Spring naar bijdragen

donderdag 7 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen ook van hier!
Had al ff wat bijgelezen, jammer Tas en Houtje gemist.

Euhh...voor mij ff geen koffie, dankje.
Eks ik voelde vannacht met je mee! Heb ook mn trek weg zitten snoepen en heb dat ernstig moeten bezuren, hing om 4 uur als dweil over te geven.
Ben nu nog niet lekker, ook buikpijn, bah, stomstomstom dat gesnaai ook:$

Leef ook met Bethanie mee; als je leest: sterkte, meissie, ik vind dat je het hardstikke knap gedaan hebt gisteren:present:.

Heftig verhaal idd van jou, Bol.... en kijk eens wat een prachtmens er uit is gekomen:heart:

Jet, makkertje, ik heb gereageerd en hoop dat je begrijpt dat ik niet kan? En dat ik dat zelf hardstikke jammer vind?
Hihihi zou nu wel eens een èchte aai van Bol willen :D

Hm, doe luchtig maar voel me allesbehalve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, Bol; begreep ik nou goed dat jullie geen honden hebben?
Heb hier een heel lieve boxer-teef in de aanbieding van ca. 4 jaar, echt een schatje en heel mooi ook. Baas kan niet meer voor haar zorgen sinds zijn vrouw overleden is.......
Wie o wie????
Sorry, hoort natuurlijk op t dierendraadje, mja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks bijzonders Jet; ben donderdagochtend altijd vrij :)
Gelukkig maar want woensdag 's avonds ben ik altijd pas tegen half 10 terug van training.
Was gisteren weer behoorlijk vermoeiend (weg van half 3 tot half 10 da's toch zowat een werkdag en dat heet hobby :D) maar hond heeft goed zn best gedaan. Ik ook B)
Ben nu erg zenuwachtig voor werk vanmiddag.
En morgen, dan hele dag en meteen erachteraan weer een kerkgedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saar, ik heb geen honden meer maar wel een paar scheten van katten. En als ik weer aan een hond begin wil ik graag een heel oud bakkie die geen mens meer wil. zo eentje die eigenlijk ingeslapen moet worden.
Maar kun je haar niet op internet zetten? Of bij de boxervereniging? Daar hebben ze vast een plekje voor haar hoor.
Als het niet lukt dan help ik je wel.
Ja in dit weekend is er bij ons open dag. Daar zou ze ook goed terecht komen maar ik weet niet of je dat wil en of dat kan. Ik bedoel of je haar dan kunt brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het Blondie, thanxxx:heart:
Dat is nou weer de ellende met mezelf; alles willen doen en dan nog goed ook.
Maar daar hadden we het laatst al over gehad. Moet er mee leren omgaan en veranderen maar dat lukt niet ineens.
Ga nu de honden uitlaten, stumpers hebben t ook niet rustig met die rare en nachtelijke uitjes......

Latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff reageren op Bol:
dat brengen gaat dus niet lukken........
Boxervereniging is een idee, maar ze loopt wel mank, is een keer n auto over 1 achterpoot gereden. Heeft daar verder totaal geen last trouwens. Lief aangeboden maar denk dat baasje haar dan toch nog maar ff hier houdt, ze is gewend los te lopen op een heel groot erf, dus kan nog wel even.

Blondie; jaja, de pot en de ketel, hè?;)
Wandelse!!! Jij ook hênig an!

Nu weg.
Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Zo drup ook weer op de been. Naja op de been; hahaha

Jane en Adam hebben jullie een leuke dag gehad?

Herken het dat (vr)eten als je niet drinkt, net of je de gemiste calorien wil compenseren. Toch wil ik nogmaals waarschuwen dat er een grote theorie is over zoetigheid eten en alcohol. Ik houd niet van zoet en weet niet of ik het moet geloven maar schijnt gevaarlijk te kunnen zijn omdat je er juist trek door zou krijgen dus voorzichtig maar voor de zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...