Spring naar bijdragen

and its me again donderdag 14 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

Nou Bol,
Bij de echte H. doe ik mee aan een soort briltotaal plan.
Omgerekend, betaal ik daar maar 126 per jaar voor, en mag dan elk jaar een nieuwe bril uitzoeken.
Dunste glas, variafocus, wat wil ik nog meer.
Op mij verliezen ze dik, want bij de plaatselijke opticien, betaal ik wel over de 1000 euro voor die soepglazen van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen voor wie dit leest.

Ik had mij pas aangemeld en voorgesteld, maar ben door omstandigheden even niet online geweest.
Is een heel verhaal, ga ik ook niet opschrijven pfffffffffff. MAAR ondanks alles ben ik toch nuchter gebleven, en daar ben ik zelf best blij om.
Toch voelt het 's ochtends wel alsof ik de vorige dag behoorlijk gedronken zou hebben, maar het tegendeel is waar.
Ik weet dat ik nog maar net gestopt ben en dat dit bij de verschijnselen hoort.
'S nachts zweten is al stukken minder.

Groetjes,

Soberline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik kom weer even om een hoekie kijken
Heerlijk dankbaar voor bijna een jaar droog :)
Ik merk dat ik nu als vanzelfsprekend de HALT in de gaten hou.

Ik zorg dat ik op tijd en goed eet. Ben erg afgevallen en eet nu bijna alleen maar gezond spul.
Als ik boos ben dan reageer ik dat af op een verevelend klusje wat allang gedaan moest, of ik bel een vriendin
Ik probeer mn sociale contacten goed te onderhouden. Valt niet atijd mee. Mensen willen nog wel eens afzeggen vlak van te voren en daar kan ik niet tegen. Of gewoon helemaal niet komen zonder bericht. Daar probeer ik mn draai in te vinden. Daarom zit ik ook minder hie omdat ik liever met mn vriendin bel of op msn praat.
Ik doe nog steeds elke dag een dutje, of anders las ik een rustmoment is. Een flinke. Dat maakt echt veel uit. Ik heb nu een fijne slaapkamer, kan me de tijd nog heugen dat ik me nog net kon uitkleden en onder het dekbed kroop wat nog ergns op een frommeltje lag van de vorige dag. Nooit weer !

Ik merkte laatst dat ik zonder trigger op vrijdagavond laat door de stad langs de terrasjes kon fietsen om nog iets te halen bij de avondwinkel. En dat ene daar liep ik glimlachend voorbij. Wat een bevrijding !!

Gevaarlijke tijden breken aan, mn verjaardag, kerst en oud & nieuw.
En er zit een man in de lucht, voor de mensen die me wat beter kennen. sssssst don't brake the spell....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg net sms van vriendin die mee was naar Slagharen en me erg steunt in afkicken. Heb haar gesmst dat ik weer ben gaan drinken maar ook waardoor het kwam. En tegen mijn vader had ik gelogen dat het wel aardig ging. Later nog maar sms gestuurd dat ik had gelogen en hoe het echt gaat. Werd daar weer heel erg bang van omdat ik bang ben voor mijn vader. Mijn maatschappelijk werkster wil me een keer naar Slagharen brengen zodat ik het nog een keer alleen maar dan goed kan overdoen voor het kleine meisje in mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net nog even snel een antwoordt op mijn eerdere vraag.
Ik herken heel veel in wat je Jetset, dikke ogen en vooral brak.
Hoofdpijn heb ik echter niet, wel duizelig........
Een gebroken slaap heb ik eigenlijk al jaren, maar het maakt het afkicken er zeer zeker niet makkelijker op.
En lekker he? als je overdag even kan liggen, al is het gewoon maar even je ogen sluiten.

Nu ga ik echt iets in mijn huis doen, heb ik een beetje versloft, maargoed nu probeer ik het weer op te pakken.

Iedereen een fijne dag nogmaals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van mijn sponsor en ik ben er klaar voor...
Kom maar op met stap 2(en3)
:D

Nu nog lekker even de stad in om mijzelf te verwennen met een paar goede sportschoenen.
Moet eigenlijk hoognodig gaan sporten, ben een flinke boel aangekomen sinds ik niet meer rondren op mijn werk, dus nu de aanzet om in de buurt rond te gaan rennen met mn doggies.

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ook even uitloggen, misschien vanavond weer. Even rusten en ben lekker bezig in mijn huisje en zelfs al lekker gezwommen vanmorgen.
Ben trouwens gisteravond (weer) beginnen te lezen in de boeken van Jan Geurtz. De verslaving voorbij en waar ik ook last van heb in relaties: verslaafd aan liefde,
echte aanraders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, zo blij dat het nu wat beter met je gaat. En al een week droog. :present: TOP!
Goh. ik denk altijd dat ik een van de weinigen ben die heel slecht slaapt, maar ik hoor hier van zoveel andere mensen. Is dat soms alcohol-eigen? En die onrust dan, die slopende onrust, (vind ik het naarste van al en ook de grootste valkuil). Wanneer verdwijnt die nu een keer. Als ik denk aan de vorige keer drogstand dan heeft dat best lang geduurd. Oefff.
Ga nu ook wat doen. Niwi, bij d AA mocht je 's nachts altijd bellen. Ben nu niet bij de AA, dus waar vind ik mensen bij wie dat in nood wel kan? Hier?? Graag. Jij? Karin, mijn vriendin, mag ik eventueel ook wel bellen, denk ik. Liever tch iemand die weet van de drank.
Zo en nu in de benen, krijg mezelf niet vooruitgebrand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers:present:

Ik kom weer even voorbijgezoeft tussen een grote mand strijkwas door...
Even laten weten dat het nog steeds goed gaat, dag 46...

Ik heb geen tijd om bij te lezen, maar ik lees hier net over Dymph haar slaapprobleem... dat is inderdaad in het begin met stoppen echt moeilijk... maar heb je niet iets aan Melatonine-tabletjes?
Die helpen bij het slapen gaan en zijn homeopatisch dus niet schadelijk of zo, die kun je bij het Kruidvat of in een Reformwinkel kopen. ik heb ze zelf ook... tis maar een tip.

Ik heb ooit bij het CAD een telefoonnummer gekregen dat je dag en nacht kunt bellen maar dat ben ik helaas kwijt geraakt. Ik heb daar ook geen behandelingen meer. Misschien dat iemand anders op dit forum of Tactive zelf een telefoonnummer heeft dat je kunt bellen? Je kunt het altijd vragen toch??

Succes!! En SAMEN STAAN WE STERK!!:present:

Liefs, Tobbertje >> Toppertje:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie,

Fijn dat je contact krijgt met je buren, ga van het positieve uit.
Dit stukje in je posting "ze waren erg aardig waar ik bij was en achter mijn rug weet ik het niet." is een beetje jammer.

Kan het me niet voorstellen bij jouw maar het is toch niet "Zo de waard is..."

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...