bloempje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 goedemorgen iedereen wakker? nee? nou ik wel en weer eens erg vroeg.ga straks onderweg naar zeeland jeetje word een wereld reis begreep ik hahaha, meer dan 4 urenals julie mij niet zien de komende dagen iedereen een fijn weekend gewenst ,ik ga uitpuffen voor het eerst na 17 maanden dat werd tijd zeg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 goedemorgen bloempje. Weekendje weg ? Het zal je goed doen. Ik ben nog aan het werk en komend wk ook. Op de foon nu in de haven. Hoe gaat ie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 goede morgen bloem en Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bloem een heel fijn weekend, hopen dat het weer ook nog een beetje meewerkt.Wil hoeistie? wonen jullie nu nog onder 1 dak? of is T tijdelijk ergens anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goedemorgen Bloempje, Will, Igor,Bloempje, een heel fijn weekend en kom goed terug van je (wereld)reis.Will de supertanker nog aan de kade gekregen ? En zelf ook weer wat houvast gevonden?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 teveel ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Was wakker geworden van het wekkertje van W.Moet aanstaande nacht werken dus ga proberen nog wat te slapen.Voor ieder die nog inlogt: goedemorgen en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Borrie ook goede morgen alles kee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hoi Harry en igor,Ja hoor, supertanker geen probleem, ging alles maar evenvlot zo. Vannacht tegenpleidooi gehad van advo alsmede een eerste rekening ! Dankjewel T !! Ben ondertussen thuis geraakt, nog een kopje thee met citroen erbij (verkoudheid was blijkbaar nog niet helemaal weg) en vandaag afsprak met een andere bank. Ik ken de bankdirecteur erg goed en die zag er helemaal geen graten in om de lening goed te keuren. Het geeft me een goed gevoel !Scherp de nageltjes maar van k&b igor. Wil will strike back !!Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ja igor, we wonen nog steeds onder één dak, en er is geen staande oorlog. De advo kan er niet bij dat T enerzijds zo doet en anderzijds thuis alles redelijk normaal verloopt. Strategie zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Blondje , zo vroeg ?? Bor, eeuwige deugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bor niet zo.Wil ze zijn aan het tandjes wisselen dus staks hebben ze grote honden tanden en de nageltjes zal ik even extra laten groeien en heel scherp vijlen . volgens mij heeft T een hele valse advocaat kan T nog wel rustig slapen dan met zo'n agressieveling onder 1 dak ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 ik moet er van tussen. see you later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ze zal bang hebben zekers ?? Weet het niet. Ik wacht even af tot ze wakker is. Stel je voor dat ik naast haar zou kruipen.......de horror !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Zoals gewoonlijk vroeg wakker Will, maar vannacht wel goed geslapen.Straks fijn langs mijn sponsor voor een bakkie koffie en werken aan mijn herstelprogrammaLaat je de kop niet op hol brengen he Will.Blijf gewoon jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goedesmorreges...Bloempje, Igor, Will, Teveel, Blondie, Borretje en latere inloggers:)Bloempje:Ga je wat leuks doen in Zeeland? lekker uitwaaien? Heel veel plezier dan! Will:Ik weet niet of ik het goed zeg zo...maar ik denk bij van die vervelende acties van een ander: "wat comes around goes around. Ofwel...ze krijgt haar trekken nog wel thuis:D En nu snap je het waarschijnlijk helemaal niet meer! :$ Simpel gezegd dan...wanneer je gemeen doet tegen iemand anders krijg je dat ook weer terug in de een of andere vorm. Snap je het nu?Ik snap mezelf al bijna niet meer....Succes bij de bank!Igor:Nagelvijl lenen?Teveel:Slaap ze dan nog en voor vanavond een fijne werkavond:) Zzzzzzzzzzzzz.......Gisteren heeft de oogarts niks kunnen vinden. Moet nu over 6 weken terugkomen in de hoop dat het dan òf over is òf dat het erger is geworden zodat ze dan wel zien wat ik mankeer. Ben wel wat gerustgesteld. Geen loslatend netvlies of andere enge dingen gevonden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ja ik weet het, ik moet nu al op mijn lippen bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goejemorge voor allemaal.Wil je weet van jezelf hoe het in elkaar steekt. Dus moet je boven alle aantijgingen blijven staan. t zal moeilijk zijn maar hou vol. Eens houdt het op!Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Fijn te horen Eks dat er niks ernstigs aan je ogen is gevonden. Regelmatig laten controleren lijkt me geen overbodige luxe.Vergeet ik Bloempje ook nog fijne dagen te wensen, shame on me !!! Bloempje, Geniet ervan !!! Mag ook wel na je prestatie van 17 maanden droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bloempje goede reis en amuzeer je. heb je verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goedemorgen ook Hannah en Yvonne:)Zooo! Kijk net naar buiten, maar hier is het dus onwijs mistig! Bij jullie ook? Grijs, grijs en nog eens grijs....En nu moet ik verder met de lunchtrommeltjes van de kinderen, misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Desi, jij ook nog ff snel goedemorgen!En nu echt weggggggg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 goedemorgen allemaal!dag 3 en ik ben grieperig! alle afspraken voor vandaag afgezegd. Zou (gratis) kinderyogales gaan geven op een school voor speciaal basisonderwijs.Ga mezelf maar beetje verwennen vandaag en beetje koesteren en trots zijn!en forum beetje volgen vandaag. wat wordt bedoeld met naar boven en naar beneden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden