Spring naar bijdragen

dinsdag 12 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Het overlijden van een kat/poes is een droevig verhaal, altijd, omdat het je vriend/vriendin is geweest, soms jarenlang (bij mij was de oudste toch mooi 16 jaar incl. verhuizing van Spanje naar Nederland), en het blijft een verlies. Sommige mensen zijn gek op honden en zeggen dat de kat geen mensenvriend is, ik heb anders beleefd en beleef nog steeds anders; ieder zijn ding. Dympf; huil, lach, en beleef alles intens en met zo min mogelijk drank zodat je er straks helder op terug kunt kijken!
Slaap zo goed mogelijk straks en we houden contact!
Iedereen welterusten en sterkte, het blijft volhouden = topsport!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroege slapers hier allemaal tegenwoordig. Tsja, de nachtploeg is ook al een tijdje verdwenen hier. En komen ook vast niet terug.
Ik ben zo onhandig geweest nog een cola te nemen. En nu moet die eerst op want weggooien doen we niet met eten/drinken. Ouwe generatie he? :huh: En dan moet ik nog een kop thee. Rare vrij nieuwe gewoonte. Ik heb mezelf aangepraat dat ik goed slaap als ik voor het slapen gaan thee drink. Of zou het echt zo zijn? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dol op alle dieren en volgens mij maakt het niet uit hoe oud en of het een cavia is of een kanarie. Het is je maatje en ja doet altijd pijn er afscheid van te nemen.
Gisteren lag er een dood roodborstje in de sloot en de tranen biggelden over mijn wangen want zo'n watje ben ik ook wel weer voor een vreemd diertje. Troosstte me maar dat hij/zij in elk geval niet ten prooi is gevallen aan een kat en met zijn mooie borstje zal hij prachtig zijn op de regenboog-brug.

Geloof je nu nog in sprookjes drupje? Nee maar hoop er nog steeds in dus wie zegt mij dat elfenbankjes niet bestaan? Wie zegt dat er hier GEEN hiernamaals is als er nooit iemand terug gekomen is om het te zeggen?

Niemand heeft zekerheid maar heeft veel te maken met geloven want dat is geloven dus het niet zeker weten. Zeker is wel dat de regenboog bestaat en die goudpot zal er miss ook wel zijn maar dat zien we hier op aarde niet.

Ik denk te zwaar. Huppeltut uit en op tijd naar bed om morgen weer de stal te gaan pimpen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, wat prachtig, wat troostend, kreeg er kippenvel van. Dank je! Ook Hermie, je bent zelf al zo druk met van alles. En Rapilos, jij ook natuurlijk.
Ga het ook overtypen om het vaak en vaak te herlezen. Lastige avond nu, blijf maar aan haar denken, beleef dan alles weer als gister. Van: oh ja, toen ging ze bloeden en oh ja, om twaalf uur bij de dierenarts. Hartverwarmend jullie steun. Ikzelf leg altijd hun bandjes met belletje en kokertje onder mijn kussen de eerste tijden. Elke avond een dikke kus erop. Vannacht voelden twee van mijn andere katten me goed aan, leek wel. Dylan en Mimi kropen in mijn armen, de lieverds. Ben nu kapot, hele dag koud gehad en alleen maar aan het trillen geweest. Word nu pas beter. Stom hé?
Trusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Dymph is niet stom. Verwerk het op jou manier dat is het beste. Denk dat ze het voelde dat het nu tijd was want anders werd het vrijdag dus ze heeft uitstel willen sparen voor jullie beide en dat is liefde voor elkaar. Houden van is ook afscheid kunnen nemen en dat hebben jullie goed gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik toch ook nog even zeggen wil wat ik niet van plan was omdat ik er niet over kan praten, maar het gaat helemaal niet, daarom ben ik vandaag ook niet op forum geweest. Nu pas dus en moet dit toch nog even kwijt. Voelde me zo naar steeds dat ik liever dood wilde, maar dat is nu juist wat ik niet wil. Er komen zulke verschrikkelijke gevoelens naar boven nu dat ik me er geen raad mee weet en niet weet waar ermee naartoe te gaan. Vanavond weer door stad gelopen, net als gister. Het gaat gewoon helemaal niet meer goed. Kan morgen ook weer met dag 1 beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, dan begin je morgen weer met dag 1. Je bent heus niet de enige hier die stopt, en toch weer begint. En opnieuw stopt en ... Uiteindelijk wordt het gemakkelijker denk ik. Maak gebruik van de hulp die je kunt krijgen. Misschien hier op het forum, en misschien bij VNN. Maakt niet uit. Je bent ermee bezig en je gaat de vorm wel vinden. Niet afhaken in ieder geval. Dat je gedronken hebt betekent niet dat je doel onbereikbaar is. Het kost je meeer tijd dan je gehoopt had. Maar toch maar stug doorgaan!
Komt goed.

* correctie van tikfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dymph, ook mijn oprechte innige deelneming voor je verlies. Ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn.

Hermie en mup, ik begrijp jullie reactie en het geeft niet. Ik weet best mijn deel in "onze" ondergang, maar dat hebben we hier allemaal al wel gehad. Waarom heb ik dat gedaan ? De kip of het ei ? Liefde te kort, warmte of genegenheid ?? Het maakt eigenlijk allemaal niet zoveel meer uit vind ik. Daar zijn we over. Ik heb dingen misdaan, zij ook, maar om nu in de rechtzaal te gaan moeten zitten, vlak voor we een cmpromis hadden via de notaris om me één maand vroeger buiten te krijgen dan dat ik zelf vertrok ?? Ja wadde.
Een hele zware agressieve alco zonder scrupules, die alles op zen facebook (kom ik 1A a 2x per maand is ff op) zet en tot op de dag van vandaag elke dag strontzat rondloopt. Leuk is anders om te horen hoor. Buiten mijn crash op 12/9 heb ik zo goed als niets meer gedronken. Dacht ze nu echt dat ik haar de pap in de mond ga geven ? Heb verleden week nog "onze" zoon met de motor weggebracht naar een feestje. Een 400 kg zware bak, daar moet je eens een keertje dronken mee rijden. Welke rechtgeaarde moeder zou haar zoon toevertrouwen 's avonds aan een zware agressieve alco op de motor ???
Als ik van de nachtshift kwam en uitsliep, stond ik op en staan mijn eitjes klaar samen met een kop thé. Hoe bizar vinden jullie dat allemaal ??
Gisterenavond had ze nog spaghetti klaargemaakt en hebben we met zen 3 rond de tafel m-lekker gegeten, om vandaag dan te zijn uitgecheten voor een dronken beest.
Mijn maag draait er nog van rond !!!
Toen ik dronk was ik altijd een plezante zatte, een vrolijkerd, tot het te veel was en dan hing ik, was een vod, deed nooit iemand kwaad, of zocht nooit ruzie, jamais. Nooit enige boete van dronkenschap, of vechtpartij, vandalisme, noem maar op. Nooit politie hier thuis geweest voor gezinssituatie enz enz.
Ze haalt nu zelfs aan dat ik nog steeds naar mijn favoriete taverne stap. En dat is zo, maar ik drink daar av bier en frisdrank. Onwaarschijnlijk allemaal.
Natuurlijk is ze gekwetst, dat weet ik, dat kruis moet ik dragen, maar ook zij is nu al maanden met men beste maatje bezig. Dat is niet gezegd in de rechtbank hoor !!!

Och ik word alweer woest als ik er aan denk. Waarom nu op deze manier, ik begrijp ze niet. Voor 1 lousy maand, komaan seg. Ik ben bijna niet hier, slaap veel bij familie en als ik hier ben loop ik ze zoveel mogelijk uit de weg. Het is een echt bloedhond geworden, zeg dat ik het heb gezegd.
En als ze nu nog verder dwars gat liggen, loop ik kans om mijn pasgekocht app te mislopen en sta ik gelijk meer dan 4 maand achter. Ben er gewoon ziek van !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...