Spring naar bijdragen

Droge Arre Slee Pact


Otje

Aanbevolen berichten

Bolletje
je was je icoontje verloren onderweg
hier is ie weer:sun:
Goed vasthouden allemaal met deze gladheid
ik hoor er eentje vals zingen steeds
oh ben ik dat zelf?
Nou dan zal ik maar even gaan dirigeren
1, 2, ja daar gaat ie!
mooi frummers, alsof we hier het hele jaar op geoefend hebben:moon::moon::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han,

Ik heb ook steeds problemen bij het beantwoorden van berichten. Dan krijg ik de melding dat de server onbereikbaar is. Ik krijg het idee dat het aan mijn eigen provider ligt heb jij toevallig ook ZIGGO?
Ik vind jou ondertekening erg goed. Nu ik niet meer drink komt het leven weer 'vol' binnen, compleet met alle problemen, die ik probeerde te ontwijken met alcohol. Maar natuurlijk ook de leuke dingen hoor, ik ben 's morgens blij dat ik 's avonds niet gedronken heb. herkenbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal drooggehouden Woman! Terwijl vanavond de flessen wijn, bier en ameretto toch echt onder handbereik stonden. Ook nog een levendige discussie over alcohol in het algemeen ontketend, op zich wel aardig om te zien hoe mensen hun alcoholgebruik zitten te bagatelliseren zoals ik dat ook altijd deed. Bijkomend voordeel, mijn vrouw heeft een hekel aan autorijden 's avonds laat en dat kan ik dus nu weer mooi doen, nóg een reden om niet te drinken. Dat gaat goed zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt overnachten in de slee. Durf er niet uit te stappen hoor, blijf mooi zitten.
Dekentjes pakken en tegen elkaar aan kruipen. Ergens een kerststal opzoeken waar we kunnen schuilen.
Ik denk zomaar dat ik 27 december ergens heel erg blij mee ga zijn: GEEN KATER !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach wat is die Witte lief als ze slaapt, ons nachtbrakertje
en die AR goh ik wist niet dat hij snurkt!
en dat zonder borrel
bij jou valt het mee hoor Alf
en die sledehonden die maar nooit moe worden
komt door onze energie zegt Kit
in elk geval een heerlijk ritme en fijn sfeertje,
denk dat ik nog ff een klein tukkie ga doen
kater Carlo is ook verstekeling en ligt echt te prrrrrrrrren
dus misschien werkt dat voor mij als meditatie-mantra
tot laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het inmiddels al gezellig in de slee; gelukkig passen we er allemaal ruim in.

Ik ben de 24e al ingestapt; had het nog niet op het forum laten weten, maar zat stil in het hoekje van jullie aanwezigheid te genieten, daar onder die blauwe deken...
Heerlijk niet te hoeven nadenken over wel of niet een glas; gewoon alc.vrije wijn gedronken en niets uitgelegd aan de wel-drinkende familie die er gisteren was. Toen iedereen weg was en de kinderen naar bed heb ik alleen buiten een sigaret gerookt en bedacht dat het wel heel lang geleden was dat deze dagen voor mij zonder alcohol voorbij gingen (behalve tijdens de zwangerschappen).
Wat fijn te merken hoe makkelijk het zo in jullie aanwezigheid is om afspraken met mezelf na te komen!

Maar zing vooral nog even door; ik hoor het graag!:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooooooooooo, over 10 minuten (als ik dit schrijf) is het GEEN KERST MEER. Maar ik maak de rit gewoon morgen even af,
wie rijdt er morgen nog mee?

Ik heb een gruwel aan zondagen, en na al die drukte verwacht ik een mega-inkakker. Dus ik blijf gewóón zitten. Ik zie wel waar de slee naar toe rijdt. Ik vind het prima, de reis is interessanter dan de bestemming zeg maar!

Ik heb nog een kratje Spa Rood achterin gezet en een doos paprikasjips. Mijn draagbare Teeveetje aangezet op het R&R tribute op Ned3. Weer eens wat anders dan die Kerstjengels.

Iemand een Spaatje en een Sjippie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...