lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Bolletjeje was je icoontje verloren onderweghier is ie weer:sun:Goed vasthouden allemaal met deze gladheidik hoor er eentje vals zingen steedsoh ben ik dat zelf?Nou dan zal ik maar even gaan dirigeren1, 2, ja daar gaat ie!mooi frummers, alsof we hier het hele jaar op geoefend hebben:moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 :moon: Jaldaldeeeeee....... :moon:Ook ik zit in de arreslee !!!! Zingen kan ik niet zo mooiik luister wel naar julli zoets gevooi (is dat een woord ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Han,Ik heb ook steeds problemen bij het beantwoorden van berichten. Dan krijg ik de melding dat de server onbereikbaar is. Ik krijg het idee dat het aan mijn eigen provider ligt heb jij toevallig ook ZIGGO?Ik vind jou ondertekening erg goed. Nu ik niet meer drink komt het leven weer 'vol' binnen, compleet met alle problemen, die ik probeerde te ontwijken met alcohol. Maar natuurlijk ook de leuke dingen hoor, ik ben 's morgens blij dat ik 's avonds niet gedronken heb. herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heje Martens, leuk dat je er bentenne meezingen ja, geen gemopper hier in de sleeen reclame maken mag nietook geen negatieve dus.Verder gaat het goed met je lees ik hier en daarok hortsik, vort ....................... toch wel mooi he die witte wereld zozelfs met dooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik glibber er ook nog net op tijd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Jane, natuurlijk zing ik mee, ik heb tenslotte mijn gitaar bij me. Enne, ik mopper alleen maar even op mijn verbinding hoor, die valt soms weg en dat is erg irritant als je net een heel epistel hebt geschreven. En dan nu: op naar de volgende uitdaging! Tot vanaaf allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Jane, natuurlijk zing ik mee, ik heb tenslotte mijn gitaar bij me. Enne, ik mopper alleen maar even op mijn verbinding hoor, die valt soms weg en dat is erg irritant als je net een heel epistel hebt geschreven. En dan nu: op naar de volgende uitdaging! Tot vanaaf allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 En....zitten we nog droog ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Helemaal Woman!!so far so good!!!!Doorgaan hoor, ondanks je t nu niet echt heel leuk vind.Gelukkig maar dat voor jezelf vast staat, dat je niet meer wil drinken.....We kunnen niet zonder onze arresleebegeleidster;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Helemaal drooggehouden Woman! Terwijl vanavond de flessen wijn, bier en ameretto toch echt onder handbereik stonden. Ook nog een levendige discussie over alcohol in het algemeen ontketend, op zich wel aardig om te zien hoe mensen hun alcoholgebruik zitten te bagatelliseren zoals ik dat ook altijd deed. Bijkomend voordeel, mijn vrouw heeft een hekel aan autorijden 's avonds laat en dat kan ik dus nu weer mooi doen, nóg een reden om niet te drinken. Dat gaat goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ondanks dat de mensen waar ik was wel alcohol dronken.had ik geen enkele moeite niet te drinken.Zij weten allemaal dat ik niet drink.En zij dronken allemaal met mate.Dus een geslaagde dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 goed zo Albertina, het is prettig als je in je omgeving gewoon kunt zeggen dat je niet drinkt en dat mensen er rekening mee willen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 goed zo Albertina, het is prettig als je in je omgeving gewoon kunt zeggen dat je niet drinkt en dat mensen er rekening mee willen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dat wordt overnachten in de slee. Durf er niet uit te stappen hoor, blijf mooi zitten. Dekentjes pakken en tegen elkaar aan kruipen. Ergens een kerststal opzoeken waar we kunnen schuilen. Ik denk zomaar dat ik 27 december ergens heel erg blij mee ga zijn: GEEN KATER !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 en wel ons al die tijdin die slee weten te houden Womankomplimentenik zit ook heerlijken val al bijna in slaapWitte en AR geven lekker veel warmte afbegin al te sooeeezzzzzzzzzzen kgnrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Van zulke geluiden val ik dan weer in slaap.Ben blij woman, is goed idee geweest ons pact.Heb kerstnacht en 1e kerstdag, overleeft waar ik zo tegenop zag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 ach wat is die Witte lief als ze slaapt, ons nachtbrakertjeen die AR goh ik wist niet dat hij snurkt!en dat zonder borrelbij jou valt het mee hoor Alfen die sledehonden die maar nooit moe wordenkomt door onze energie zegt Kitin elk geval een heerlijk ritme en fijn sfeertje,denk dat ik nog ff een klein tukkie ga doenkater Carlo is ook verstekeling en ligt echt te prrrrrrrrrendus misschien werkt dat voor mij als meditatie-mantratot laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Heeeeeee Wakker Worden Slaapkoppen!!!!!!!Ik heb hier een mega dienblad met thee, kof, cappuccino, zagen jullie niet dat we dooreen Kof-Inn reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 He Houtje, sliep ik net weer lekker,nah ja, toch wel fijn anders kom ik vanavond niet weer in slaapdoe mij maar koffie met pannekoek, kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Wat is het inmiddels al gezellig in de slee; gelukkig passen we er allemaal ruim in.Ik ben de 24e al ingestapt; had het nog niet op het forum laten weten, maar zat stil in het hoekje van jullie aanwezigheid te genieten, daar onder die blauwe deken...Heerlijk niet te hoeven nadenken over wel of niet een glas; gewoon alc.vrije wijn gedronken en niets uitgelegd aan de wel-drinkende familie die er gisteren was. Toen iedereen weg was en de kinderen naar bed heb ik alleen buiten een sigaret gerookt en bedacht dat het wel heel lang geleden was dat deze dagen voor mij zonder alcohol voorbij gingen (behalve tijdens de zwangerschappen). Wat fijn te merken hoe makkelijk het zo in jullie aanwezigheid is om afspraken met mezelf na te komen!Maar zing vooral nog even door; ik hoor het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 OK Alaine, stille genietster(ging het ook zo met de alco? in stilte genieten:D)maar nu ontsnap je niet meer aan onze aandacht hoor, hup meezingen jij:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Zooooooooooo, over 10 minuten (als ik dit schrijf) is het GEEN KERST MEER. Maar ik maak de rit gewoon morgen even af,wie rijdt er morgen nog mee?Ik heb een gruwel aan zondagen, en na al die drukte verwacht ik een mega-inkakker. Dus ik blijf gewóón zitten. Ik zie wel waar de slee naar toe rijdt. Ik vind het prima, de reis is interessanter dan de bestemming zeg maar!Ik heb nog een kratje Spa Rood achterin gezet en een doos paprikasjips. Mijn draagbare Teeveetje aangezet op het R&R tribute op Ned3. Weer eens wat anders dan die Kerstjengels.Iemand een Spaatje en een Sjippie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 doe mij maar een sjippie Hout, heb mijn eigen maltje bij meLekker ritje zo en aangezien de sneeuw aan het verdwijnenis maar eens richting stal voor een pauze, er komt weer nieuwe sneeuwaan, dus even rust in de tent, ff bijkletsen en opmaken voor de 2e feestronde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goed idee Houtje, ik fietste vanavond langs de kroeg die lonkte en riep. Ik weet niet of ik doorgefietst had als ik niet met mn groene pilletje in de slee had gezeten. Lonelyness is such a drag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goed idee Houtje, ik fietste vanavond langs de kroeg die lonkte en riep. Ik weet niet of ik doorgefietst had als ik niet met mn groene pilletje in de slee had gezeten. Lonelyness is such a drag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden