Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Fijne avond nog Igor en straks lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Truste Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Bol gaat een avonturenfilm kijken. Spannend hoor. Tot straks lieverds:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dank Fibo voor je overdenkingen.Dat helpt, dat sterkt...Kan het niet goed uitleggen maar ben er blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Heb het zo vreselijk koud en ben geen klap opgeschoten. De enige troost die ik heb is dat het niet alleen voor mij een nare dag was. Maja Caro en struikrover waren er dus toch weer een lichtpuntje en hoop dat jullie die ook vonden. Er is altijd en lichtje probeer ik maar te denken en er is niets om je te laten drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hallo kanjers:heart:Weer even snel langs de 'huiskamer' gezoeft hier... Ben met mijn gezin aan het Wii-en... Mario Bros... en ik ben er zoooo slecht in, haha. Geef mij maar Guitar Hero... Het gaat nog steeds goed! Dag 49 droog, en morgen dag 50!!Zo, nu even de was ophangen en een nieuwe machine aanzetten en dan weer 'gamen met de family':D Gezellig. Pot thee zetten en de koekjes op tafel...Fijne avond allemaal en we houen het weer droog!Samen staan we sterk!!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Tobbertje blijf toppertje maar suffie ziet het zelf nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Waarom heb je het zo koud Drup?Doet je kachel het niet, er was toch naar gekeken?Lekker naar bed dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Alice Nahon heeft dat geschreven Pietje, een Belgische Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Saar, houd vol, lieve meid. Ik vind de zondagen ook vaak moeilijk, ook de trek is dan, lijkt wel, erger. Eenzaamheid, dat geldt voor mij ook. Soms voelt dat gewoon zo, ook al zijn er mensen om je heen. Altijd alles maar alleen doen, ik kan het wel en doe het ook, maar vind het niet altijd even leuk. Sterkte meis.Bol, Drup, allemaal lieve en steunende woorden. Ik denk echt dat ik anders veel eerder voor de bijl was gegaan. Wat kan dit pijn doen, in mijn hele lijf, die angstaanjagende pijn. Ben nog steeds van de wereld. Loop als een zombie mijn gebruikelijke rondjes. Geen rust in de kont. Ik kan aan niets anders denken dan aan Banjer, zelfs Santje is ff op de achtergrond. Waarom word ik zo op de proef gesteld? Mss is het niet zo, maar het voelt wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Teveel de kachel brandt als een fik maar ik heb het koud na wat vandaag gebeurd is. Ben een watje hoor.Zit hier bij 23 graden nog te bibberen maar dat komt gewoon omdat ik een softie ben. Dik vest over al die kleren aan en nog heb ik het koud. Morgen beter denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Je bent geen softie Drup, gevoelig ok, maar geen softie.Trek het je niet zo aan, ja, ik weet het, makkelijk praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Weet het niet maar is Banjer niet gewoon naar Santje toe gelopen zoals ik al zei?Ach ben ook maar een simpele pleeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Druppie een softie is geen scheldwoord, een softie is iemand die z'n gevoelens voelt. Daar kunnen heel veel mensen een groot voorbeeld aan nemen. Kruip dadelijk maar lekker onder de wol en geniet maar van een mooi mens. Want dat ben je.:light:Lieve mensen deze dame gaat ook weer afsluiten want ik ben moe. Tot morgen weer slaap lekker en een ieder die het vandaag droog gehouden heeft, sta er maar eens stil bij hoe goed en knap dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Veel stof om over na te denken. Een goede kennis noemde mijn Banjo ook altijd Banjer.Een nare dag voor diverse mensen en een fijne voor anderen. Hoop morgen beter en voor de anderen nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Bedtijd hier...Welterusten allemaal.Sterkte voor degenen die het moeilijk hebben, rust voor de rustelozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 truste Harry:lips:En goeienavond voor degene die er nog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Morgen komt er een bord in de tuin.Te koop: mooie flat in een gereformeerd dorp.Tjee liep om 22.30 met Banjo in mijn zwarte kostuum maar toch weer klachten over me want had weer iets verkeerds gedaan en begeep niet wat. Vuilniszakje in de container gegooid en dat kan niet op zondag en dat hadden ze gezien. Ze zien hier alles.Nogmaals mijn flat is mooi maar dit vind ik niet normaal meer. Dit is toch niet meer van deze tijd?Waar ben iik gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hee drup geef jezelf een jaar, misschien word je daar wat rustiger van.Verkopen kan altijd nog toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ha harry en Witteff welterusten komen zeggenen morgen fit weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Nou gezellig ben je weer Janeen Harry is ook al weg.Het lijkt wel of ik een nieuwe functie heb op het frum, "de weltrusten wenser"Dit is al de tweede avond dat ik de hekkesluiter ben... Nou truste dan maar en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hallo Jane,Bedoeling was naar bed te gaan en W is ook al vertrokken.Zit mijn pc opnieuw te installeren en dat duurt langer dan ik dacht.Dus kom ik weer even kijken.Ik ben morgen vrij...Ga in de ochtend Q halen, kleinzoon 10, blijft hij een nachtje slapen.Gaan we morgenavond pizza met hem eten, vind ie leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 ja zo kom ik ook niet weg en Witteweer hekkensluiter, nee dat kan niet.dus Heintje zegt gewoon nogmaals truste:lips:dag opa Harryen dag Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dag Jane, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Wens je mij geen weltrusten meer Harry?Ik jou in ieder geval wel (tweede x zelfs nu...)Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden