Spring naar bijdragen

and its me again donderdag 14 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Wordt een beetje warrige dag vandaag.
Eerst een advertentie regelen voor de zaak.
Maar die lui zijn nog niet wakker, dus straks nog maar eens bellen.

Dan werken in de thuiszorg van 12.00-15.00
Dan naar de zaak van 15.45 tot 21.30

Dus maar even op het forum in die tussentijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee niwe se:)

Hee Twinny, druk daggie voor je, zo te lezen..

Stond je nog niet op t draadje han?? :D

Gelukkig ekstertje, dat er geen enge dingen zijn gevonden.
Hopelijk is alles weer ok, na 6 weken.

Bloem fijn weekend

En iedereen verder een goeie dag natuurlijk vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joehoe goeie morgen lieve kanjers,

Jemig zeg wat is het hier al druk zeg.

Willbillie heel veel sterkte voor vandaag.:present:

Borrie lieverd :heart::sun:

Den Niwirekel se.;)

En voor alle anderen die ingelogd zijn ook een fijne start van een nieuwe dag.

Zo ik ga dadelijk ff een ander montuur halen, dees is kapot. Verder macaroni maken voor mijn manneke en ook weer lekker gaan schilderen. Dat is me van de week goed bevallen. :):heart:

Verder weer begonnen met de ledlamp. Helpt mij ontzettend goed tegen een najaarsdip. Dus kan ik met zekerheid zeggen, dit wordt een alcoholvrij najaar, heb net weer een refu geslikt.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Ik ben even een paar dagen lekker druk geweest :)

Gisteren naar een inloop avond geweest van NTI NLP, dit is een opleiding die ik graag wil volgen. Super goede avond gehad en ik ga 30 januari beginnen met die opleiding.

Dat wordt nog een spannend verhaal want bij die opleiding ga je ook echt naar jezelf kijken, dus daar gaan zeker nog wel wat zaken naar boven komen.

Daarnaast heb ik vanaf zaterdag tot vandaag alleen maar alcohol vrije biertjes gedronken en dat is heel dubbel. Aan de ene kant lekker een bier smaakje, want ik vindt bier gewoon erg lekker en aan de andere kant denk ik dan: is het niet extra verleidelijk om omdat ik dan juist weer aan bier drink.

Ik heb de eerste mail binnen van de hulpverlener dus ik ga daar vanavond eens goed mee aan de slag.

(ik heb niet al jullie berichtjes gelezen afgelopen dagen, maar dacht ik doe iedergeval even een update)

Nu ga ik naar een huisje kijken samen met mijn vriendin, we hebben van het weekend geboden op dat huisje en gaan nu onze tweede bezichtiging doen.

Tot snel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Bloempje ik wens je een heel fijne dagen.

Ekstertje goed nieuws maar zou ze toch elk half jaar laten controleren.

Igor ik heb nog een nagelknippertje over en een tandenborstel die mag je best van me hebben als je daar 1 1/5 uur voor wil rijden hahaha.

Zo koeienstal is klaar en de scoot kan naar binnen. Was eergisteren even bij de buren op 4 hoog voor een kopje thee (gatver). Die hebben natuurlijk mooier uitzicht maar geef me toch mijn tuin liever. Ze vonden mijn schuur zo mooi worden. Dat is geen schuur maar een koeienstal. He? Nou geloof dat ik niet psygisch betrouwbaar over ben gekomen maar ze waren erg aardig waar ik bij was en achter mijn rug weet ik het niet. Op wat kleine dingen is alles klaar en ben blij met mijn flat alleen zie en begrijp het verhipte dorp niet. Is raar hoor om een flat in de middeleeuwen te kopen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je moet ff wennen Drup maar als je eenmaal een paar mnd. verder bent zal je je hoogtwaarschijnlijk wat prettiger voelen. alleen lijkt het me inderdaad vervelend dat je op zondag niet buiten mag werken. Daar zou ik moeite mee hebben maar goed. Caro zit vlakbij en dat is toch het belangrijkste.:)

Zo Bol heeft een nieuw montuur op haar snuffert. Was gauw klaar. die brillenmeneer haalde een hoop monturen voor de dag maar ik zei dat dat niet hoefde. als ik maar kan zien is dat voor mij het belangrijkste niet wat voor 'n kleur. Had ie toch het linkerglas aan de rechterkant gezet zeg. Dus daarom kon ik niet goed zien:(
Maar goed alles is nu verholpen en de Bol kan weer zien wat ze koopt.
Zal zeker schelen met de taalfouten hier. (grapje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles komt kee. Ga me nu eerst maar verdiepen dat ik straks verwarming heb dus hus drup naar de CV-ketel. Eng ding maar wil wel lekker warm hebben en als ik het niet meer snap heb ik de klusjes man nog.
Ook weer iets om aan te denken en de rommel blijft liggen en het makkelijkste is om te zeggen ik neem een borrel want bekijk het maar.
Gremlins vinden me weer lief en springen heel blij op mijn schouders en weet ik waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon al die rotdingen die op je schouders zitten, weg timmeren Drup. Hamer en beitel in de hand en slaan maar met die hap. Je bent er sterk genoeg voor.:)

Ben trouwens erg benieuwd naar Beth, en Dymph en hoe ze de nacht doorgebracht hebben. Hopelijk zijn ze zo sterk gebleven dat ze de drank hebben kunnen laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol,
Een montuur vind ik toch ook wel belangrijk hoor.
Ik heb min 10 en min 12.
Dat is niet leuk, altijd dikke glazen, hoewel ze dat tegenwoordig wel aardig kunnen wegwerken.
Krijg binnenkort ook weer een ander montuur.
Lekker rood en opvallend, beetje breed aan de zijkant, dan valt die dikte een beetje weg.
Goed er doorheen kunnen kijken is natuurlijk ook belangrijk.
Nou, wel een beetje stomme opticien, de linker aan de rechterkant doen he.
Maar goed, de Bol kan weer zien, moet je maar denken.

Drup,
Fijn, dat je stalletje klaar is voor je scoot.
En niet zo wantrouwend he.
Misschien zijn je bovenburen echt wel zo aardig:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi. ze hebben nu een aanbieding bij die andere Hans;) Een nieuwe bril met varifocusglazen of hoe heten die dingen. Afgeprijst van e230,- voor e179,--. En als je de glazen extra dun wilt laten slijpen kost dat e50,-- extra. toch mooi meegenomen. Je kunt echt tussen heel veel monturen kiezen.:)

Goeie morgen Beth. voor jou allereerst een dikke :sun: omdat je zo sterk bent geweest gisteren. Je kunt het. Vandaag ook weer hé? En als je zucht krijgt schrijf het dan op dan deel je en weegt het allemaal niet zo zwaar.
We gaan er weer voor hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...