igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Susan maar ik ben morgenavond na 8 uur pas rijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 zo en nu bankhangen ik val van de stoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 wat een stiltte zeg.....het lijkt of we aan mediteren zijn..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Helloooo...iemand hier???? of iedereen is gewoon aan luieren.?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik ben er...Even aan het uitbuiken van mijn ovenschotel... een recept uit een supermarktkrantje. Best lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 We hebben ook eentje gegeten met bloemkool...maar wel zwarekost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik wil met jullie delen iets dat ik heb vandag gelezen:"Beslissingen zijn slechts het begin van iets. Wanneer iemand een beslissing neemt, duikt hij in feite in een sterke stroming die hem meevoert naar een plek waar hij nooit van had durven dromen toen hij de beslissing nam."Ik moest het delen wat heeft me wel aangeraakt en laat me denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Mooi! Maar ook zware kost... Voer voor twijfelaars. Reden om geen enkele beslissing meer lichtvaardig te nemen..."He who deliberates fully before taking a step will spend his entire life on one leg." Chinees spreekwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 vandaag was het een helse dag voor me pff!! voel, me zo loom en slaperig door de antabuse! wil zo vanalles doen, maar alles is zo vermoeiend.... als iemand dit ook heeft gevoeld, graag een berichtje aub! hopelijk duurt dit ellendig gevoel nie te lang!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 den Jerre se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Beste Jerre..ik heb me vaak niet zo goed gevoel...toen ik deze week las over antonie kamerling...werd ik geconfronteerd....en ik begon te denken over de mening van relativeren...ik heb me nu in verdiep...en alles wordt luchtiger...dus ik denk dat als we serious denken over vaker relativeren , kunnen we meer genieten van onszelf...en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hey Lieve Jetset..ik heb gelezen dat je een nieuwe huis gevonden hebt....wat goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goeienavond saameven bijlezenenne Kruimel: 21.10 u CANVAS: Millennium 2e deel 1e filmen ook voor de anderen zeer de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Lieve mensen...zeg maar wat..ik begin vast, ik heb vandaag een heel leuke dag gehad op school ..veel geleerd...en morgen wordt ook leuk..heb een beurs, ben zelf als standhouder dus spannend, veel mensen ontmoeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Joehoe Bol is weer thuis.Heb collectebussen weg moeten brengen. Kwam bij mensen, belde aan, kwam een man en ik zei "Goeie avond dierenambulace."Momentje geduld "Zei hij en liep weg. Kwam ff daarna terug en stopte wat geld in de bus. ik zei "Goh wat lief maar ik moet de bus hier komen afgeven. :huh: :huh: :huh: :huh: Lachuuuuuuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Nou Lieve Bolletje..het is voor een goede doel...leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 quote: Originally posted by: igor bol was jij diegene die zulke lekkere sate maakte :$ ???? is banjo d'r nog wel dan? Och dat lief huppeltrutje van Druppie. Nee laten we dat maar niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ja Susan maar het is ook zo ontzettend leuk. Morgen hebben we open dag en ik ben van de partij. Wordt wel na afloop altijd nog veel gedronken maar dan wil ik naar huis gebracht worden. Daar heb ik nooit zo veel zin in als ik zelf niet mee kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 2 liggen er al te snurken hoezo moe.ik kruip er gauw bij, weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bollie heb je die 'kruimeldief' op 4 pootjes nog mee naar huis genomen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goedenavond allemaal even om het hoekje kijken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Welterusten allemaal,Het is hier druk zat dus ik ga er van door.Nog een laatste espresso en naar bed, morgen om half vijf loopt het wekkertje af.Slaap lekker allemaal en maak er morgen weer een mooie dag van.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 slaap lekkerwie nog leest:lips:enne Millenium is nog te zien via wereldvan.canvas.be/ooit-gemist-het-aanbod/van harte aanbevolenvolgende week begint de 2e film, ook in 2 delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden