bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ja Goed hé Jane van onze Blondie? Goeie morgen trouwens. Ja en natuurlijk alle later ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ha dat is het antwoord wat ik ook altijd gaf tijdens mn adb behandeling Blondiemaaaar met dat antwoord namen ze bij tactive geen genoegen.Vandaar ook dat ik het vraag aan je.Het schijnt (en achteraf gezien moest ik ze gelijk geven) dat je echt jezelf moet belonen voor alles waar je momenteel zo goed mee bezig bentAnyway doe wat je wilt, maar een kleine beloning recht uit je eigen hart en helemaal voor jezelfwerkt goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 is even douchen kijk zo wel weer even om het hoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ha baas Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Helemaal mee eens Witte,en een erg moeilijke opdracht voor onsmij in elk geval ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Môgge allemaal,Wat is het weer een mooie dag! Allemaal fijn naar buiten, foto's maken of gewoon genieten...Blondie van harte gefeliciteerd met je 90 dagen, geweldig knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Gaf jij ook dat antwoord bij de adb behandeling Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ik ga de was ophangenen dan voor mezelf naar buitenwaar de vogeltjes fluiten:moon:heb een fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 oeps was net weg Witteik gaf de extraatjes die ik al deedop als beliningslim he?dacht ikmaar nu zie ik ze toch echt meer als beloningen daarvoor was het meer als overleving(sauna, sporten enz)af en toe bloemen ed kocht ik alben en blijf een dochter van een Zeeuw, dus zuunig he.Maar de echte beloning is toch dat ik er anders van genietdus eigenlijk weat Blondie ook schrijft. (solly)en nu echt wegbyeHeintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 zo ben ik weer beetje nat nog ,morgen voor de nieuwkomers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goeie morgen Bloem en Jet:present:Ja denk er aan Jane het is nu Mevrouw de Bolle hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Zal er over nadenken Witte.Wat Jane zegt, ik geniet nu veel intenser van alles en daar ben ik zo blij mee dat ik dat als een beloning ervaar voor mijzelf...Bolletje, Madame !!! Nog gefeliciteerd met je aanstelling... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morgen allemaal.Wimmelt ik zie je ingelogd.Hoe is het en hou je het nog droog/Ik ben vandaag op dag 12.Gelukkig heb ik Refusal want de trek is er nog steeds vaak.Voel me verder wel lekket fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen cyntia goed hoor 12 dagen dapper hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik heb er ook zo een strijd mee gehad Jetset.Uiteindelijk heb ik wel voor mezelf bedacht dat het jezelf belonen toch een stukje te maken heeft met het " het jezelf waard vinden" om te belonenAlthans zo werkt het bij mij.Dat klinkt zo misschien wat makkelijk, maar mij god wat een strijd heb ik daar mee geleverd, nou ja geleverd... Nog steeds als ik weer wat afzak, dan moet ik het steeds weer zien te vinden.En trouw blijven aan mezelf dat ik "het"echt waard ben En ja, waar "het" dan voor staat... das ook alweer zo een zoektocht, maar ik kom steeds dichterbij mezelf, dat dan weer wel.En nu sluit ik af, want straks is de zon weer weglaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetgeachte mevrouw de Bolle: nog een tip voor je leidinggeven: een goede leidinggevende maakt zichzelf uiteindelijk misbaar!Dat ga ik zeker in de gate houden meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 zag net dat ze bijna een kilo was aangekomen joepieeee bijna weer 56 schiet op nu nog 3 a 4 te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 BloempjeBijna iedereen is blij als er wat af is.Bij jou is het het tegenovergestelde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ja cyntia dat is de andere kant van de medaille he? drankgebruik maakte me tot zombie was vorig jaar mei nog maar 42 kilo dus zag er niet uit dus bijna 14 kilo terug en daar ben ik superblij mee het lichaam herstelt zich maar langzaam hoor van alcohol .klinkt hard maar is wel de waarheid .is ff omkleden kijkt zo nog even om het hoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 hoi,Blondie wat goed van je. je hebt echt hard gewerkt. ik zou bijne zeggen dat jij naast je schoenen mag gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ziet igor nog binnenvallen middag igor alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 cynthia ook een 12 dagen? toppie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 een beetje uitgeteld maar verder alles prima.ik kom net van de sportschool dus heb de tong op de schoenen hangen en zal nu eerst even de douche opzoeken voordat iedereen hier gaat zitten sniffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Middag IgorBloempjeKan me heel erg voorstellen dat je er nu stukken beter uit ziet.42 kilo is echt richting anorexia.Gefeliciteerd met de kilo's erbij.ISorry ik lees tijdens de werkweek nauwlijks op het forum omdat ik het dan te druk heb. Alles bijlezen kost ook teveel tijd.Dus misschien een overbodige vraag.Maar hou je het nog steeds droog Igor en hoe gaat het met de therapie?En jetset jij hebt een nieuw onderkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 cyntia ik ben maandag weer eens de mist ingegaan. de theraphie gaat op zich goed er zijn wel vorderingen ik zal volgende week nog even een loei zware week krijgen ben ik bang. mocht ik een terugval krijgen dan krijg ik denk ik ook de groep gigantisch in m'n nek dus ik pas nu wel heel goed op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden