papier dan, he? leuk hoor!

ps mocht mijn huisbaas een groot lijf en een staart hebben dan laat ik het je weten, kan jij het handwerk doen
:)

Afgesproken Jet. Ik zal hem wel ff bijwerken. Hier en daar wat plamuur aanbrengen en zo.
En z'n staart moet wel op de juiste plek zitten hé? Dus niet achter op z'n poeperd maar achter op z'n hoofd.
Wat heerlijk dat je het gezin weer wat dichter bij elkaar gebracht hebt. Het lijkt me toch een levensgrote klus om kids alleen op te voeden. Geeft ook aan dat je een sterke vrouw bent. Chapeau.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HahahahaHannah. Van handwerk krijg je meestal het mooiste resultaat.:P En ik kan het weten. Ben kunstemaker van beroep.

Goeie morgen Drup.
Had je gisteren nog mijn berichtje gelezen? ik heb me gisterenavond wel druk liggen maken in bed omdat ik me af vroeg of het toch niet al te direct was. Dat zou me n.l. ontzettend spijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks aan de hand hoor Bolleke, je hebt gelijk en de waarheid mag gezegt worden. Tis gewoon confronterend allemaal maar daar kom ik wel doorheen. Heb uit wraak van die klikoposters besteld en ga die witte koeienstal van de scoot er mee beplakken hahaha Nee echt meis maak je niet druk soms helpen zachte pamperwoorden niet maar mogen ze best wel harder zijn. Als het maar werkt en dat begreep ik uit je bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een lekker rustig dagje niks doen... hahaha !!!
Wilde dat ik dat kon- een dagje niks doen- maar het boek ligt klaar en de kussentjes op mijn bank liggen opgesteld... Nu nog gaan zitten ;)
Onrust in mijn koppie zorgt er helaas nu nog voor dat ik iedere keer weer van mijn rustige plek op de bank wegloop...
Om toch maar wat te doen...
Misschien vragen of ze me vast willen binden hier op de bank...

Jet en Bol, Ik heb in een deuk gelegen om jullie avonturen en fantasieen !!! :D

Zo en nu effe de rest van de draadjes bijlezen...
Uitstelgedrag om niks te gaan doen ???;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...