Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond Harrie.

Lieve Susan. Wat lief dat je dat vraagt. Met Jos ging het vandaag uitstekend. Ben er dan ook bijna 4 uur geweest. Verder hebben we de erfenis laten beschrijven dus zit hier een gruwelijk rijke Bol. Best wel wennen aan het idee.
Dacht net nog, wat is dat nou, geld. Ik ben gezond.
Maar heb hem lekker verwend vandaag, z'n nagels geknipt en gewassen.Verder heb ik toch het gevoel dat hij zich wat meer neer gaat leggen dat hij dadelijk toch naar een verpl. tehuis moet.
Maar ik houd weer erg veel van hem. Hij kan erg lief zijn.
Hoe is het vandaag met jou gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze week vrij genomen voor mezelf..ik had al gesoliciteerd toen ik de besluit naam om ontslag te nemen...geen spijt van gehad..heb een heerlijk gevoel van vrijheid, ik begin mandaag alweer te werken maar deze keer kies ik zelf welke dagen (via uitzendbureau)...ik wil niets vast, ik wil ruimte om te spelen met mijn tijd...ik wil willen en niet moeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond. Ben er weer. De hond is uitgelaten en mijn buitje is gevuld. Ik zie er nu weer meer mensen ingelogd zijn. Heb nog niet teruggelezen, dus hoop niet dat ik ergens tussen spring. Nu eerst even lezen wat er allemaal geschreven is in de tussentijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet en Bor. Ik heb al wel vaker zo over Jos gesproken hoor. En hij kan soms lief zijn, t'is maar net hoe hij geslapen heeft. Ook naar de thuiszorg is het beter geworden. Gelukkig maar want zo leren ze hem ook anders kennen. Niet alleen maar als een oude sjagerijnige kerel.
Dit voelt gewoon veel beter aan. Iedereen verandert dan ook naar hem en het is dan ook veel meer ontspannen om bij hem te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie voor jou nu een extra :heart:

Mensen zal ik jullie ff wat vertellen? Ik krijg dadelijk bezoek van iemand van de D.A. Dat is wel zo'n heerlijk scheetje. Een hele goeie lobbes. Echt een sul waar iedereen overheen kan lopen. Er wordt dan ook vaak veel misbruik gemaakt van hem, die komt dadelijk ff een bakkie doen, dus ben ik dadelijk weg. Weet niet of ik nog een nachtkus kom brengen maar als dat niet zo is dan houden jullie die nog te goed van mij.
Anders zien lullie mij vanavond nog (hé m'n gebitje begint weer te etteren):huh::)

O zoefffffff daar was Cooooootje weer. Dag Cootje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het mooi van je vind, dat je het forum vandaag heb opgezocht Lin.
Ook vond ik het herkenbaar waar jij en jetset het over hadden met elkaar.
Geen hulp willen eigenlijk, maar eigenlijk zoooo graag geholpen willen worden.
Raar mechanisme vind ik dat nog steeds.
Wat ikw el geleerd heb, is dat je het toch echt altijd zelf moet aangeven, als je verder geholpen wil worden.
Hoe lastig dat ook is, maar echt het werkt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha gelukkig Igor,
Ik wilde je vragen waar je nou gister toch was toen je het zo moeilijk had???
Waarom kwam je niet op het frum, dan hadden we elkaar kunnen ondersteunen.
Ik ben zeker vandaag de hele dag nog blij geweest dat ik het gister wel heb gedaan.
Dus ik ben echt nieuwschierig naar je antwoord als je die wilt geven??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...