igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 ik ga afsluiten. slaap lekker allemaal. en morgen gezond en vrolijk weer op weltrusten
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 tja jetwat durven sommige mannengoed helemaal zichzelf te zijn hedie was dus lekker relaxedik hoop jij ook, later:D
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 He Getver Jet!Dat je er niks van gezegd hebt!! Ik zou denk ik echt onmiddellijk wat geroepen hebben. Zonder er goed over na te denken enzo he...Bijvoorbeeld: Zohoo meneer, ik zie uw blindedarm kwispelen, gaat ie lekker?Zoiets dus he... en dan daarna een knalrooie kop krijgen en denken wat heb ik NOU weer gezegd, whahahaaaa
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Zo zeg Jet,Zit ik hier onder het genot van een fikse makreel, van Appie, achter mijn nieuwe schoongemaakte p.c., jouw verhaal te lezen. Kun je je voorstellen hoe die nu smaakt?
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 oh ja film kijkenCANVAS over een kwartiertje dusdag dag
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Jetset je hebt maar een probleem en dat is dat je niet handig genoeg bent hahaha. Hamer en schroevendraaier doen veel hoor.
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Dag dag Jane.Ali dan had die vent hoogstwaarschijnlijk gezegt "Juffrouw gaat u eens terug naar de schoolbank? Dat is niet mijn bl. darm, maar mijn flubbertje. Dat ding krijg ik niet koest.
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAli dan het die vent hoogstwaarschijnlijk gezegt "Juffrouw gaat u eens terug naar de schoolbank? Dat is niet mijn bl. darm, maar mijn flubbertje. Dat ding krijg ik niet koest. Whahahaaaaa anatomische les... ben benieuwd er is vast wel een latijnse naam te bedenken voor een niet koest te krijgen flubbertje
Tobbertje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ohooo, Jet...Ik kom hier ff lezen en ik kom dus echt niet meer bij van het lachen, hoe jij dat beschrijft!!! Ik zou ook niet geweten hebben waar ik moest kijken... heb er echt een beeld bij... tjongejonge... en ook net als Aliblabla: Getver! Sommige mensen hebben dus blijkbaar echt geen last van schaamte of wat dan ook...Nou, ik heb vanmiddag heerlijk met mijn man en de hond anderhalf uur langs de Maas gewandeld, heerlijk op een terras gezeten... De hond genoot met volle teugen, dat had ze volgens mij nog nooit meegemaakt. Zalig in het zonnetje, een cappuccino met een stuk krokante appelvlaai... mmmm.Daarna nog 2 colaatjes en mijn man dronk 2 pilsjes, en weet je wat? Het deed me NIKS!Dat was weer een overwinninkje...Echt genoten van een heerlijke dag in de natuur!Hopelijk morgen ook nog zo'n weer, dan laat ik de mand strijkwas nog maar een dagje staan, haha.Nou, ik ga weer door, want ik moet nog wat huishoudelijke klusjes doen, was ophangen, vaatwasser leeghalen, ff douchen en dan nog met de hond eruit en dan is het onderhand weer bedtijd.Mijn man heeft nu nachtdienst, normaal had ik daar echt moeite mee met het alleen zijn maar daar heb ik nu met onze hond gelukkig geen last meer van.fijne avond nog, ook voor alle andere kanjers hier enne, we houden het droog he...Samen staan we sterk!Liefs, ToPPertje:present:
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Jet was het niet de meneer van het handwerken?????
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Igor haakwerk. Z0'n steeltje met een grimmig haakje er aan; griezels.Wat gaan jullie doen morgen op de heilige dag van Fransicus van Assillie?
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ja Ali de lat. benaming is Flubericus Erectoes of te wel een.... Hoho Bol wacht ff, dat gaat niet wat je nu wil schrijven.
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Leuk hoor, ik zal vannacht toch lekker dromen! Bolletje, ben vandaag en gisteren heel druk geweest met tekenen, nog steeds aan dezelfde (eerste) tekening. Heb jij dat nou ook dat als je creatief bezig bent dat je dan helemaal het drinken niet belangrijk vindt? Ik heb gemerkt dat ik het dan met gemak vergeet!
