Spring naar bijdragen

and its me again donderdag 14 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

goedemorgen iedereen wakker? nee? nou ik wel en weer eens erg vroeg.

ga straks onderweg naar zeeland jeetje word een wereld reis begreep ik hahaha, meer dan 4 uren

als julie mij niet zien de komende dagen iedereen een fijn weekend gewenst ,ik ga uitpuffen voor het eerst na 17 maanden dat werd tijd zeg .:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Harry en igor,

Ja hoor, supertanker geen probleem, ging alles maar evenvlot zo. Vannacht tegenpleidooi gehad van advo alsmede een eerste rekening :huh: ! Dankjewel T !!
Ben ondertussen thuis geraakt, nog een kopje thee met citroen erbij (verkoudheid was blijkbaar nog niet helemaal weg) en vandaag afsprak met een andere bank. Ik ken de bankdirecteur erg goed en die zag er helemaal geen graten in om de lening goed te keuren. Het geeft me een goed gevoel !
Scherp de nageltjes maar van k&b igor. Wil will strike back !!

Goedemorgen iedereen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor niet zo.

Wil ze zijn aan het tandjes wisselen dus staks hebben ze grote honden tanden :D en de nageltjes zal ik even extra laten groeien en heel scherp vijlen :P. volgens mij heeft T een hele valse advocaat :o kan T nog wel rustig slapen dan met zo'n agressieveling onder 1 dak :D ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorreges...Bloempje, Igor, Will, Teveel, Blondie, Borretje en latere inloggers:)


Bloempje:
Ga je wat leuks doen in Zeeland? lekker uitwaaien? Heel veel plezier dan! :present:

Will:
Ik weet niet of ik het goed zeg zo...maar ik denk bij van die vervelende acties van een ander: "wat comes around goes around. Ofwel...ze krijgt haar trekken nog wel thuis:D En nu snap je het waarschijnlijk helemaal niet meer! :$ Simpel gezegd dan...wanneer je gemeen doet tegen iemand anders krijg je dat ook weer terug in de een of andere vorm. Snap je het nu?:wacko:
Ik snap mezelf al bijna niet meer....
Succes bij de bank!

Igor:
Nagelvijl lenen?:D

Teveel:
Slaap ze dan nog en voor vanavond een fijne werkavond:) Zzzzzzzzzzzzz.......


Gisteren heeft de oogarts niks kunnen vinden. Moet nu over 6 weken terugkomen in de hoop dat het dan òf over is òf dat het erger is geworden zodat ze dan wel zien wat ik mankeer. Ben wel wat gerustgesteld. Geen loslatend netvlies of andere enge dingen gevonden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!

dag 3 en ik ben grieperig! alle afspraken voor vandaag afgezegd. Zou (gratis) kinderyogales gaan geven op een school voor speciaal basisonderwijs.
Ga mezelf maar beetje verwennen vandaag en beetje koesteren en trots zijn!

en forum beetje volgen vandaag. wat wordt bedoeld met naar boven en naar beneden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...