Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Pff ik heb iig mijn hart eventjes gelucht; het hielp.
Nu de zon in: het is heerlijk immers!

Trouwens, een aanrader om te gaan kijken vanavond. Ik lees het net in de gids: Adam's appel, een absurdistische film van de Deen Anders Thomas Jensen. Op Canvas om 22.05h

Ook van hem: Flickering lights en Green butchers. Superfilms!

log ik weer even uit...

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

PP nog heel even een reactie op jouw opmerking dat het probleem is begonnen met onoprechtheid en gebrek aan openheid van het andere forum. Het 'andere' forum is toch geen rekenschap verschuldigd aan dit forum of zie ik dat verkeerd? Mij persoonlijk interesseert het geen biet wie wat, waar, waarom en hoe schrijft. Het is mijn keuze om waar dan ook te lezen/schrijven. Ieder zijn ding. Dat iemand zich gepasseerd voelt dat is heel vervelend maar ja de vraag is of je dan, als je alsnog gevraagd wordt deel zou willen nemen? En nu ga ik idd ook nog heel even genieten van het mooie weer.

Geplaatst

Nou Dar. ik heb toen een bruiloft meegemaakt en daar was het eten super. Veel kip. Verder heb ik koes koes gegeten (of hoe schrijf je dat) en Kauwha haliep. een soort toamensoep met hele grote witte bonen.
Dat ging ook wel.
Heb jij daar ook van die arme stumpers op straat zien liggen slapen. Ik heb er eens eentje wakker gemaakt en gaf die aan paar diram. Ik geloof dat die kerel dacht dat ie in de hemel wakker werd.
Maar een heel mooi land inderdaad maar zo veel armoede. Ik was toen nog erg jong en voelde me daar erg onzeker over. Ik heb me echt een tijd, niet prettig gevoeld met al die armoede.
Heb ook best wel wat geld, her en der uit gedeeld maar voelde me zo machteloos tegen al die ellende.
Soms zat ik soep te eten en zo'n arme stakker zat aan de overkant bijna het eten uit m'n mond te kijken. Ja en wat doe je dan. Je geeft het aan zó iemand. Dat was dan wel weer een fijn gevoel.

Dag dag Lieve Cathy:heart:

Nee nee wat lummel ik uit m'n nek. Kauha halip is koffie, mierzoet. Herrira dat is die soep.

Geplaatst

Middag allen,

Wat een heerlijk weer en wat een superwandeling met de doggies gemaakt.
Jammer genoeg luistert mijn Heidewachtel (Boots) naar niks of niemand en is verschrikkelijk hyper naar andere doggies toe, dus heb als een gek achter hem aan gehold met de lange lijn...
Conditie dus ook weer op peil.
Jimi (Herder/BorderCollie) heeft lekker gespetterd in het water, dus stinkt als een gek naar rioollucht...
Dus zo lekker saampies met mn doggies onder de douche !!!
Allemaal weer fris en fruitig !!!

En ja Drup, eigenlijk hoort dit op het huisdierendraadje thuis !!! ;)

Geplaatst

Nou ik kom even piepen zeg maar.
Ben eindelijk van mijn forumverslaving "af".
binnenkort schrijf ik hier 5 jaar, en ach, je ziet dezelfde discussie, soms in een andere vorm, zo vaak
voorbijkomen.

Ik heb mijn bijdrage oprecht en met een goed gevoel geleverd, heel wat gremlins helpen doodmeppen
zeg maar, en nu sta ik in de coulissen en zo hoort het ook.

Ben dolblij dat ik 5 jaar geleden besloten heb te stoppen met drinken, het leven is niet altijd makkelijk,
eenvoudig of simpel, maar wel veel meer de moeite waard geworden. Dit was voor MIJ de goeie
beslissing, maar iedereen moet doen wat voor haarr/hem goed is.

Er valt hier veel te leren uit alle verhalen, en steun te krijgen.

En op de rest van de discussie heb ik gewoonweg geen commentaar.

Ik heb heerlijk gewandeld in de zon, wat mooie foto's gemaakt, en ben druk bezig in huis.
Kleren uitzoeken, dat soort dingen.
Mijn werk is niet meer optimaal (al lang niet meer) dus ben ook aan het solliciteren, maar helaas willen
veel vrouwen een klein baantje, dus het lukt niet zo erg.

Toedels! C U next time!

Geplaatst

Ik dacht, het is nu zo rustig op de d.d. dus laat ik eens ff wat op het kookdraadje zetten.
Bol d'r eigenste verzonnen recepten. En denken jullie nou dat ik het kan vinden. Nikkes noppes nada.:angry:
Ik kijk er zeker overheen.

O en Houtje, fijn dat je ook weer ff bent geweest. Altijd fijn te horen dat het goed gaat met de superkanjers onder ons.:heart:

Geplaatst

Ja Piet, dat weet ik niet, maar beschouw het maar als een compliment.:)

Goh mensen ik zit me te vervelen, dat komt niet vaak voor. Waterval klaar, schilderen kan nog niet omdat ik eerst moet wachten tot de achtergrond droog is, en bankhangen daar heb ik geen zin in. Betrapte mezelf net op de gedachte, ik zou nu best wel een pint willen. Ja uit den boze dat weet ik wel maar ik heb dus hoogstwaarschijnlijk ook gedronken doordat ik me verveelde. Alleen kan ik me dat niet meer herinneren.
Wel iets waar ik toch allert op moet blijven. Maar ik slik nog steeds Refu. dus kan ik niet drinken. God zij dank.

Geplaatst

Joehoe :D.
Ik ben er heel eventjes maar. Gaat goed hier. Ik vind mn rust weer wat terug en dat was wel nodig.
Ik had nog even nagelezen welke berichtjes jullie geschreven hadden na mijn vertrek de vorige week. Doet goed. :heart:

En weg ben ik alweer. Maar kom vast wel weer eens binnenpiepen. Ik heb nu nog even wat afstand van het forum nodig en richt me in de eerste plaats op mn dagelijkse RL-bestaan.

Dagdag. :heart:

Geplaatst

Bollie als je je verveelt kom maar hier naar toe hoor :D

afwassen en strijken, en als je klaar bent krijg je van me een kop koffie met slagroom en mag je m'n pups knuffelen.:P
ze liggen helemaal uitgeteld op de bank :D van morgen moesten ze naar school en vanmiddag hebben ze heerlijk buiten gespeeld, dus ik denk niet dat er nog veel beweging inkomt vandaag.

Geplaatst

Oeps, slik, WWWAAAAAAATTT afwassen???? Nou strijken vind ik wel leuk, en uiteraard met die twee guppies van je stoeien en rollebollen ja dat wil ik wel.
Wat klinkt het toch ontzettend leuk dat ze naar school zijn geweest. Zie dat al helemaal voor me. Rugzakje, formaat inimini, met daarin twee knabbelbrokjes voor als ze echt hun best gedaan hebben,
En flesje puppiemelk voor tussen de middag, en een kinderasprootje voor de tandpijn. hahahahaha
Alles verder goed gegaan met je?

Geplaatst

haha Bollie hier gaat inderdaad een ienniminnie rugzakje mee (van de frolicehondjes :D ) die hadden er ooit een aktie mee.
straks krijgen ze nog een tandenborsteltje voor het slapen gaan :) en als je het geknabbel en gesmak hoort en ziet mmmmmmmmmmm dan vergeet je even alles :D

Geplaatst

Grote lieve vriend,
Je hoeft je toch niet te verontschuldigen omdat een ander moeite heeft met andere forums? Wat is dat nou zeg.
Blijf maar lekker komen en als jij je p.b.box wilt lezen dan doe je dat gewoon.
Mij geeft het nog steeds een joepie de poepie gevoel als ik je hier tref. Dus lekker blijven komen hoor.:heart::sun:

Geplaatst

OOh en nu dan Alf, is het niet meer te herstellen?
dat je moe bent s'avonds snap ik. heb je nu weer 2 banen? Ik vindt het ontzettend knap van je dat je al 11 maand droog staat, krijg je nu dan positieve reactie's op het niet drinken?

Geplaatst

Och vriend wat ontzettend vervelend van die apneu. Bah. Dat zou betekenen dat alles voor niets is geweest.
Nou ga maar gauw naar een van de kids en ik hoop dat je toch weer wat meer energie krijgt.:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...