bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Jet het is heel goed dat je het aangeeft hoor, het is alleen soms moeilijk omdat ik niet weet wanneer wel of niet omdat sommigen juist het gevoel hebben dat ze niet genoeg gehoord worden. Daarom goed dat je schrijft dat je ff geen vragen wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ik begrijp je helemaal Jetset. Ook ik heb er vaak last van als ik het moeilijk heb. Aan de ene kant wil ik het niet delen, maar ergens toch ook weer wel. Daarom ben ik nu hier ook gekomen op de D&D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 goedemiddag allen,ik kreeg net een sms van Will....hij is okay...en meer in zijn voordeel dat hij had gedacht...maar is te moe om op het forum te komen...morgen zal hij weer present zijn...------------Er wordt aan je gedacht, rekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Inderdaad een goeie overgang naar het koken. Lekker veilig om over courgettes en zuurkool te kletsen. zeker nu het zo zachtjes aan tijd wordt om de keuken in te duiken. maar mischien moeten we het maar gewoon proberen een beetje meer van ons zelf te laten zien jetset. Niet alleen maar de stoere praatjes als het goed gaat en ik die altijd stil zwijgend meelees. Ik begin ook behoorlijk vaag te worden. Ben ook nog steeds droog. daar ligt het niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Nee Jet geen vieze praatjes vlak voor het eten. Hihihihi. Mochten we vroeger ook niet.P.P. had een lekker recept net. Maar gauw ff genoteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 vieze praatjes voor het eten ik zag laatst een grote hond die zat te poepen en hij draaide zich om en vrat het zo op.smakelijk eten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Het moeilijk hebben betekent ook, je heel kwetsbaar voelen. Dan kunnen mensen je ook pijn doen.Maar goed ik zit met een ander probleem. Ik weet niet wat ik eten moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Dank je Igor, nou eet ik dus maar niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Deal, jetset. Bedankt allemaal, voel me ook weer wat beter. Er is hier een hond die uitgelaten wil worden en dan duik ik de keuken in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi allemaal.Smakelijk eten voor de eters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 hoi Desi alles oké ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi lieve mensen..hier al lekker gegeten..vandaag lekker naar de kapper geweest...donker blond gewoorden...maar niet dom...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Droog wel maar relatie is knudde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Wat jammer voor je Desi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 en verder dees gebeurt er nog iets van opname of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Lin:)Jet fijn te horen dat het weer wat beter gaat met je.Susan goeie middag,Dees, vervelend allemaal zeg. Ja vorige week had je het er ook al over. Zit er nog de kans ik dat het weer wat beter gaat worden.als je er niet op wilt antwoorden dan heb ik daar alle begrip voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ik kan op het moment ook moeilijk delen, het zit me allemaal te hoog op het moment.Intake gesprek is overmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 weet nog niet wat er gaat gebeuren. Is nog erg onzeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ja mijn dochter is gewoon thuis. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Vreselijk om te leven in onzekerheid Dees, je hebt nergens geen houvast meer aan. Je weet niet meer waarje aan toe bent. Gaat het slapen nog wel een beetje of lukt dan nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 PP er moet IETS gaan gebeuren. Zeker zie ik er tegenop. Heb al ergens anders geprobeerd voor een echt goede opname maar was niet te betalen. waar ik nu de intake heb kan ik heel slecht achter staan. Ik ben er al eens geweest en kan niet zeggen dat ik er wat aan heb gehad. Waarom zou het nu dan wel zijn.Ik zie wel, ik ga het gesprek wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ja Bol. Die onzekerheid is het ergste. Slapen gaat zo,zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 PP: IK heb een van de particuliere benaderd. Wordt vergoed door verzekering maar.... een eigen bijdrage van 175,-- euro per dag voor 7 weken opname. Moest ik toch ff slikken. Ken er nog een waar dit ook zo geregeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Lieve Desi..ik hoop dat alles goed komt voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden