Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bedankt Bloempje voor je reactie.
Maakte me al zorgen dat het de rest van mijn leven zo zou blijven...Zie nu al op tegen de feestdagen en weet dat ik het eigenlijk per dag moet bekijken...Maar toch!
In ieder geval goed om te horen dat het beter gaat worden op den duur...

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hé goeie morgen kanjer Jet,
Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Markten of zo? Of heb je het te druk daarvoor. In ieder geval iets leuks doen voor jezelf? Je hebt het verdiend hoor want wat ga jij toch goed hé?:)

Den Niwi se. Onze Woestijnvos:heart:

Geplaatst

goeiemorgen allemaal! al veel gebabbel hier zo :)
de nevenverschijnselen zijn al lichtjes minder. Kan me al iets beter concentreren bij wat ik doe. Ook het typen gaat al beter! Dus da's positief eh!

Meer dan een week droog nu! Samen blijven we ervoor gaan!

nu beginnen met werken!

groetjes

Geplaatst

ik snap dat gevoel ekstertje dat je tegen de feestdagen aanhikt ,maar draai het eens om je zal nuchter de kerstdagen doorkomen alles meemaken genieten en meer de kerstsfeer voelen ,toen ik nog dronk dronk ik juist die dagen niet om dit mee te kunnen maken en beleven ik heb zelf zin aan de feestdagen dus probeer er een eigen draai aan te geven meis je zal zien en beleven dat je het mooi gaat vinden en je bent dan ook al weer 5 maanden zonder he? ik vind dat je het heel goed doet :present: super hoor

Geplaatst

feestdagen pact? ik was vorig jaar ook zo nuchter als een kalf hahaha heb nog lekker gedanst en vond alles heerlijk ja ik heb genoten, de duivel niet meer op de hielen zalig is dat .

mij heb je hoor jetset voor feestdagenpact helemaal mee eens

Geplaatst

Jet; spannend hoor met dat huis, maar gaat je lukken, vast en zeker:present:
Zo te zien heb je niet alleen de schuur maar ook je koppie opgeruimd gisteren? :heart:

Pffff ja de feestdagen............
De uitnodigingen en afspraken beginnen nu al te komen, man, wat baal ik daarvan.
Een pact voor de feestdagen? Pact of niet, zal waarschijnlijk veel hier zijn om alle triggers te doorstaan denk ik zo :angry:........

Jullie tellen zo braaf...........ik weet het niet meer.
Is dat struisvogelpolitiek? Geen idee. Weet dat ik in juni dacht helemaal te stoppen en toen toch nog een keer of 2 voor de bijl ben gegaan maar ik tel niet. Duiveltje dat me wil beschermen/verleiden???
Heel erg, moet bekennen dat ik gisteravond zelfs overwogen heb om naar een kennis te gaan die me zeer waarschijnlijk wijn had aangeboden.....De vorige keer ben ik er aangeschoten vandaan gekomen en ik heb het dus niet gedaan maar o,o,o wat was de verleiding groot, bah.

Zo, nu weer verder anders schiet ik op deze vrije dag niet op en er móet veel gedaan worden, doordeweeks komt er ook al niks van terecht.

Tot later en: good goan :present:

Geplaatst

Feestdagenpact....klinkt als een goed idee. Zal ik tegen die tijd eens in het leven roepen, lijkt me nu nog wat aan de vroege kant;)

Jet:
Had het al eerder in dit draadje gevraagd, maar had je nu een nieuw huis?

Geplaatst

Spannend lieve Jet zeg met die stukken maken. Moet je nu dadelijk veel verhuizen? Nou het lijkt me in ieder geval wel leuk om te doen.
Ik ben inderdaad vorig jaar na de kerstdagen gestopt (geloof ik) Het lijkt allemaal nog zo kort geleden.
Ik weet wel dat ik heel huiverig was toen. Wel of niet mee doen. Ja ik stond toen nog zo dicht bij de drank. Wist niet of ik het helemaal op zou geven. Ik zie dat vandaag de dag hier nog vaak gebeuren.
Ja en waarom het me gelukt is om zo lang droog te blijven kan ik alleen maar raden. Veel op het forum zijn. Als je trek krijgt, melden. Maar dan moet je over een levensgrote drempel heen want je moet iets bekennen en toch opgeven n.l. het voornemen om te gaan drinken. Heb het nog niet zo lang geleden ook gehad, maar toen wel gemeld. En als je dan over die drempel heen bent en het inderdaad meld, dan is de opluchting zo ontzettend groot. Dan is de overwinning op jezelf zo'n ontzettend fijn gevoel. En daar denk ik dat ik zo sterk van word.

Geplaatst

Ik zal zeker moeite hebben op 31 december want dan word ik heel emotioneel, het gevoel van mijn familie missen wordt sterk....en natuurlijk hier met vrienden die gaan zeker drinken...maar ik wil nog niet over denken...anders word ik onrustig

Geplaatst

Eks. dat is niet te vroeg hoor om nu een pact in het leven te roepen. Doe maar, dan kunnen we al aan het idee wennen. Ik doe in ieder geval mee. Voel me sterk genoeg. Misschien ook leuk om iets met de kerstdagen te gaan doen op de p.c. Iets waardoor we ons op concentreren. Of opschrijven hoe we de kerstdagen in gaan vullen of zo.

Geplaatst

Goeie morgen Witje en Piet.:heart:

Maakt inderdaad niet uit Eks. waar je het neer zet, en voor mijn gevoel kan het niet vroeg genoeg zijn. als iemand z'n naam er onder zet staat het vast. Dan kan het nog wel fout gaan maar misschien toch wat moeilijker. en delen op die dagen is extra belangrijk dan.;)

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!! Wat knap houden jullie vol zeg! En hou dat maar zo, ik heb een enorme terugval gehad en het is echt helemaal niks, brak, geen energie, willen stoppen en steeds maar uitstellen. Maar vanaf nu ga ik er weer voor, vandaag drink ik de eerste niet!

Geplaatst

Ik heb ff het draadje van vorig jaar omhoog gehaald zodat jullie kunnen lezen hoe je ook de feestdagen met elkaar kan doorkomen.
Ik stel voor dat we de slee gewoon weer van stal halen
en er nieuwe inspirerende mensen in laten stappen.;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...