niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 den Jet se...een evenzoveel goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 en ook goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 jij ook goedemorgen, Jane...alles goed met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Kom me ook even melden;)Heerlijk uitgeslapen! Ben er pas net uit:$ Zo ergens in de natuur wandelen en daarna naar een feestje bij vrienden. Het weer ziet er heerlijk uit buiten: blauwe lucht en een zonnetje. Daar moet ik wel nog even van gaan genieten! Gisteren was het ook al zo mooi, maar toen stond ik de hele dag in de winkel...Fijne zondag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Morge Dar, of beter; goedemiddag.Het is prachtig weer idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Sorry Pareltje, er wacht mij nog een aantal tuinklusjes. Geen straf met dit weer. Ik schrijf misschien later vandaag weer even mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Zonden? Jij Jet?Vertel es. Ohnee, ik ging de tuin in. Maar lees ze dan straks wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelIk ben vrolijk en wilde dat kwijt. Alweer een uur verder. Da's lekker dan Parel. Speciale aanleiding daarvoor of gewoon zomaar. Mn tuinklusjes zijn klaar. En daarna heb ik mezelf eens een heerlijk maskertje opgesmeerd. Ik zie er weer fantastisch uit nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 iedereen een fijne zondag gehad. ik voel me nog steeds zo suf en loom als wat. Maar toch heb ik het gevoel dat het ietsiepietse beter gaat. ben nu ineens veel aan 't zweten Ach ja, vandaag is 't 1 weekje droog. Op naar meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 zweet je gifstoffen er maar lekker uit Jerre!Opgeruimd staat netjes, komt er weer plek vrijvoor energie moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goede middag,Bijna goede avond, het besluit van een prachtdag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goeie middag kanjers, Bol is weer thuis.Vandaag erg druk geweest en het bollejte wol is verkocht. Is al door 10 mensen besproken dus heb ik gezegd, verkoop het maar aan een ander, ik kom wel aan de beurt. Ik wist dat we dit hondje zo kwijt zouden zijn maar er worden ook wel eens van die oude bakkies binnen gebracht die we niet meer kwijt kunnen. Nou voor die hummels is er bij mij plek. Dat vond ik toch beter.Verder een vleermuisje opgehaald waarvan het vleugertje kapot was, een joekel van een amerikaanse Stafford gekruist met een Pitbull. Mensen wat een kalf zeg.Ook nog een witte eekhoorn, een klein katje en een paar dode dieren. Verder wat met mensen gesproken over de functie van de D.A. en wat de taken zijn van een chauffeur en bijrijder.Dus erg druk maar toch bijtijds naar huis laten brengen. Het wordt vanavond een grote zuipartij dus moet ik weg zijn.Moe en voldaan gaat de Bol op de bank liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ik schaam me kapot. Helemaal vergeten te vragen hoe het hier is gegaan. Bij het lezen van de dagdraad voelde het tenminste erg ontspannen aan. Fijn te lezen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Wat een heerlijke dag was dit in de zonEcht een traktatie dit weer in het weekendff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 goede avond.wij zijn heerlijk buiten geweest vandaag. ik wou lekker lezen in de zon, maar toen vielen zomaar de luikjes dicht tegen vieren werd ik wakker. heerlijk naar de stoeipartij van K&B zitten kijken even m'n huiswerk maken en dan maar bankhangen. ik heb m'n slaapje nog niet uit en moet er morgen weer op tijd uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Mijn eten is ook klaar.Smakelijk voor wie gaat etenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Alf je zit bijna op een jaar. wat ontzettend knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Hallo lieve mensen,Wat een heerlijk herfstweertje vandaag.Ga even lui, 2 tosties maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ~Hallo allemaal,Kost me moeite om dit te schrijven, schaam me ervoor, maar het is de laatste tijd niet goed gegaan met de drank. Ik weet de oorzaken, die weet ik inmiddels wel, maar dit hielp mij deze reis niet de eerste te laten staan. Het was de afgelopen maand een nare, hectische tijd. Al mijn katten ziek, de een na de ander, alles achter elkaar. Misschien voor sommigen idioot, maar voor mij betekenen mijn katten erg veel. Zij zijn mijn zelf gecreerde gezinnetje, dat ik helaas nooit heb gehad. Ook vroeger eigenlijk niet. Als er dan iets met ze is, komen daar een hele sloot emoties bij mij naar boven: angst, onmacht, verdriet, schuld (weet ook niet waarom ik me schuldig voel, ben er hartstikke goed voor, maar voel het wel) en heel erg veel onrust. Nu ben ik so wie so al een gejaagd, zenuwachtig type, gauw van de leg, snel gespannen. En deze onrust maakt dat ik de hele dag rond ren, als een blind paard. Ik krijg mezelf niet aan het stpppen, blijf maar in beweging. Het is vluchtgedrag om niet te voelen denk ik. Maar goed, daarna, als ik eindelijk uitgeblust en zo strak als een veer op de bank neerplof, dan is mijn energie om te vechten tegen de drank, op. En daar gaat ie dan. Vermoeidheid is een enorme valkuil voor mij, maar het niet kunnen omgaan met gevoelens nog meer. Ik ben er bang voor: bang voor die rottige pijn. ik loop er hard voor weg letterlijk. Vaak voel ik me ook erg alleen, ondanks een paar goeie vriendinnen. Die eenzaamheid zit in mezelf. Ik kan het niet goed met mezelf vinden, veroordeel alles wat ik doe. Weet echt niet waarom. Loop la jaren bij een psychologe, maar die krijgt mijn zelfbeeld ook niet omhoog gekrikt. En het rare is dat ik - objectief bezien - helemaal geen reden heb om zo te denken. Maar het zit helemaal in mijn systeem. Fout geprogrammeerd.En voor wie stoppen? ben alleen ,dus moet het voor mezelf doen en dat vind ik erg moeilijk. Witte, had jij dat ook niet, zoiets? Ik vind het mezelf niet waard of zo. Bah!Nu ben ik erg verdrietig, want Santje, mijn poezekind met kanker, moet ik een dezer dagen laten inslapen. Haar pootje is nu ook opgezet, dus dat is foute boel. En kon ik dan maar eens heel hard huilen, maar dat lukt niet. Ik wil het wel, maar mijn keel en maag zitten potdicht. En dan kijk ik naar dat lieve koppie, en dan weet ik wat zij nog niet weet. Vreselijk! Zie er zo tegenop. Maar misschien voelt ze het ook wel, ze is veel bij me en kijkt me dan aan op een manier. Pffff. Ze oogt nog goed, dat maakt het nog lastiger die beslissing. Ze gaat in ieder geval thuis in mijn armen inslapen.Dat was het voor even. Ik zit helemaal dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goh Dymph, wat vreselijk moeilijk allemaal. Weet alleen niet hoe ik je kan helpen. Zit er zelf helemaal doorheen en denk niet dat ik het vandaag red. Kan er niet echt over praten maar wat ik gister heb meegemaakt riep zoveel verdriet op wat met dingen van vroeger te maken had. En vandaag zie ik het gewoon niet meer zitten. Heb het nu wel preces een maand volgehouden maar als ik nu ga drinken kan ik daarna weer met dag 1 beginnen. Dat vind ik ook heel erg maar ik kan gewoon niet meer. Zie je aan mij heb je niks. Wens je wel sterkte en liefs, Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Nee sorry ik kan het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Sorry durf met niemand te bellen alleen smsmsen. Heb maatschappelijk werkster gesmst. Misschien kan ik jou smsen. Als het me lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Dymph,Meisje, wat moeilijk allemaal voor je,Misschien helpt het om het hier allemaal een beetje van je af te schrijven,Beth,Ook jij hebt het erg moeilijk lees ik.Praat,schrijf erover, maar ga niet drinken,daar krijg je spijt van en komt er ook nog een kater en schuldgevoel bovenop.Blijf bij ons, en wij proberen je er doorheen te slepen.Oke?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden