Spring naar bijdragen

maandag 4 oktober

igor

Aanbevolen berichten

Nou Witje daar hoef je niet jaloers op te zijn hoor, want het kan erg veel pijn doen. Zeker als je mensen ontmoet die het moeilijk hebben en jezelf nog niet weet dat je paranormaal bent.

En ja, daarom moet dat geemmer maar eens afgelopen zijn over het wel of niet gerelateerd aan alc. Voor iedereen is dat anders en als we jou er nu doorheen hebben geholpen dan is dat meer waard dan wat dan ook. Hoe we het doen maakt niet uit, als we maar met z'n allen achter iemand blijven staan die het moeilijk heeft.
Voor jou een hele grote bos :present: lieverd want je hebt ze dik en dubbel verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Aangepast ziet je posting er een heeeel stuk leuker uit Jetset :D
Had ik m maar zo opgepakt, dat kwartje viel dan weer niet....
En ja je hebt gelijk hoor dat ik het zelf opgezocht heb hier. Maar hulp van jullie en niet te
vergeten mn pactmaatje.
Blijft een stom gegeven dat je er soms gewoon last van blijft houden.
Maar t is soms ook zooooo oneerlijk als iedereen drinkt
Ach wie weet hoeveel alcies er tussen staan die er niks aan doen, en die zo een feest alleen maar als een legitieme reden zien om te drinken, denk ik dan maar weer.

Ja bol dat lijkt me heel zwaar, maar die tijd ben je nu toch wel voorbij?
Dat niet weten wat je hebt en dingen van andere voelen lijkt mij tenminste iets voor jonge mensen.
Als je ouder wordt leer je daar toch wel mee omgaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Witje het is nu wel een stuk makkelijker leven. Zeker als ik iets opvang van iemand en weet dat het bij die persoon hoort. Voorheen kreeg ik een hoop spanningen en wilde die dan weg drinken.
Nu voel ik nog steeds heel veel maar kan onderscheid maken, dat is het grote verschil met vroeger.

Psssttt meiden en Har. Ik sta er nog, het is niet weg gehaald door Tactive.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je ook door de pc heenvoelen hoe het met iemand gaat Bol?
En dat bedoel ik niet als flauwe vraag hoor, echt serieus.

Nou Dat klinkt aardig Jet maar toch denk ik nu dat ik het misschien beter vooraf
ff had kunnen aangeven, vertellen dus.
Dan had het misverstandje helemaal misschien niet eens plaatsgevonden.

Ach zo kun je altijd alles van alle kanten bekijken
feit is dat het nu voor ons allemaal weer ff duidelijk is en dat is zooo nodig met een chat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry= Anton Heyboer ??? ;)

Ik ga nog iets bekennen
Ik loop gewoon nog steeds in mn ochtendjas rond...

maar ja dat was ook zo een hulpmiddel om thuis te blijven.
Om de deur uit te gaan moet je minstens aangekleed zijn....
Vanmiddag wilde ik de zon in gaan maar toch maar niet gedaan want dan is de stap om toch
daar naar toe te gaan veel kleiner.
Maar gevaren tijd is nu helemaal voorbij en ik ga lekker douchen.
en er een actieve droge avond van maken.

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en vanavond laat lees ik nog ff bij

laterzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: witte
Kun je ook door de pc heenvoelen hoe het met iemand gaat Bol?

En dat bedoel ik niet als flauwe vraag hoor, echt serieus.

Ja ik kan soms, als ik me er open voor stel, voelen waar mensen mee zitten, zelfs door de p.c. heen.
Ook vaak, hoe mensen in elkaar zitten maar dat hebben veel mensen hoor.
Van de andere kant zit mijn naiviteit gruwelijk in de weg. Ik lees dan iets b.v. toen van Adam, en voel dan heel veel maar wuif dat weg en zie dan alleen maar goede bedoelingen. Ik denk dat mijn onderbewuste toch dat soort evenwicht in stand houd, anders zou ik stapel worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak er een fijne avond van Witte, knap hoor om jezelf zo te beschermen.

Ik bewonder (nou ja, iets relativeren) Anton Heyboer, ik heb bewondering voor alle mensen die "anders" durven zijn als zij daar niemand kwaad mee doen of tot last zijn, maar ik zou nooit als Anton kunnen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

Ben blij dat je droog bent, dat is volgens mij de basisvoorwaarde om ook de rest op de rails te krijgen.
Maar ik voel me wel een beetje triest, je krijgt het ook bepaald niet cadeau allemaal.

Kan je alleen maar in gedachten steunen en dat doe ik dan ook,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net mijn "Plofbak" (verse maaltijd van Appie voor de magnetron) op en het was lekker, kabeljauw en pasta...
W is bij zoon en kleindochter vandaar dus maar makkelijk vandaag.

Nu ga ik even "voorslapen" zodat ik straks de baas zijn centen waard ben.

Eet smakelijk en een fijne avond,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Teveel

Jeetje Bol,

Nu jij schrijft " Psssttt meiden en Har. Ik sta er nog, het is niet weg gehaald door Tactive." realiseer ik me dat ik de enige van het niet schone geslacht ben.

Voelt eigenlijk best wel lekker...

De enigste die niet van het schone geslacht is????
Nou ik weet wel de Jos ooit gezegd heeft "Beter een Bol in de hand, dan de lucht van tien" :wacko::huh:
doeg doeg Har. Slaap lekker en werk ze.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie avond Igor.
Ja ik kon vroeger nog al veel parfum gebruiken, nu nog wel maar iets minder. Jos heeft altijd een hekel aan die geurtjes gehad. Vond mijn eigen lichaamsgeur veel lekkerder, maar ik heb daar juist een hekel aan. Ik ben een echte parfumfreak.
Hoe ishet vandaag met jou gegaan. Je moest toch naar therapie? Of zit ik er naast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees,
Wat en hoe nu verder? Natuurlijk is het knudde. Dat gaat zeker niet in je kouwe kleren zitten, al die rot ervaringen van de afgelopen tijd. Dat brengt toch iedere keer weer een hoop schade aan jezelf en aan je relatie, dat kan niet anders.
Ben je nu nog verder gegaan met de therapie? En zou een interne behandeling niet beter zijn? Of kom je daar niet voor in aanmerking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen in de huiskamer. Het gaat goed met me, heb een slecht weekend achter de rug, dat wel, maar de week is goed begonnen.
Gisteren heel de dag erg slecht gevoeld door inwendige spannigen maar 's avonds bij en vriendin gezeten die me erg goed heeft opgevangen. Zaterdagavond was zowaar nog erger. Lang geleden me zo eenzaam gevoeld !!! Hier moet ik nog aan wennen dat het klettert ;)

Vanmorgen naar advokaat gewest en dat was daar ook al goed nieuws (hopelijk). Morgen het verdikt bij de notaris en dan zal het aan ons liggen of we ons kunnen verzoenen met een bepaald bedrag.
Ik ben benieuwd !!!
Hier alles een beetje oké ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve Will,

Dat wordt dan morgen een spannende dag voor je joh. Ik zal gaan duimen voor je.
Ja dat gevoel van eenzaamheid daar knal je keihard tegenaan. Dat vreet van binnen en kost ontzettend veel energie. Ik vraag me af of iemand ooit zal kunnen wennen aan het gevoel van eenzaamheid. Het alleen zijn daar kun je voor kiezen, eenzaamheid niet, dat moet je ondergaan.
En mens heeft nu eenmaal andere mensen nodig om zichzelf te kunnen zijn.
Fijn in ieder geval dat je bij een goeie vriendin toch een hoop kwijt bent geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...