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Flubericus kwispeli of Flubericus springeri misschien? Zolang het nog kan kwispelen is het nog niet die ahum toevoeging die jij erbij wou gaan schrijven heee....
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 quote: Originally posted by: TobbertjeOhooo, Jet...Ik kom hier ff lezen en ik kom dus echt niet meer bij van het lachen, hoe jij dat beschrijft!!! Ik zou ook niet geweten hebben waar ik moest kijken... heb er echt een beeld bij... tjongejonge... en ook net als Aliblabla: Getver! Sommige mensen hebben dus blijkbaar echt geen last van schaamte of wat dan ook...Nou toppie ik had wel geweten wat ik had moeten zeggen. Ik denk zoiets van "nou joh als je daar indruk mee wilt maken dan pak dat ding maar gauw in hoor. Ik word er niet wamme of koud van."
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 quote: Originally posted by: druppeltje[/i Wat gaan jullie doen morgen op de heilige dag van Fransicus van Assillie?Vragen waar hij mijn ring gelaten heeft die ik al zo lang kwijt ben. Hahahahahaha.
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Vlees eet ik zelden en vis ook. Morgen dus helemaal niet. Morgen eet Banjo fruit en vegi vlees maar dat gaat goed hoor. Ik steek dan een kaarsje aan voor wereld dierendag en het lijkt of tutje me begrijpt. We zijn dan even stil voor alle dieren in de wereld.
Aliblabla1 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Bolletje! Tsk tsk tsk!(Ali zit hoofdschuddend te lezen, tsk)Je haalt Antonius toch niet door elkaar met Franciscus? 't Is morgen DIERENDAG!!! En die aardige Franciscus heeft je ring echt niet hoor... zeker te weten... misschiend dat een ekster hem heeft gepikt. In dat geval zou je wel een beroep op Franciscus kunnen doen he..
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Ja Ali inderdaad dan vergeet ik alles, zelfs m'n mond dicht te doen en merk dan vaak dat m'n broek nat wordt. Nee ff zonder dollen. Inderdaad. Daarom is het zo belangrijk dat, als je stopt met drinken, je iets daar tegenover zet. Iets waar je je op kunt concentreren. Wat zoveel voldoening geeft dat je de alcohol vergeet. Je zet er iets voor in de plaats en valt niet in een zwart gat. Goed hoor dat je bent begonnen. En trots kan zijn op het resultaat.
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 Proest Bolleke ik heb mijn ring weggesmeten en weer gevonden als een kostbaar iets.Had ze samen laten smelten maar vond hem te dik toen dus smeet hem ergens neer.Ik had een liefde en haat verhouding ermee.Nu zit hij ergens tussen de verhuisdozen hahaha
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 O o grote fout van de Bolle, nee natuurlijk. Ja dierendag. Nou wat ik dus niet ga doen is naar Animal planet kijken want daar is niets dan ellende over dieren.Verder denk ik dat ik een paar lekkere haringen voor die kanjers van mij ga halen. En m'n vissies ja wat moet je die nou geven. die krijgen al zo veel. o wacht ze krijgen altijd droog brood. Dus morgen brood met roomboter.Niet uitpakken Drup, lekker laten zitten tot ie een ons weegt. Dan is ie geld waard.
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst 3 oktober 2010 quote: Originally posted by: bolletjeO o grote fout van de Bolle, nee natuurlijk. Ja dierendag. Nou wat ik dus niet ga doen is naar Animal planet kijken want daar is niets dan ellende over dieren. Verder denk ik dat ik een paar lekkere haringen voor die kanjers van mij ga halen. En m'n vissies ja wat moet je die nou geven. die krijgen al zo veel. o wacht ze krijgen altijd droog brood. Dus morgen brood met roomboter. Niet uitpakken Drup, lekker laten zitten tot ie een ons weegt. Dan is ie geld waard. Trusten lieve Jet en slaap lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden