Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Hallo Will, goedeavond,Vol vertrouwen voor morgen?Maar als de rechter nu bepaalt dat je daar nog 6 weken mag wonen, ga je dat dan ook doen?Lijkt me afschuwelijk, met zo 'n mens onder één dak.In elk geval succes en sterkte voor morgen,Harry
Bethanie Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 sterkte Wil en of ik er nog iets mee ga doen? Misschien, weet niet of ze het begrijpen. Heb het vandaag in mijn dagboek geschreven, misschien dat ik daar iets mee kan. En een vriendin is wel een goeie daat kan ik wel mee praten. Weet ook niet of ze het begrijpt.
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goh, Bethanie...Ik was erg aangedaan door je verhaal wat je schreef over je ervaringen in dat pretpark en dat waterorgel... ik werd er echt emotioneel van; ook zo treffend dat je dat kind Beth in jezelf benoemt...Heel herkenbaar, ik vond als kind die waterorgels ook geweldig... en vooral betoverend, die kleuren en dat waterspel... geweldig is dat. Ik vind dat ook nog steeds heel mooi. Vroeger was in Valkenburg (Limburg) in het Sprookjesbos ook zo'n waterorgel, ik heb dat toen ik vooraan in de 30 was ook nog eens bezocht en vond het toen nog steeds even mooi als kind...Wat rot voor je dat die vriendinnen geen rekening met jou hielden, dat is echt niet tof.Ik kan me voorstellen dat je daar in je eentje steeds verdrietiger zat te worden...Hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter met je, en wel goed dat de medicijnen aanslaan...Heel veel sterkte, en SAMEN STAAN WE STERK!!Liefs, Tobbertje:present:
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Zo, ik kwam hier weer even voorbij gepiept, ik moet nog een machine was op gaan hangen, bedenk ik me ineens... helemaal vergeten door het mooie weer vanmiddag...Heb dik anderhalf uur met de hond gewandeld en ben die was dus helemaal vergeten...Het was voor mij weer een geslaagde dag, ouders op bezoek gehad, van het weer genoten samen met de hond en nu even mijn mailtjes checken, en dan ga ik dadelijk maar weer eens aan de thee met ontbijtkoek... mijn momentje voor mezelf...Lekker muziekje aan, boek erbij... en dan is er alweer een droge dag voorbij voordat ik het weet...Morgen begin ik aan dag 44 droog en dan neem ik ook de eerste weer NIET!Lieve medestrijders/kanjers: ik wens jullie een fijne avond en welterusten voor straks.tot morgen!Liefs, Tobbertje >> ToPPertje
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bethanie, wat een onwijs naar verhaal heb je opgeschreven, ik kan mij zo goed voorstellen dat je dan alleen nog maar wil drinken om er vanaf te komen, zo herkenbaar! Ik wens je veel sterkte en kan je alleen een hart onder de riem steken. Ik heb net een rotweekend achter de rug en zou het zo graag willen verdoven. Zullen we het samen niet doen vanavond? Ik zie je morgen weer om te lezen hoe het gegaan is, oké.
Bethanie Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Martens, we gaan het samen niet doen. Vind dit erg eng maar het is een deal.
igor Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Wil het spandoek hangt al voor je ik heb m'n nette pakje al klaargelegt, ik neem aan dat ik weer op je schouder mag meekijken?? K&B flink geborsteld, nageltjes geknipt en zal ze morgenvroeg nog extra de tandjes poetsen.
igor Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen weer gezond en vrolijk op
Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Welterusten allemaal,Hele fijne nacht en morgen een mooie dag, zal jullie niet zo vroeg wakker maken,Slaap lekker,Harry
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Sorry dat ik te vrijpostig was maar de deal staat.
lady jane Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 ondersteunend vind ik je Martensen dank je Beth voor je verhaalwas ff in de saunaen kijk a deal is born!prachtig toch hoe dit werkt?
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik zit er gelijk weer in, of ik niet weg geweest ben
Mupke Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Waar was je dan al die tijd Martens? Aan de datum te zien zit je al enige tijd op AdB. Had je je verstopt?
Mupke Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Den Niwi se.Je bent hier net op tijd.
Mupke Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik zoek nog iemand die me wil instoppen Niwi. :$ Welterusten allen.
Mupke Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Durf ik toch niet? Dan krijg ik ruzie met mevrouw Niwi. Jij ook trouwens! Nu ben ik echt weg hoor.
will Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bedankt iedereen voor de steun, het zal nodig zijn. Ik heb jullie ook allemaal gevoeld verleden week, en morgen gat het niet anders zijn.Ik kruip er in, wil sterk en vooral helder zijn morgen.Doei doei
niwi Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 maariersie....den Will se...moet ik jou ook nog instoppen?...als ik terugkom van Mup...
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 mupke, ik heb in het voorjaar een enorme inzinking gehad en er is veel gebeurt mijn drankzucht speelde daardoor ook weer op en ik heb het lang niet droog gehouden, daarmee heb ik AdB ook in de steek gelaten, het was allemaal te erg. In mei heb ik uiteindelijk heel hard 'help' geroepen en langzaamaan kom ik wel weer op koers. Ik ben er nog niet maar wel op de goede weg. En nu kan ik eindelijk de draad hier ook weer oppakken.
Martens Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Mensen, ik ga slapen, morgen weer een lange dag. Iedereen veel sterkte en nuchterheid toegewenst en morgen zonder kater weer op. Dank Niwi ik zal zeker waakzaam zijn. Maar ik lig al in bed en deze avond ben ik droog doorgekomen.
Bethanie Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Martens, nu heb ik een deal met je gesloten maar weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden